Gootti.net

Työpaikat

Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:51
"Kaikilla on oikeus hyvään kahviin" - Slogan jota on tullut käytettyä miltei vuoden nyt Unelmaduuni mulle, kahvi on ollut aina lähellä sydäntä ja aina olen halunnut tehdä asiakkailla tapahtuvaa huoltotyötä. Nappiin osui tämä duunivalinta.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2008 05:22
Autokorjaamolla masentajana, kahdessaa vuorossa saa painaa töitä, mutta kiire ei ole ikinä. Kohta pitää taas lähteä aamuvuoroon...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.03.2008 14:38
Jee, saatan saada töitä. Ainakin ottivat puhelinnumeron talteen. Peukut ja pottuvarpaat pystyyn että nyt lykästää...
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2008 17:43
Mullekkin on alkanu selvitä, mitä voisin isona tehdä. On jo aikakin, meinaan tulee kohta ikärasismi vastaan. Töitä olen kyllä tehny elämäni aikana ja monenlaista, mutta ovat olleet määräaikaisia kaikki.
Kesäksi on onneksi töitä tiedossa ja olen nytkin työssä (joka kestää huhtikuulle). Syksyllä olis tarkoitus mennä hitsaajaksi opiskelemaan, jos vain pääsen ja jos minusta on siihen. Sepä jää nähtäväksi. Toivottavasti sitä kautta pääsis vielä "oikeisiin" töihin, eli kokopäiväiseen.
Toivon tsemppiä ja menestystä teille kaikille hakiessanne haluamaanne työtä / opiskelupaikkaa. Niin, ja ettei kenenkään tarvihtis olla työttömänä, se on varsin vi.....sta aikaa. Aurinkoista alkukevättä teille kaikillle.
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2008 15:10
Ammatinharjoittajana toimin tällä hetkellä.Siivoan yksityisasiakkaiden koteja.Tätä hommaa olen jo kohta kolmisen vuotta tehnyt.

Nyt kevään yhteishaussa hain muutamaan kouluun,saa nähdä pääsenkö...Kun ei tämä siivooja ole todellakaan mikään toiveammatti...
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2008 21:35
vanhustentalon keittiöllä,tiskarina,siivojana ja autan laittamaan ruokia esille
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.04.2008 22:18
Tuonne kun olin kirjoitellu niistä työhaastatteluista, niin kyllä minä sen paikan sain. Nyt olen muutaman viikon ollut töissä, ei mikään unelmaduuni, mutta ihan mukavaa hommaa kuitenkin. Ei tarvitse kesätöistäkään stressata enää
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.04.2008 22:22

Lainaus: pikkumyy

Tuonne kun olin kirjoitellu niistä työhaastatteluista, niin kyllä minä sen paikan sain. Nyt olen muutaman viikon ollut töissä, ei mikään unelmaduuni, mutta ihan mukavaa hommaa kuitenkin. Ei tarvitse kesätöistäkään stressata enää

Minäpäs tiedän, missä sinä olet. ( Jostain kumman syystä x) )
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.04.2008 00:12
Kesä kuluu Vattenfallin Hämeenlinnan tehtaiden pihan kunnossapidossa...alaisina kaksi poikaa (Artti ja Vertti) varmana lipsahtaa jossain vaiheessa kesää Mortti&Vertti
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2008 18:21
Yli vuoden tavaratalon kassalla tullut istuttua.
Asiakaspalvelu.. ei ole minun juttu. Ja tekohymyily alkaa jo sattua suun pielissä.
Tänä vuonna haen yliopistoon, toivottavasti pääsen, vaikka kiitos töiden rajoitetusti aikaa lukea. No, kolme viikkoa vielä ja sitten eroan (raahaan ruhoni pois tavaratalosta).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit