Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.01.2008 13:50
Maitovammainen olen.. Ja en kyllä oikein tykkää mistään heinän tyyppisistä pölyistäkään. Heti alkaa mennä tukkoon ja äänikin välillä karkaa..
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2008 14:49

Lainaus: Devilkitty

Lasketaanko paha migreeni?

Kyllä varmaan. Itsekin kärsin mokomista, ja aika usein pää onkin kipeänä Nikkeliallergiasta "kärsin" myös.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.01.2008 16:02
Mulle ilmestyi uusi allergia...maapähkinät! Ai tuskaa jos semmosia syö edes 5kpl vatsakipu kesti yli vuorokauden! Testasin tuleeko samoja oireita saksanpähkinällä...ei tullut ihan niin voimakkaita vatsanväänteitä mutta semmonen epämiellyttävä olo jos söi enemmän ku kourallisen. Hitsi kun ne pähkinät on vaa niin hyviä...
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2008 16:41
laktoosi höskä ja kaikki luut naksuu,kaikki!
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Mysteriouss
  • Lähetetty: 03.01.2008 17:02
Mä olen aika terve. Lievä siitepölyallergia. Eipä sitten muuta :P Paitsi olkavarsissa on ollut monta vuotta hirveää ihottumaa, joka ei meinaa millään lähteä pois. Ainiin ja sitten ranteessa on aika pitkäaikainen rasituswamma, joka ei näytä parantuvan pian.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • • Muokkasi: Cherise
  • Lähetetty: 03.01.2008 19:44
Voikohan mullakin olla fibromyalkia, sitä ei ole diagnosoitu mulla, mutta oireilen samalla tavalla:
Oireilee laaja-alaisina kipuina lihaksistossa ja nivelien alueella. Oireina voi olla myös virtsateiden ja sydämen oireet sekä ahdistus. Kävin sydänkipujen takia myös lääkärissä, ja multa testattiin satamiljoona juttua, eikä mitään löytynyt, En itsekään tiedä, mitä testattiin.

Olen allerginen maapähkinälle, kaikkia muita pähkinöitä voin syödä, mutta vain maapähkinästä tulee yrjö. Olen myös siitepölylle allerginen ja lapsena kärsin aika pahasta atooppisesta ihottumasta. Lapsena olin myös tosi allerginen kissoille, en pystynyt olemaan kahta tuntia kauempaa samassa asunnossa, mutta nykyään mulla on kaksi ihanaa pörröpalleroa eikä oireita ole enää.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 22:49
Laktoosi-intoleranssi, siitepölyallergia, pölyallergia (erittäin surkuhupaisaa) ja nikkelistä saan iho-oireita. Ja jollekin lääkkeelle olen yliherkkä, mutten osaa kirjoittaa sitä. Lasketaanko atooppinen iho?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 23:10
Allergiat: Jotku lääkeaineet, ehkä maidolle tai sitte se o joku aine ruuassa, punasille viinirypäleille. hmm ei kai muuta
Sairauksia: Migreeni (toivottavasti ei muuta)
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2008 02:48
voiii hitto mistä sitä alottais.. oon allerginen parttiarallaa öh.. kaikelle. jep. se on se sana. ei vais, 10 ruoka ainetta käy ja viljat entsyymeiden kans ja maito laktaaseiden kans. kyllä se on elämää kun joka aamu alkaa pillerillä tai parilla.
tohtoreiden pikku mogan takia sain suolistotulehduksen tuossa 13 vuotiaana, ikimuistoiset 3 vuotta. pienen mutsini mogan takia minulla oli lonkka vinossa jo ennenkun osasin kävellä, hah, no mutsini puolustukseks voin sanoa että kyllä mä suhteellisen paljon jalkapalloa muistutin.
mutta ei siitä sen enempää! nykyään on kuitenkaan enään allergiat ja vuosien mittaan tarkkaan harkittu vitutus.
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2008 14:48
no jos mut murhata haluaa ni se onnistuu passionhedelmillä ja mangolla sekä pähkinäsuklaalla ja käsien nivelissä on jotain yhdistämis häiriöitä tohtorin mukaan ja polvet menee aina välillä ympäri
olen puolikuuro(omistan jo kuulolaitteen)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit