Gootti.net

Koulumenestys?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 09:19
Minun koulu menestykseni on kääntynyt hienoiseen laskuun kun viime keväänä huomasin että minulla on muutakin elämää. Opettajat ********* minkä kerkeää eikä mikään onnistu ja mitään en opi, eikä keskittymiskyky riitä mihinkään seitsemän tuntia samaa ainetta sessioihin.
Eikä valitsemani ala periaatteessa enää kiinnosta, ****** työllistymis mahdollisuuden takia. Ei tulevaisuutta...
kouluttaannun nyt kumminkin loppuun kun kolmas vuosi menossa, ja sitten keksin jotain muuta mukavaa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 12:23
Koulumenestys on ilmeisesti hyvä, numeroista päätellen. Koskaan ei ole todistuksessa ole ollut kasia pienempää numeroa, ja kokeistakin on tullut paria pikku hairahdusta lukuunottamatta hyviä numeroita. Keskiarvo on siinä 9,0-9,5, vähän vaihtelee. Aina se liikan kasi tiputtaa ikävästi keskiarvoa, sen kun saisi pois. Kymppejä taas on tavallisesti käytöksen lisäksi kuvis, ruotsi, biologia ja äikkä.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2007 12:36
Ainut Adia miknä osaan on kuvis ja sekin on 10...ihme?
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2007 15:46
Käytös on kymppi Todistuksessa numerot 7-9, kokeista nappaan kanssa yleensä 7-9
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2007 16:45
en ole missään erityisen hyvä,mutta kuvis on ollu neljä kertaa putkee 10...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2007 16:50
Olen kaikissa muissa aineissa täysin poropeukalo ja p*ska, paitsi englannissa ja musiikissa.. (horray) .__."
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jennife
  • Lähetetty: 21.11.2007 16:56
koulu menee mulla iha keskinkertasesti ainaki tällä hetkellä, keskiarvo oli keväällä 8,2. eli ihan hyvä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.11.2007 19:39
KA 8,4. ;<
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: koulrofobia
  • Lähetetty: 21.11.2007 19:49
Riippuu vähän. Yläasteen numerot on ollu väliä 9-6. Perhanan enkun maikka tais asnoa ihan kiusallaan päin naamaa, että sain MELKEIN kympin, ois pitäny puristaa viel vähän enemmän.
Nyt tosiaan on aktiivisuus laskenut viime vuodesta, numeroiden laskua odotellessa.

EDIT: Mut hei joo tosiaan, KA on kuitenkin Vielä 8.6
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2007 20:36
KA 9,1
Oon ihan tyytyväinen, mutta kyllä joidenkin aineiden numeroita vois vielä nostaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit