Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kielenkäyttönne?

• Vastaa
Mä puhun savon murretta aika paljon ja kuulemma kiroilen melko paljon. Kotona yritän olla kiroilematta... Puhun myös paljon saksaksi, englanniksi ja espanjaksi.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Muokkasi: Irodorareta
  • Vastaa
Huomasin just, että mä puhun aika paljon myös japaniksi...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Kiroilen kuin tukkijätkä, mutta tietenkin joissakin tilaisuuksissa ja jossakin seurassa yritän pitää nuo sammakot lähinnä sisällä enkä pästellä niitä ulos miten sattuu

Puhun jotakin murretta joka on hyvin lähellä Rauman murretta, mutta ei lähelläkään , englanniksi osaan itseäni ilmaista myöskin.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Ärräpäitä saattaa joskus tulla.Sivistyneesti harvoin kirjoitan,ja murteista puheen ollen en itsekkään tiiä mitä MIE puhun kun sattuu suusta tulemaan eri murteen pätkiä..Mie ja sie on yleisin:9

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa
Tarkennusta siis. Puhun välillä mitä sylki suuhun tuo. Lasketanko tuo murteeksi?

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: Doucat

Mie ja sie on yleisin

niin minullakin..
kehittyi tavaksi..

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Työni näemmä on opettanut minut puhumaan kiltimmin...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Mie kirjotan ja puhun lähes samalla tavalla, ehkä joskus tulee tekstistä "siistimpää", siis joka toinen sana ei oo mikään murreväännös. Jos pitää jossain yrittää päteä (heh), sit se on kyllä ihan 100 % kirjakieltä, mitä nyt omien tietojensa ja taitojensa rajoissa pystyy tuottamaan.

Jos miulta vahingossa joku ärräpää lipsahtaa (varsinkin julkisella paikalla), oon harvinaisen nolona. Oon tosi siveä ihminen *repskops* En tiedä, johonkin tuo kiroilu on vaan jäänyt, ja jotenkin nyt se aina särähtää korvaan tosi kovin, jos joku luettelee kirosanalitanniaa. Brr :|

I am the lord of liars And I command the force of Fire

• Vastaa
murteet riippuu paikassa jossa olen. Savon (kotomaa) murre on automaattisesti päällä seuraavana päivänä tulosta...

Kiroilen vain painottaakseni jotain sanomaa, tai silloin kun ********, of corpse.

The way we never were...

• Vastaa
mun puheeseen on jostain tarttunut nyt hirveesti slangisanoja, hoho. Aikasemmin puhuin lähes kirjakieltä, nykysin on puhe sekä tekstikin vähän rennompaa. Tietysti erilaisissa tilanteissa osaan hallita, että millä tyylillä puhun tai kirjoitan, kaikki tavat eivät sovi ihan jokatilanteeseen.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!