Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: LaLithium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2007 10:13
Oletteko tai oletteko olleet hyviäkin koulussa?
Oma koulumenestykseni ei ole mitenkään kehuttava. Se johtuu kyllä siitä että olen aika laiska
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2007 11:54
No tällä hetkellä ihan sieltä ja syvältä. Saan kursseista vain kolmosia vaikka teen parhaani ja ylikin. V-tuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.01.2007 12:15
Peruskoulun viimesen vuoden kevääl kävin useammankin keskustelun rehtorin kanssa poissaoloja koskien. Mä merkkasin lintsatut päivät ruksilla kalenteriin ja niitä rukseja nyt sitten loppujen lopuks olikin enemmän mitä niitä ruksittomia päiviä. Mut keskiarvo oli 7½, niin ei onneks voitu luokalle jättää. Jälki-istuntoja oli liikaa, eli lv ei ottanut luokkaretkelle mukaan.
Tosiaan viettivät viikon Prahassa, ettei ollu mikään hihii-huppeli-Ruotsinlaiva-reissu.

Tän kevään opiskelen aikuislukiossa, englantia ja ruotsia olis tarkotus pari kurssia suorittaa. Englantia opiskelin advanced-tasolla vajaa puoli vuotta, sain luvan tenttiä englannin kurssit läpi.
En oo paljon missään muussa pärjännytkään kuin kielissä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2007 12:46
Mulla menee myös kielet tosi hyvin, ja jotkut semmoiset aineet jotka kiinnostaa, kuten vaikka historia ja biologia. Mutta sitten nämä matikka, kemia ja fysiikka on niitä kamalia kutosia ysipainoitteista toikkaria rumentamassa :/ Ammattikoulun puolella sama homma, pärjään hyvin aineissa joista tykkään ja jotka kiinnostaa. Niille muille ihan sama..
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.01.2007 12:58
mulla on suht hyvä kielipää ja numeromuisti. tieteestä ja matematiikasta olen kiinnostunut, mutta tunneilla ei opetettu mitään mielenkiintoista. nyt täällä amiksessa tykkään eniten Äänitystekniikasta, valokuvauksesta, graafisesta suunnittelusta, taide-ja elokuvahistoriasta ja multimediasta. yleisimmät numerot on kolmosia ja nelosia eli keskitasolla porskutetaan peruskoulusta jäi keskiarvoksi 8.2
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:19
Peruskoulun keskiarvossa ei ollut niin kehumista, sellainen vähän seiskan yli, mutta lukiossa jo sitten jaksoikin kummasti opiskella, ja tälläkin hetkellä menee ihan hyvin. En ole mitenkään erityisesti lukuintoisia ihmisiä, paremminkin olen laiska, ja tunneillakin minulla on keskittymisongelmia, jos asia ei ole erityisen mielenkiintoinen. Omaa tulevaisuuttaan ajatellen on vaan yrittänyt pakottaa itsensä lukemaan aina ne ei-niin-kiinnostavatkin aineet.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.01.2007 16:23
taideaineet, historia ja biologia yms. menevät hyvin, mutta matikka, fysiikka ja kemia on kamalinta mitä tiedän ja menevätkin todella huonosti. kemia ja fysiikka onneksi loppuivat yhden pakollisen kurssin jälkeen, mutta matikkaa on 6. Neljäs kurssi loppui juuri, toivottavasti saan kokeesta edes sen 5- että saan kurssin läpi!

keskiarvo oli peruskoulusta lähtiessä vain 7.7 (siinä vaiheessa olin niin maassa, ettei opiskelu oikein kiinnostanut ja siksi olenkin *************), nyt kait vähän parempi. Äidinkielessä olen myös aina ollut hyvä, opettajat kun ovat pitäneet aineistani (ainakin niistä yseistä ja kympeistä päätellen )
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 29.01.2007 17:03
No, peruskoulusta lähtiessä keskiarvo oli tasan 9, sain nimittäin piilottaa meikän saksan numeron, joka kylläkin oli 8.
Mutta nyt on vähän keskiarvo lähtenyt laskuun, ehkä siksi, että a) vihaan kirjoittaa esseitä b) on se niin sa**anan kivaa laittaa sa**anan tiukka arvosteluasteikko. Mutta ollaan yleensä pysytty kasin maissa.
Kyllä ainakin suunnitelmissa on pysyä siinä kasin maissa, kun ei se loppujen lopuksi olen hirveän vaikeaa niitä saada. Eri asia onkin, kun lähtee ysiä tavoittelemaan.

Matemaattiset aineet sujuu parhaiten, niissä kun ei tarvitse kirjoittaa esseitä Tällä hetkellä luen pitkää kemiaa, approfysiikkaa (luetaan siis yliopiston fysiikkaa puolen vuoden opintojen edestä) ja pitkää matikkaa.
Ja mietinkin pitkään että pitäisikö kirjoittaa maantieto, kun satun tykkäämään siitä (puunhalaajahippi kun olen), muttakun ne sa**anan esseet
En tajua. Ei voi antaa tehtäväksi tehtävää "kirjoita tästä kaikki mitä tiedät, mutta hyvän maun rajoissa". Ei vaan toimi.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2007 17:24
Peruskoulussa oli keskiarvo 9,2, nyt amiksessa se on 4,5. Voisi tietysti olla paremminkin
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2007 17:55
olen tosi hyvä historiassa, uskonnossa, kuviksessa ja äidinkielessä ( tulee suurinpiirtein 9 ja 10 kursseista)
Matikassa, kemiassa ja fysiikassa olen aivan surkea. Kielet menee miten menee. yläasteella keskiarvoni oli jotain 8,7 nyt se on lukiossa varmaan joku 7,5 Pitäisi ehdottomasti nostaa esim. kielten arvosanoja, koska pystyisin siihen kyllä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit