Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.07.2008 20:04

Lainaus: groomeri

Oli kyllä tyhmää olla iltavuorossa, kun loppu vasta siinä ysin pintaan ja yritä siinä nyt sitten myydä jotain kun toisessa päässä joku alkaa huutaan siittä, että hänen vanha äitinsä/pieni mukulansa oli juuri saanu unen päästä kiinni kun ei se nuku kunnolla reuman/koliikin takia ja nyt minä sitten soitin ja herätin ja pilasin koko elämän.

Tuttu tunne. Toinen mukava juttu on kun soittaa vasta kuolleelle ihmiselle ja sureva leski vastaa...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2010 11:33
(NECROACTION: IMMINENT!)

20.7. se sitten loppuu tämän neidin pesti Tarkastusviraston kanslistina. Toiveina olisi assaripaikka (tai parempi) markkinointi- tai henkilöstöhommissa, vaikka sitten määräaikainenkin. Joskus sitä kyllä katuu lähteneensä tälle alalle, vaikka palkka on kohtuullinen. Koin itseni aina yliopistohenkiseksi ihmiseksi, mutta tällä koulutuksella "making the best of a boring situation" olisi varmaankin suunnata mainosalalle.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.07.2010 12:37
Mie oon ollu 14-vuotiaasta kesätöissä isän työpaikalla =) tai olin siel 2,5 kesää kunnes sain paikan euromarketista, jossa olin 10kk kunnes se meni konkkaan =D nyt on vakituinen työpaikka securitaksella =) kaikki varmaan tietää mitä työtä siellä yleensä tehdään =)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.07.2010 13:36
Minulla on tässä puolen vuoden sisään työllisyystilanne vaihdellut suuresti. Alkuvuodesta, kun pääsin armeijasta, olin hetken aikaa ihan pulassa. En saanut heti töitä, enkä saanut työttömyystukeakaan koska en ollut hakenut yhteishaussa. Aha. Sain helmikuun vuokran maksettua vain sillä, että vanhempani maksoivat sen. Työkkäristä ei paikkaa tarttunut, mutta sain sitten hankittua jotain itse. Ensin työskentelin Staffpointin kautta Prismojen ja Alepoiden kassalla, mutta sitten isosiskoni työpaikalla tarvittiin uutta avustajaa eräälle vaikeavammaiselle aikuiselle päivätoimintaan. Pääsin sitten sinne keväkaudeksi, ja kolmena päivänä viikossa työskentelin vaikeavammaisen aikuisen henkilökohtaisena päivätoiminta-avustajana. Siinä hommassa opin paljon, koska avustettavani tarvitsi apua ihan kaikessa, välillä jopa kunnollisessa hengittämisessäkin. Myöhemmin pääsin kesätuuraajaksi takaisin Muksulaan, jossa olen työskennellyt ennenkin. Nyt olen tehnyt pääasiassa Muksulaa vain, mutta joihinkin väleihin yritän saada Staffpointin kauttakin töitä. Näin kesäisin vain vuokratyöläisiä tarvitaan tajuttoman vähän kun kaupoilla on omat kesätyöntekijät, joten saa nähdä...
Notta joo, mie teen kahta työpaikkaa yhtä aikaa enemmän tai vähemmän, välillä tein jopa kaikkia kolmea. Silti olen köyhä paska joka ei ansaitse juuri mitään vaikka esim. kesäkuussa minulla ei käytännössä ollut vapaapäiviä lainkaan. Reilua?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2010 14:36
Iiriva, ei ole reilua ei..

Mie oon aspantäti Welholla.. Eli kaikki (hesalaiset that is..) soitteleen tänne vaan ni saatan vastata Määräaikainen työsopimus, mutta elän toivossa että sais duunia jatkaa myöhemminkin vielä samassa paikassa, kivoja duunikavereita ja toistaseks suht kivoja asiakkaitakin ollu..
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2010 00:42
Neljättä vuotta McDonald'sissa töissä. Hater's gonna hate, mutta palkka on nyt kaikkine lisineen ihan OK ja työvuorot saa sovittua todella hyvin omaan elämään sopiviksi työnantajan kanssa.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 12:17
Oon (tuleva) lukiolainen ja prisman kesätyöläinen/harjottelija...
Haluisin tehä taidetta työkseni. Periaattes kaikki käy - kirjottaminen, musiikki, piirtäminen, kehonmuokkaus.... ja tossa jälkimmäisessä kyse siis tatskoista ja läväreistä ja kampaamoista yms....
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 11.07.2010 14:21
Kesätöissä olen ollut kaupassa ja työharjoittelussa ruokakaupassa,kirjastossa ja päiväkodissa.

Ruokakaupassa olin töissä varmaan yli 4kk. Sinne en kyllä haluaisi enään ikinä, oli semmosta paskaa että... asiakkaat *********** päin naamaa ja hymysuin yritetään siinä sitten olla. Lisäksi ainakin siinä paikassa missä minä oli töissä oli niin huono työilmapiiri. Pomo oli kuin perseeseen ammuttu karhu joka päivä.

Kirjastossa olin viikon ja meinasin tylsistyä kuoliaaksi.

Päiväkodissa tuli vietettyä jopa 5kk ja mukavaa oli. Sain olla joka ryhmässä, eskareista pikku taaperoihin ja työtoverit oli todella kivoja ja aina olin mielelläni siellä kun ilmapiirikin oli ystävällinen. Lapsia tuli ikävä kun jouduin lähtemään, mutta onneksi sain luvan mennä käymään siellä. Varmaan syksyllä sitten pienelle visiitille.

Nyt yritän syksyllä saada jotain työtä, nimittäin tuskinpa saan kelalta mitään opintotukia.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2010 17:00
Minulla ei ollut mitään työkokemusta ennen kuin täytin 18. Siitä eteenpäin olen tehnyt Stockmannilla Hulluja päiviä apparina ja vähän jouluapparinakin, mutta vakipaikkaa en ole Stockalta ottanut vastaan, vaikka on tarjottukin. En oikein pidä siitä ilmapiiristä, mutta hyvän palkan takia kestää kyllä noita määräaikaisia soppareita /keikkoja.

Lähinnä olen tehnyt vuokratyöfirmojen kautta ravintolakeikkaa. Nyt olen ollut reilun vuoden verran kahden firman listoilla ja saanut sen verran hyvin kokemusta, että vuorojakin tulee sangen tiuhaan ja saan jopa tehdä paljon enemmän kuin vain tiskata ja blokata, kuten aluksi oli. Viime kevään olin yhdellä pitopalvelu/catering-firmalla keikkatarjoilijana myös. Tästä kun kerroin toiselle vuokratyöfirmalleni, niin nehän rupesivat pistämään minua tosissaan töihin (tuo firma kun ei järjestä mitään pieniä hippoja..) Nykyään siis olen ala carte -tarjoilija, tosin ilman vakituista paikkaa tai alan koulutusta, mutta muutama ravintola on ottanut minut "vakituiseksi extraksi", joten tilanne lähentelee jo sitä, kuin minulla olisi vakituinen työpaikka. Ravintola-alalla en todellakaan aio olla lopun ikääni, mutta aine, jota pyrin opiskelemaan, tarjoaa lopulta työpaikkaa lähinnä sosiaalipummina, joten kai se on ihan hyvä pysyä jotenkin kiinni leivässä, vaikka jotain ihan muuta harjottaisikin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.07.2010 17:40
Olen töissä ruokakaupassa. Sitä ennen olin monta vuotta työttömänä, koska työnteko ei kannattanut. Minulla ei ole koulutusta mihinkään ammattiin, joten palkka olisi jäänyt yhtä pieneksi mitä sain sossusta ja kelasta. Nyt asumiseni on niin halpaa, että töissäkäynti jopa kannattaa rahallisesti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit