Gootti.net

Työpaikat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:49
Miuta rupesi tälläinenkin kiinnostamaan, että mitäs te gootti.nettiläiset teette työksenne?

Itse en ole tällä hetkellä töissä, mutta odottelen vastausta työhakemukseeni.

Ei tarvitse sanoa sen tarkemmin, minkä nimisessä firmassa työskentelee, mutta mitä tekee. Esim. jos työskentelee Siwan kassalla, voipi sanoa olevansa vain ruokakaupan kassa

ja nuoremmat, mitä haluaisitte tehdä tulevaisuudessa vai kelpaako aluksi mikä pätkätyö vain?
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:59
En ole kauhean paljoa miettinyt, mitä haluaisin tehdä työkseni, mutta joku musiikkiin liittyvä olisi kiva. Tai sitten kirjailija, mutta pelkään että kärsivällisyyteni ja ideani loppuisivat kesken. Tykkään myös suunnitella ja toteuttaa sisustusta, joten joku sisustussuunnittelija olisi myös aika hyvä. Tai sitten jonkinmoinen koruseppä/suunnittelija
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 20:05
Mie aion taiteen kandidaatiksi
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.01.2007 20:11
mä siivoon vanhustentalolla asukkaiten huoneita ja auttelen keittiöllä
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.01.2007 22:02
Mä olen projektipäällikkö Tietotalo Infocenter Oyj:ssä. Vastaan asiakkaiden verkkoviestintäprojekteista ja komennan koodarit + graafikot tekemään töitä. Lisäksi tulee tehtyä freelancerina kaiken maailman juttuja moneen suuntaan.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2007 22:10

Lainaus: Ximmo

Mä olen projektipäällikkö Tietotalo Infocenter Oyj:ssä

Taidat olla samassa firmassa ala-asteaikaisen luokkakaverini kanssa.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.01.2007 22:17
Työskentelen eräässä keskisuuressa tietoturvatalossa SAPin ja Cognosin parissa. Joskus muinaisessa esihistoriassa olen toiminut myös webmasterina ja koodarina.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2007 01:44
Tällä hetkellä en oo töissä, vaan vietän aikani netissä, pc:den ja kitaran kanssa. Se vaan sattuu olemaan niin, että töitä ei oikein löydy täältä päin Suomea. Ammattini onpi kokki ja on pätkätöitä tullu tehtyä. Se on aina niin mukavaa, kun on töissä ja saa kunnon tiliä. Kyllä se aina työttömyyskorvauksen voittaa, mutta minkäs teet?
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2007 08:21
haluisin olla psykologi toisaalta,tai psykoterapeutti, mutta tullakseen psykoterapeutiksi,pitää itse olla potilaana psykoterapiassa, se eiole musta yhtään kiva juttu. ties mitä kauheuksia ne sais selville mmun perverssin mielen Idistä.
ja jos oisin psykologi en haluasis kuunnella ihmisten valitusta.. tai olla silleen 'yritän käyttäytyä normaalisti ja kunnioittavasti vaikka potilaani onkin umpihullu'
jos saisin alottaa kaiken alusta syntyisin pojaksi ja miusta tulis muusikko.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2007 09:06
Tällä hetkellä pääsääntöinen työni on opiskelu, mutta sen lisäksi teen kotipalvelutyötä ja keikkaluontoisia hommia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit