Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Työpaikat

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2007 09:11
Opiskelun ohella tallitöitä mäiskin menemään. Tulevaisuudessa haluaisin kovasti sen alan töitä mille olen juuri opiskelemassa, mutta jos se vaatii oman yrityksen perustamista niin sitten pitää harkita uudelleen... (ei, en ole yrittäjähenkinen ihminen)
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:00
Opiskelen vielä varmaan monta vuotta ennen kuin alan työskentelemään jossain päätoimisesti. Nyt on lähihoitajakoulutus menossa ja tarkoitus ois jatkaa sairaanhoitajaksi. Lukisin muuten lääkäriksi asti mutta olen niin huono matikassa että ei minua lääkikseen päästettäisi ikinä
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 11:19
IT ihmisiä, noin 200 henkilön paikassa. vaikka ei tämä nyt mitään unelmaa ole mutta saapahan itse päättää mitä tekee ja milloin.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2007 12:40
Pakastamolla toimistossa, työnkuvaan kuuluu paperien pläräystä, koodaamista ym toimistokivaa. sekä aina kun aikaa jää niin autan muissa töissä, Ajan trukkia, korjaan paikkoja, kerään laatikoita, lakasen pihaa yms.

Eli siis käytännössä 75 prosenttisesti toimistotyötä ja 25% laitoshuoltaja/varastomies/trukkikuski/talonmies.

Ei minusta kokopäiväistä toimistorottaa tulisikaan, ei kestäis pää istuu koneella koko päivää, just ideaali. 75% istumistyötä ja 25% ruumiillista työtä.
Kirjoittanut: Kamrusepas (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 17:18
Ajelen yksikseni öisin... Eli täydellinen työpaikka.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 16:04
Mulla ei ole mitään hajua, mitä haöuaisin tehdä. Joskus halusin psykologiaa yliopistoon lukemaan, mutta sitten kuulin, että pääsykokeissa edellytetään kai pitkää matikkaa. Yliopisto vaikuttaa aika epätodennäköiseltä vaihtoehdolta muutenkin, olen meinaan lukiosta päässessäni jotai 20, eikä huvittaisi istua siitä vielä jotain 5-6 vuotta vaan opiskelemassa yleisesti pääsemättä vieläkään mihinkään ammattiin.

Toisaalta ammattikorkeakaan ei tarjoa mitään huippukiintoisaa. Tradenomilinja tarjoaisi tietty kielten käyttömahdollisuuden (tykkään kielistä), mutta sse taas sisältää talousmatikkaa, jossa en todellakaan ole ruudinkeksijä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.02.2007 19:27

Lainaus: Velvet Grey

mutta sitten kuulin, että pääsykokeissa edellytetään kai pitkää matikkaa.

Kannattaisiko ottaa asioista selvää? Ei nimittäin todellakaan vaadita pitkää matematiikkaa. Ilmeisesti ei se psykologia sittenkään kiinnostanut, kun tuon vertaa et ole ottanut selvää.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 22:12
Itse olen yläasteella joten työpaikkoja eipi ole...
Mutta koulun jälkeen käyn kyllä hoitamassa hoitohevosta tallilla.

Ajattelin yläasteen loputtua pyrkiä joko Harjuun tai Ypäjälle opiskelemaan jotain en ole vielä tarkaan päättänyt miksi haluaisin. Ja sitte ajattelin että voisi mennäm oppisopimuksella ehkä jonnekin tallille jos löytäisi paikan johon pääsisi, voisi opiskella hevosenhoitjaksi. Tai jotain sinnepäin...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2007 22:17
Velvet Grey, minäkin olen ajatellut tuota psykologian uraa nyt viimeisen vuoden, ja olisihan tässä vielä aikaa opiskellakin, mutta tuosta matikan tarvitsemisesta en ole kuullutkaan...?
mistä kuulit siitä ?
minun lukiomatikalla ei mennä mihinkään... joten tulevaisuuden ura taitaa yhä olla se taiteilijaelämäpiirtäjä/muusikko, ainakin kuvataidetta ja musiikkia olen opiskellut. joskus vain "oikeatkin" ammatit kiinnostaisivat...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2007 09:08
Jahas, Warchildkin on hevosihminen. Pääseekös Ypäjälle enää muuten kuin yo-todistuksella? Vai koskiko tuo vain ratsastuksenohjaajalinjaa...hmmm.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit