Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.02.2008 13:53
Hii, tulen duunihaastattelusta ja kävi säkä, maanantaina alkaa lyhyt koulutus duuniin. Alan häiriköidä DNA:n asiakkaita, be warned!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.02.2008 15:56
Aloitin tänään tosissaan työnhaun. Olisi hienoa jos saisin heti kirjoitusten jälkeen jotain hommaa. Mutta saa nähdä. On kuitenkin varamiespalvelussa ja staffpointilla hakemukset, ja työkkärin sivuilla kävin katsomassa muutamaa hakemusta ja vastaamassa niihin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.02.2008 16:27
Mullekin tarjottiin vaihteeksi uutta duunia. Huomenna keskustelemaan vähän työsopimuksesta, palkasta, muista eduista ja sen sellaisista. Jos homma natsaa, niin kai sitä vois lähteä hommiin.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2008 17:18
Heti kun intti on ohi niin sementtitehtaalle töihin, koska jatkuva kolmivuoro työ on minusta hauskaa :p
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2008 15:10
Täälläpäs on enemmänkin psykologiksi haluavia. Minäkin haluaisin psykologiaa opiskelemaan. Lukion aikana selvisi kuinka mielenkiintoinen aihe se on ja kyllä uskoisin itsestäni löytyvän siihen valmiuksia. Erityisesti olen kiinnostunut neurologiasta, siinä olisi erikoistumisala, jossa riittää haasteita. Tosin nyt opiskelen liiketaloutta mikä on ihan väärä ala minulle, kun en juurikaan voi sietää matematiikkaa. Voi kun pääsisikin psykaa opiskelemaan... Nyt ainakin tiedän mistä itse todella olen kiinnostunut. Voihan sitä aina olla välivuoden töissä, jos ei heti pääse kouluun...

Kesätöitäkin pitäisi saada...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2008 18:15
Perjantaina oli työhaastattelu ja viimeistään tiistaina iltapäivällä saan tietää miten kävi. Jos minut siitä hyväksytään, on vielä "toinen kierros" eli mahdollisen tulevan pomoni haastatteluun ja sitten ratkeaa lopullisesti. Haluiasin jo tietää. Tonne kun pääsis niin ei tarvis kesätöitäkään enää etsiä.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2008 19:09
Minä ainakin haluaisin mennä opiskelemaan psykologiaa yliopistoon, eli psykologiksi haluaisin. Tai sitten opettamaan esim. lukioon psykologiaa. Tosin olen vielä niin nuori, pieni tyttö vain, että tulevasta en voi vielä niin varma olla. Unelmia toki täytyy olla
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2008 19:21
Viimeiset luennot istuttu torstaina, nyt pitäis sit hakee jotain ihan oikeita töitä! Oon laittanut kymmenisen hakemusta menemään, onneksi sentään nyt on jonkun verran paikkojakin auki. Tosin iso osa ihan väärällä suunnalla, emmä haluu Etelä-Suomeen... Mietin että olisko pitänyt hakea kesätöitä vaikka jostain sahalta, mutta totesin etten nyt kyllä halua tehdä määräaikaista sopimusta mihinkään tuotannon hommiin. Mun tuurillani se unelmien duunipaikka aukeis justiinsa sinä päivänä.

Eniten olis kiinostanut bioenergiapuolen työpaikka Pietarsaaressa, hommana vastata firman omista turvesoista ja turvetuotannosta... Kymmenisen hakemusta olen tässä parin kuukauden sisällä laittanut, yhdessä haastattelussa käynyt. Ehkä se jostain tärpää...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:05
Sain tänään taas pitkästä aikaa töitä, viimeksi olen ollut joskus loka/marraskuun välilä ja nyt sitten tänään tein työsopimuksen vakituisesta työstä, kauppaan, kassatätiksi. En nyt ole erityisen kiinnostunut kaupanalasta ,mutta tähän rahapulaani se on tosi toivottu juttu
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:34
En tiiä oikein, vuosia on ollut parturi, mutta ei miulta sellasee taia löytyä lahjoja. Kiinteistönvälittäjä, olis nyt, mutta monestippa voi vielä muuttua...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit