Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: korppi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.02.2007 13:26
puhelinmyyjänä tuli joskus oltua ja viimekesä tuli oltua maatilalla töissä,ihan unelma homma. eläimiä ympärillä ja rento työilmapiiri, tosin kyllä heinä aikana vitutti ku oli kiire pomo odotti et teen 5,ihmisen työt yhtä aikaa. =/ ja vielä kun oli omat hepat hoidettava siinä samalla,muuten oli kyllä mukavaa ja sinne kyllä ensikesänäkin suuntaan. pitäis vaan nyt löytyy vielä myös jotain muuta työtä ku eipä tuo ihan unelmapalkkaista ole.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2007 20:00
Tällä hetkellä opiskelen lukiossa, mutta tulevaisuudessa haluaisin suuntautua media-alalle. En tosin vielä tiedä sen tarkemmin, mitä haluaisin tehdä. Elokuvakriitikon homma voisi olla aika kiva...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2007 20:30

Lainaus: SaMArA

. Elokuvakriitikon homma voisi olla aika kiva...

Joo, pääsisit haukkuun ihan lyttyyn uusia leffoja
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.03.2007 00:43
Tällä hetkellä odotellaan tietoa kesän harjoittelupaikoista... jos hyvin käy, niin kesän titteli voisi olla metsäneuvoja. Tai sellaisen sijainen, mikälie.

Jos huonosti käy, niin juostaan pitkin maita ja mantuja keräämässä maasto- ja kuviotietoja...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 08:08
Heh, no täs on kolmen vuoden työsopimus lastenhoitoalalla solmittu ~½ vuotta sit...
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2007 16:01
Olen n:nnen vuoden yliopisto-opiskelija, toimittaja, kirjoittaja ja muusikko (tosin viimeksi mainittu homma tuppaa vain viemään rahoja...)
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2007 13:23
Tuli käytyä aamusella työhaastattelussa. Aika varma homma, et saan sen työn. Pitää vaan venata rikosrekisteritutkimuksen tuloksia, jotka vievät viikosta kahteen.Ihan kiva palkkakin olis ja muutenkin vaikutti mukavalta paikalta + työmatkakin olisi vain n. 200-300m. Toivottavasti nyt tärppäis.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 21:44

Lainaus: Garmyad

Mä teen kotona käännöshommia
englannista suomeen.

Telkkariin tekstityksiä lähinnä.

Työ on aika mukavaa
mutta huono puoli on se -

että oon sitten kotonakin
ikäänkuin työpaikalla.

Ja oon aika huono kampeamaan
itseäni työn alkuun.

Oi, sinulla on ihana työ!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.03.2007 22:04
Mä oon koulussa+töissä nyt. Tai oikeestaan kahdessa koulussa ja töissä... Aikuislukiossa ja amiksessa ja sitten joskus teen keikkana maskeeraus yms. teatterihommia :> Teatterissa olen ollut töissä, juoksupoikana ja sellaisena yleismies jantusena, sitten olen ollut toimituksessa, siis sanomalehden jajaja.. niin, ja kaikkia mahdollisia koulualojakin oon kokeillut jajaja.. niin ja on siinä välivuosikin välissä :> Haaveita on liikaa.. tuskin mikään toteutuu. Psykologiaa tai äikkää olis kiva opettaa, tai sit olla teatterissa tai lehdessä tai sitten pieneläinlääkärissä avustamassa... Mut jos oon realistinen, niin musta tulee varmaan joku (anteeksi ruma kielenkäyttö) mutupizzerian tarjoilija.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 00:22
Hihhei, selvisipä harjoittelupaikka-tilannekkin, olo on e-rit-täin huojentunut!

Työnantaja on UPM-Kymmene metsä ja Jyväskylän piiri. Ainut nakki hommassa on se, että työni on lähinnä piirin itäpuolella, ja sillähän on tietysti *rummunpärinää* PIEKSÄMÄKI!

Siis ei siinä mitään, spänkhillillä eläminen on äärimmäisen halpaa ja paikatkin (lue:metsät) ovat tuttuja... mutta kun oli tuudittautunut ajatukseen ettei tarvitse palata tuonne "rakkaalle" opiskelupaikkakunnalle ennen ensi syksyä niin kyllä se vaan sarahti ikävästi korvaan.

Luvattiin että noin 50/50 toimistohommia ja metsissä tarpomista. Ihan mukava kuukausipalkka ja ilmeisesti vielä oma huone toimistolta Eiköhän se kesä mene näissä merkeissä ihan mukavasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit