Gootti.net

Koulumenestys?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:43

Lainaus: Iiriva

lukiossa tuon 10 saaminen on vain älyttömän vaikeaa O____o

No ei meidän lukiossa ainakaan mutta se opettaja onkin vähän hössö, se saattaa kostautua sitten yo-kokeissa..
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.02.2007 13:12
Koulumenestyksen kanssa ei koskaan ole ollut suurempia ongelmia, paitsi se etten vaan välillä jaksa. Yläasteeltä lähtiessä keskiarvo oli lähellä ysiä ja lukiossa putosi sitten jonnekin 8,5 tietämille. Yo-kirjoitukset sujuivat ihan hyvin, arvosanoja en paljasta, mutta itse olin oikein tyytyväinen. Nyt sitten opiskelen Amk:ssa ja keskiarvo noin 4 (asteikko 1-5) Matikka on ehdottomasti heikkouteni, se ei tahdo tarttua päähän sitten millään. Onneksi sitä ei ole luvassa kuin 1-2 pakollista kurssia.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.02.2007 18:12
Ala-asteella ka. oli jtn 8,5. Ya:lla 7,9, amiksessa 5 ihmettelen,et miten lukiostaki saan vaan 10,ku en oo ees aktiivinen tunnilla.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2007 07:57

Lainaus: Ximmo

Kiitos, oot ihku <3

1hQQd44 ximmo on pissishanibeibs<3
noei :F
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.04.2007 15:19
Mä olin hemmetin laiska opiskelemaan ennen tätä amk:ta, tein keskinkertaisesti töitä ja sain keskinskertaisia numeroita.

Kai se oli jotain henkistä kypsymistä, kun yllättäen tajusi miten se homma pitää hoitaa... toisin kuin lukiossa sain sovitettua opiskelun ja sen muun elämän hienosti samaan aikatauluuna, ja vielä niin päin että joustettiin sieltä muun-elämän-puolelta.

Opiskelu käy enemmän järkeen, kun niitä samoja asioita pääsee harjoitteluissa kokeilemaan käytännössä. Vielä kun joutuisi vaikka ruotsinkieliselle alueelle töihin, niin ehkä saisi sen ruotsinkin kuntoon... kirjoittaminen onnistuu, mutta puhuminen tökkii. Vähän sama kun venäjän kanssa, paitsi että venäjässä tökkii myös se kielioppi... Mutta olen löytänyt kipinän itsenäisiin kieliopintoihin, joten eiköhän nuo hankalammatkin ala jossain vaiheessa sujua...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.04.2007 17:36
"koulumenestykseni" takia meinasin saada itkupotkuraivarin koulussa. Angst.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2007 17:28
aika heikonlaista. kuvis oli tosin kymppi. yhdellä kaverilla kaikki kymppejä paitsi liikunta ja musiikki.Aikasta paljon ketutti kun sain tietää.
Kirjoittanut: jeesus (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.07.2007 17:50
Peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden keskiarvo 9,6. Koetta ennen luin koealueen korkeintaan kerran. :P
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2007 18:11
Yläasteen keskiarvoa en muista enää, mutta oli se sen verran hyvä edes että pääsin lukioon Lukion menestys riippuu ihan aineesta. Esim uskonnosta sain juuri 10, mutta matikasta 5
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2007 23:08
Minun koulumenestykseni on ollut melko surkuhupaisaa.
Matematiikasta en ymmärtänyt juuri mitään - kiitos huonon matikkapääni ja myös kemia ja fysiikka menivät minulta aikalailla ohi, tuon ensin
mainitun sukulaisaineita kun ovat.

Olisin melko varmasti saanut parempia numeroita todistuksiini, jos olisin uskaltanut olla aktiivisempi tunneilla, mutta olin peruskouluaikoinani niin sairaalloisen ujo, että pelkkä ajatuskin viittaamisesta sai minut voimaan fyysisesti pahoin.

Ammattikoulussa sitten rohkaistuin enemmän.
Tullessani sosiaalisemmaksi (vaikka melko hermoheikko hiirulainen olen vieläkin tietyissä tilanteissa) aloin ottaa myös opinnot vakavammin ja olen nyt viimeisen kolmen vuoden aikana onnistunut saamaan parempia numeroita, kuin mitä peruskouluaikana.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit