Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2008 14:57

Lainaus: BlackLotus

Jepjep, mutta ei niitte töitten jälkee paljo mihinkää enää jaksa lähtee...

Ah, koiranomistajan onnea... Pakko lähtee aina iltasin vielä sellasella väh. 5 kilsan lenkille I luv my job. Mutta itepä oon tähänkin tilanteeseen itteni ajanut <) turha valittaa.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2008 19:50

Lainaus: groomeri

Ah, koiranomistajan onnea... Pakko lähtee aina iltasin vielä sellasella väh. 5 kilsan lenkille I luv my job. Mutta itepä oon tähänkin tilanteeseen itteni ajanut <) turha valittaa.

Sielunsiskoja
  • Lähetetty: 24.07.2008 21:19

Lainaus: BlackLotus

Sielunsiskoja

Mutta eikös olekin sen arvoista?

offiaoffia, takaisin aiheeseen
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2008 21:35
Mistähän kummasta saisi 17-vuotias töitä? Kaikkiin ottavat vaan jos 18 v..
  • Lähetetty: 24.07.2008 22:48

Lainaus: Paper

Kaikkiin ottavat vaan jos 18 v..

Tämä harhaluulo minullakin oli sitten kun tuli 18 mittariin alettiin vaatia työkokemusta/alan koulutusta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.07.2008 17:43

sitten kun tuli 18 mittariin alettiin vaatia työkokemusta/alan koulutusta.

Niinpä.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 25.07.2008 18:35
On se kumma kun töihin on nykyään niin kummallisen hankala päästä ellei ole kallista koulutusta ja pakkoruotsin taitoa + kuka tietää mitä.. Sitten nillitetään kun on työvoimapula hoh hoo ja ulkomailta haetaan "paikkaukseksi" täysummikkoja tänne töihin jotka tuskin osaavat suomen kieltä..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.07.2008 19:00

Lainaus: Paper

pakkoruotsin taitoa

Hoh, meillä ei onneksi tuota vaadita. Pomotkin kun sanovan puhelimeen upealla ruotsin kielen taidolla tyyliin: "Nej, en puhu toista kaunista kotimaista äidinkieltämme. Kysyn jos joku kielitaitoisempi soittaisi teille." Minä jopa osaan sanoa että: "Nej, jag talar inte svenska." Eli jos jollekkin suomenruotsalaiselle soittaa puhelinmyyjä smartista, voitte olla varma ettei soittele uudestaan kun ruotsia pyytää puhumaan... Tai no, on meillä yksi ruotsinkielentaitoinen, mutta juu. Ja tuleepahan tuolta vastaan venäläisiä ja maahanmuuttajiakin. Tänään viimeksi soitin eräälle intialaiselle. Hän tosin puhui melko hyvää suomea.
  • Lähetetty: 25.07.2008 19:13
Mulla kans tuli puhelinmyynjänä työskennellessä pari ruottia puhuvaa asiakasta. Siinä sitten yrittä vänkertää että "skulle du vilja ha en MeNaiset? Inte? Skulle du tala öööö.... slower?"
Oli kyllä tyhmää olla iltavuorossa, kun loppu vasta siinä ysin pintaan ja yritä siinä nyt sitten myydä jotain kun toisessa päässä joku alkaa huutaan siittä, että hänen vanha äitinsä/pieni mukulansa oli juuri saanu unen päästä kiinni kun ei se nuku kunnolla reuman/koliikin takia ja nyt minä sitten soitin ja herätin ja pilasin koko elämän.
Totuuden nimissä täytyy kyllä sanoa, että kyllä siellä pari kivaakin puhelua tuli soitettua. Joskus siinä ekalla viikolla kun sain myydä vaan tosiaan tuota MeNaisia niin soitin vahingossa jollekin keski-ikäselle miehelle jolla oli pikkuoravia tuuttausäänen tilalla. Siinä sitten väiteltiin, että miks sen pitäis ruveta ukkomiehenä kyseistä lehteä tilaamaan.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 25.07.2008 19:53
Mä en ole koskaan ollut edes kesätöissä, oonhan mä jotain nettihakemuksia joskus täyttäny mutta toisaalta mulla ei ole ollut iän puolesta edes mahdollisuuksia muuhun ku mainostenjakajaksi.. Ens kesäksi kaupungilta jotain, toivottavasti nappaa. Ikäni ei riittänyt vielä tänä vuonna, pitäisi täyttää se 15 31.5 mennessä, ja moon syntyny syksyllä : < mut oishan mulla muitaki mahiksia joo, muttakun.... eijaksa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit