Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sairaudet/Allergiat (ne omituiset ja normaalit)

• Vastaa
Minulle diagnosoitiin tänään aurinkoihottuma. Olen siis auringolle allerginen, how goth is that . Tykkään kylläkin auringosta , joten tämä on aika perceestä.

"I'm not an artist, I'm a fucking work of art"

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Olen siis auringolle allerginen, how goth is that .

That´s so goth.

Itse olen fyysisesti onneksi melkoisen terve ihminen, rytmihäiriöitä on välillä tosin aika mukavasti, mutta nekin ovat vähentyneet paljon, kun pääsin bulimiasta eroon. Jostain syystä olen yliherkkä munavoille. Jos syön munavoita, niin yöllä on varmasti oksennusreissu edessä, mikä on todella sääli, sillä munavoi on kamalan hyvää.
Psyykkiseltä puolelta sairauksia löytyykin sitten enempi, onneksi on pillerit, joilla pysyn kasassa.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa
Kun ajattelenkin allergioita niin alkaapa miltei raivostuttaa. : D
Olen itse allerginen kaikelle mahdolliselle, ja allergioita vaan putkahtaa lisää ja lisää.
Siitepöly, Kaikki hedelmät paitsi sitrushedelmät, raa'at juurekset/vihannekset, ruis
ja nyt uusimpina mallas ja soija.
En siis voi juoda esim. kaljaa tai siideriä, koska niissä on mallasta. No se ei sinänsä haittaa koska en pidä kaljasta tai siideristä. XD
Soija allergiani taas haittaa enemmän, koska soijaa tungetaan nykyään melkeimpä kaikkiin kaupan liharuokiin, sitä on jopa kaakaossa ja leivässäkin ja suklaassa hieman ja nuudelien ostaminenkin on yhtä haastetta, koska niissä miltei kaikissa käytetään soijaa.
Pitää siis katsoa hirveän tarkasti mitä syö.
Ja kun ne allergiat eivät ole edes lieviä, vaan jos maistan sormenpään kokoisen palan esim. omenaa, niin tukehtuminen on lähellä.
Odotan "innolla" että mikä allergia seuraavaksi puhkeaa. <_<

~Everything has beauty, but not everyone sees it.

• Vastaa
Itse olen allerginen tomaatille ja kanalle, joka on ***********, sillä rakastan japanilaista ruokaa ja siinä on molempia

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa

Lainaus: Endelin

Itse olen allerginen tomaatille ja kanalle,

Kanalle?! Monesta, monesta olen kuullut, mutta Voiko sillekin ihan oikeasti olla allerginen? o_O

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
mulla on epilepsia,sain viime ois loakuussa eikan kohtauksen,sillo oli purru kieleen että muutaman päivän puoli kieltä turvoksisa:/ tehtiin kaikki tutkimukset eikä mitään näkyny. Toinen kohtaus tuli toukokuussa,sillo löin naamani pöydän laitaan toinen silmä mustanaX) Lääkityksen sain vuoden ajokielto.
  • Vastaa
Mulla on vain atooppinen iho, sukuvikana saatu, mikä nyt ei ole oireillut vähään aikaan, kun on kortisoonivoidetta tullu käytettyä tarvittaessa. Muuten minulla ei ole mitään allergioita yms. koska olen tainnut karaistua jo pienestä pitäen. Nykyisin siivotaan liikaa ja sitten ei kestetä mitään kehonulkopuolista asiaa.
  • Vastaa
mulla on todettu seitsemän ikäsenä todella lievä Aspergerin syndrooma ja 9 vuotiaana ADD oppimisvaikeuksia molemmat. no wonder miks koulu on päin helvettiä.

Glaubst du an den Krieg?

• Vastaa

Lainaus: Morningstar_

9 vuotiaana ADD oppimisvaikeuksia molemmat. no wonder miks koulu on päin helvettiä.

Justiin kirjottelin tuonne toiseen ketjuun että Azopilla on diagnosoitu vasta alkuvuodesta (herralla ikää 25v) ADHD

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Koulun terkkarin mukaan minulla on jonkin laisia paniikkitiloja ja kylkiluiden välisten lihasten suonenvetoakin oli, mutta sitä ei enää ole ollut vähään aikaan. Allergioita ei ole, mutta suvussa kulkee nikkeliallergia joten saattaapi olla että se jossain vaiheessa iskee minuunkin. Ja sitten vielä se, että kun viime ystävänpäivänä onnistuin tuon kyynärpääni (kirjootinkoha ees oikein.. ) murtamaan niin aina välillä (vaikka onkin parantunut) sitä alkaa särkeä.

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!