Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Dead_Touch
  • Lähetetty: 23.04.2008 22:00
juuri sain kutsun puskia perkaamaan ja olen nyt virallisesti siis puistotätyli
eipä tartte enää "kesätöistä" murhetia
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2008 11:42
Yli kuusi vuotta touhottanut eläinkaupan "tätinä".
En tosin enää kauaa. Ah, tätä asiakaspalvelun autuutta
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2008 21:16
Hoo... nyt mulla on hieno vakutuinen työpaikka muuan liimapuutehtaalla, titteli vaan on ähän vielä hakusessa. Voisin olla logistiikkaesimies tai -päällikkö, mutta koska mulla ei ole varsinaisia alaisia, niin enpä ole kuitenkaan.

Lyhykäisyydessään huolehdin siitä, että oikeat tavarat ovat oikeille sopimuksille merkattuna oikeaan aikaan Kotkassa. Kuulostaa hyvin paljon helpommalta kuin todellisuudessa on...

(tosin vielä varsinaista sairaslomaa jäljellä 2½ viikkoa...)
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2008 22:14
Mä oon ollu nyt heinäkuun alusta Euromarketin kassalla 'jee' Oon kyl vaa elokuun 11pvää ku sit alkaa koulut.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2008 22:31
Suomen rakastetuimman ammatin edustaja, eli puhelinmyyjä. Tele Finlandin liittymä, enivan?
Muuten loistava työ, ainoa miinus puoli on asiakkaat.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.07.2008 18:03
HOK Elannon piikkiin työskentelen pienessä ruokakaupassa. Ah, asiakaspalvelu.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.07.2008 18:20

Lainaus: BronzeRain

Muuten loistava työ, ainoa miinus puoli on asiakkaat.

Hohhoh. Mahtaa olla sinullakin aika ankeaa noin niin kuin ihan jokainen työpäivä kun puhelinmyyjäthän ovat aika paljon niiden asiakkaiden kanssa tekemisissä. Hyvän työpaikan olet hankkinut.

Lainaus: Ania

HOK Elannon piikkiin työskentelen pienessä ruokakaupassa.

Ai onko vieläkin Elanto oikeasti olemassa? Luulin sen menneen konkurssiin silloin joskus viime vuosikymmenen lamavuosina. Kaikenlaista uutta tietoa sitä tulookin vastaan.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2008 00:24
Vielä toistaiseksi lukiossa, mutta vuoden kuluttuahan tuo lääketieteellinen kutsuu. Viimeaikoina olen kyllä epäillyt, jaksanko sittenkään painaa kuutta vuotta (plus erikoistumiset yms.) etiäpäin opiskellen, ainakaan tällä nykyisellä tahdilla. Mutta saas nyt nähdä että pääsenkö edes sisään. :>
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.07.2008 10:47
Mä en oo vieläkää missää ku en päässy kouluun eikä mua duuniinkaa haluta.. Paniikkihäiriö on sellaine, mikä vähän rajoittaa tota duunihakua. Toistaseks oon menossa jollekin palikkakurssille nyt syksyllä.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 14:12

Lainaus: FrozenCorpse

. Paniikkihäiriö on sellaine, mikä vähän rajoittaa tota duunihakua.

Lukeeko se jossain tiedoissa, vai mistä ne sitä tietää ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit