Gootti.net

Työpaikat

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 14:16

Lainaus: Unholysacrament

Lainaus: FrozenCorpse

. Paniikkihäiriö on sellaine, mikä vähän rajoittaa tota duunihakua.

Lukeeko se jossain tiedoissa, vai mistä ne sitä tietää ?

Yleesä mulla ainakin on kysytty että onko jotakin allergiaa/sairautta joka vois estää työn teon, niin siinä tollaset on ihan hyvä kertoo. Luojan kiitos ite en kärsi ko. sairaudesta, on niin järjettömän kettumainen tauti parilla läheisellä on ja oikeen tekee kipeetä kattoa ku se rajottaa niitten elämää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 14:34

Lainaus: kuopassa

Hohhoh. Mahtaa olla sinullakin aika ankeaa noin niin kuin ihan jokainen työpäivä kun puhelinmyyjäthän ovat aika paljon niiden asiakkaiden kanssa tekemisissä. Hyvän työpaikan olet hankkinut.

Noo, kyllä sieltä mukaviakin asiakkaita joskus tulee. Ja tosiaan työssä ei muuten ole mitään vikaa, on loistava työympäristö, parhaat työkaverit ja helvetin mukava pomo.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2008 02:33
Olen pikkuinen; ohut ja lyhyt sekä muutenkin helposti särkyvä joten minusta ei ole tehtaaseen, puutarhaan, rakennustyömaalle, siivoojaksi, haudankaivajaksi tai muuhun vastaavaan. Ajattelu ja käsityöt kyllä onnistuvat.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 17:13
Oon ala-ikäinen, pieni ja puolisokea. Mutta rahaa oli saatava joten lähdin äitin mukaan sen työpaikalle, maalaamoon.
Jos haluaa työn, joka vie iän, terveyden ja voimat niin valitkaa puutavaran maalaus. En suosittele, ellei ole hyvä kunto ja voimaa kantaa 20 litran maalipurkkeja.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 17:39

Lainaus: BlackLotus

Jos haluaa työn, joka vie iän, terveyden ja voimat niin valitkaa puutavaran maalaus.

Juu, itte kans oon maalarina tällä hetkellä :/ eipä oo kummosta hommaa ja palkka on huono, mutta ainakin haba kasvaa ei tarvii erikseen hommata kuntosalille korttia, kun siellä pitää n. 5 kg painosia aitaelementtejä nostella suorin käsin kuivumaan, ettei sotke itteesä/sitä aitaa. Ja sitten saakin kuunnella joka päivä pomon suoraa v - ittuilua, luv it (saattaa sisältää huumoria!!)
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2008 22:44
Grillillä olen kesätöissä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 22:57
Blaaaahhhh, tarvii järkeviä töitä! Olen taas selannut miljuunan työpaikkailmoitusta, eikä juuri mikään nappaa, joko pitäisi olla kokemusta tai palkka on liian huono tai tunteja on liian vähän tai tai tai...

Kortisto, here I come.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 10:58
Oma työsopimukseni jatkuu joululomaan asti, tulee kiirus syksy.. töitä ja koulua
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 22:01

Lainaus: groomeri

mutta ainakin haba kasvaa

Jepjep, mutta ei niitte töitten jälkee paljo mihinkää enää jaksa lähtee... Tänään oli jalat mössönä (taas kerran) kun kävelee hallin sementtilattialla.
Sain tänää kuulla et mua tarvitaan ensviikoksikkin, ihan hyvä saa vähän lisää rahaa mutta paikat kipeänä. Ei saisi kai valittaa
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2008 07:43
Sain eilen tietää että voin jatkaa Euromarketissa viikonloppuisin ja joskus iltaisin sitten kun koulu on taas alkanut. Eli en vissiin ihan p@ska työntekijä oo ollu :P

Muoks. Tosin en varmaan ehdi nähdä Chrystalista enää niin paljoa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit