Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2007 18:49
Noo, semmonen kasin keskiarvo mulla suunnilleen on. Jos haluamaani lukioon pääsen niin ilonen olen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.01.2007 18:57

Lainaus: Iiriva

siksi olenkin *************

vau, mikä sensurointikone! siis p*ska-lukiossa
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:19
Mä olen aina ollut kauhean laiska kaikissa lukuaineissa, paitsi englannin kielessä joka onkin aina ollut 10. Ala-asteella kaikki oli vielä suht. helppoa ja kuutosluokalla sain jopa luokan parhaan oppilaan stipendin 0.o Yläasteella alkoi mennä hieman huonommin, mutta ihan hyvin kuitenkin.
Musiikista olen tykännyt aina, samoin kuviksesta, joka oli ala-asteella vain 9, mitä en silloin ymmärtänyt Ehkä johtuu siitä, etten yhtään perustanut niistä askartelu- ja muista jutuista. Yläasteella, kun saa enemmän piirtää ja maalata, on kuvis noussut kymppiin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:32
Vähän vammasta vastata tällaiseen ketjuun, kun tuossa olisi läjä opiskelijoiden kurssiharjoituksia arvosteltavana. Niin no, kai sekin on koulumenestystä, jos on opettajana oikein pätevä? Kuulemma oli syksyn paras kurssi tuo pitämäni nettibisnekseen keskittyvä kokonaisuus.

Huoh, kirjoitin tähän ekana pitkästi mun yläaste- ja lukioajoista, mutta sitten tajusin, että teksti oli vähän turhankin henkilökohtaista. Sanotaan nyt vain, että äidinkieltä oon aina osannut ja siitä on kymppi peruskoulusta + laudatur lukiosta. Muut hommat oon suorittanut lähinnä väkipakolla.

Poistettu tekstinpätkä sisälsi kuolemia ja nuorisorikollisuutta. Liian kipeät muistot, en pysty puhumaan. Kenties joskus pystyn avautumaan ilman tuskaa.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2007 19:56
Keskiarvo 8.8 ja kiinnostaa koulu kuin kilo ******.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2007 21:33
keskiarvo 7.2 pitäs vähän parantaa nii pääsis vaihtaa kouluu kasiluokal
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.01.2007 21:52

Lainaus: Ximmo

Sanotaan nyt vain, että äidinkieltä oon aina osannut ja siitä on kymppi peruskoulusta

ton muuten huomaa foorumillakin.
Eikä Tuhmankaan jutut oo olleet paskempia.

mua v-ttaa ettö englantini perusteella pääsisin IB-linjalle, mut Oulussa ainakin testaavat matikan. Ja joo, eipä sinne riittäisi keskiarvokaan.
  • Lähetetty: 29.01.2007 22:02

Lainaus: Cata

ton muuten huomaa foorumillakin.
Eikä Tuhmankaan jutut oo olleet paskempia.

Kiitos, oot ihku <3

Ihmiset muuten todella harvoin sanovat mitään positiivista kenellekään. Haukkuminen on niin hiton paljon helpompaa. Kyllä, olen myös itse ihan yhtä pölö.

Cata: Oon muuten hoksannut, ettei sun englanti yhtään hassumpaa ole. Suorastaan erinomaista, jos ajattelee, miten paljon se tuosta vielä paranee vuosien ja käytön myötä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2007 22:40
Täytyy kyllä sanoa, että minäkin olen huomannut Ximmon taidot äidinkielen ja kirjallisuuden saralla. Ihastuttavan oikeaoppista ja rikasta tekstiä, ei mitään tylsää luettavaa, tai nuorisokieltä vaan kunnon tekstiä
Päätimpä nyt itsekin kehaista.

Lainaus: Ximmo

Ihmiset muuten todella harvoin sanovat mitään positiivista kenellekään.

On niin totta, että ihmisten on jotenkin hankala kehua toisiaan.
Minusta on ainakin mukavaa antaa positiivista palautetta ja saada sitä itsekin ihan pikkujutuista.

Ja mitä tulee koulumenestykseeni, olen ollut aina lahjakas äidinkielessä ja reaaliaineissa kuten uskonnossa, psykologiassa ja filosofiassa jotka kiinnostavat ja tulevat olemaan tulevaisuuden ammattini, toivottavasti.
Omaan matemaattisen oppimisvaikeuden, joka todettiin vasta lukion ensimmäisenä vuonna. Ilmiö on suhteellisen uusi, joten yläasteella asiaan ei kiinnitetty huomiota.

Opiskelin niin ahkerasti, kuin suinkin osasin, mutta mikään numeroihin liittyvä ei pysynyt päässäni. Jouduin opettelemaan joka kokeeseen uudestaan jopa perusasiat, joten on selvää että minun oli hankala oppia mitään uuttakaan.
Painostettiin opsikelemaan lisää ja väitettiin, että olen laiska vaikka yritin minkä jaksoin.

Voi mikä helpotus olikaan, kun sain lukiossa vapautuksen.
Oli pakko laittaa vanhalle yläasteen matikanopettajalleni terveisiä, että sain oppimisvaikeuden takia vapautukset.
Hohoh.
  • Lähetetty: 29.01.2007 23:29

Lainaus: Satyricona

Täytyy kyllä sanoa, että minäkin olen huomannut Ximmon taidot äidinkielen ja kirjallisuuden saralla. Ihastuttavan oikeaoppista ja rikasta tekstiä, ei mitään tylsää luettavaa, tai nuorisokieltä vaan kunnon tekstiä
Päätimpä nyt itsekin kehaista.

Voi herranen aika, nyt lienee koittanut se hetki, jolloin ihmisiltä pettää looginen ajattelukyky ja ulosanti muuttuu irrationaaliseksi! Yhden kehun illassa vielä jotenkin voin käsittää, mutta kaksi kehua on jo sen verran uskomaton saldo, että kyse täytyy olla jostain hämmentävästä spektaakkelista.

Kiitän toistamiseen, vaikkakin minua jää hieman vaivaamaan, mistä minun taitoni kirjallisuuden saralla ovat käyneet ilmi. En tietääkseni ole vielä julkaissut yhtäkään kirjaa. Toisaalta, muistikuvissani on sen verran paljon mustia aukkoja erityisesti viikonloppujen kohdalla, että kaikki on mahdollista. Finlandia-palkintoa odotellessa...

Haluan kuitenkin tarkentaa, että kirjoittelen suhteellisen paljon juuri sitä nuorisokieltä nettifoorumeilla, sillä ainakin mun mielestä tämä on vain tällainen tekstiversio puhekielestä. Eli täällä käytän aika paljon sanoja "mä-mun-niinku-oon-sitte" jne. Toisaalta taas mun puhekielenikin on verrattain monipuolista ja runsasta. Käytän aika laajaa sanavarastoa ja puhumisessa ei ole ongelmia, ei teknisesti (artikulaatio) eikä henkisestikään (en jännitä puhetilanteita). Tämä kaikki lienee tulosta siitä, että olen aina kirjoittanut ja lukenut paljon. Niin ainakin itselleni uskottelen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit