Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2007 17:21
Mulla ei ole töitä, eikä ole ollut. Asia pitäisi korjata. Lävistäjänä olisi todella siistiä toimia ainakin jonkin aikaa, tulevaisuudessa haluaisin olla lääkäri, ellei jokin musajuttu lähde liikkeelle kunnolla.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 18:19
Minulla ei ole tällä hetkellä töitä enkä ole missään vakituisessa työpaikassa koskaan ollutkaan. Tämä asia varmaan muuttuu parin kuukauden päästä, kun alan ammattiin valmistuttani etsimään itselleni töitä, koulutuksen mukaisesti varmaan joistakin tekstiilialan firmoista ja kaupoista.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 21:59

Lainaus: Azrael

Minulla ei ole tällä hetkellä töitä enkä ole missään vakituisessa työpaikassa koskaan ollutkaan. Tämä asia varmaan muuttuu parin kuukauden päästä, kun alan ammattiin valmistuttani etsimään itselleni töitä, koulutuksen mukaisesti varmaan joistakin tekstiilialan firmoista ja kaupoista.

Niin nuori ja niin naiivi.

Tosissaan toivon, että töitä saisit haluamaltasi alalta. Toivon sitä koko sydämestäni.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2007 01:05
olen "töissä" kirkolla. satunnaisia isoshommia ja kerran viikossa kerhonjohtajana.
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2007 01:13
Tällä hetkellä opiskelen päätoimisesti. Kesän olin töissä raksalla siivoojana... Surkeaa hommaa.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 22:57
Tällä hetkellä oon autokorin korjaaja, mutta jossain vaiheessa kun on varaa maksaa vuokraa vähän kauemminkin niin meen takas koulun penkille niin pääsen täyspäiväseks maalariks. Ja raha juoksee
Kirjoittanut: Lady of sorrow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.02.2008 20:13
Tällä hetkellä opiskelen amiksessa ekaa vuotta . Kesäisin koitan aina päästä johonkin kesätöihin. Joku markkinointiin liittyvä ammatti kiinostaisi.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.02.2008 20:43
Hain juuri metsänistuttajan kesäpaikkaa toivottavasti tärppää
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.02.2008 21:50
Kesätöitä oon hakenu oikein urakalla. Hain kyllä viime vuonnakin, muttei ikä oikein mihinkään riittäny. Työkokemus rajoittuu TETteihin ja hetkeen puhelinmyynin parissa.

Kyllä se on nyt vielä kelvattava mikä tahansa pätkätyö että saa jotain hommaa ja rahaa. Kampaajamaskeeraajaksi varmaan haluan tai automaalariksi. Aika samanlaiset ammatit muuten..
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2008 22:26
Töissä ollaan, lastentarhatätinä tässä ohella hoidan kouluni loppuun, ja syksyllä jatketaan sitten "täydellisenä ammattilaisena", kun saan nuorisotyöntekijän paperit kouraan. Kesätöistä ei ole vielä puhettakaan, vaikka täyttä päätä etsin ja mielelläni oman alani. Mutta niukassa on, kuten aina *huokaus*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit