Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 12:48
mä en oo hirveen hyvä missään aineessa mutta biologiassa kylläkin tuli 9. enkkua inhoan meiän open takia koska olen sille varsinainen silmätikku ja se rupes räyhää jotain että mut pitäis laittaa pienryhmään vaikka mulla oli vaan kerran läket tekemättä
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:11
Viimeisin keskiarvoni oli 8.9, yllätyin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:33
muut ovat näemmä huomanneet, että olen lähinnä taiteellisesti lahjakas. en oikein tiedä, onko se hyvä juttu, kun nyt on taas monta esitystä ja minun tehtäväkseni tuli piirtää wanhojen tanssien kutsukorttien kuva ja salin pääkoristekin pitäisi tehdä. kolmimetrinen sellainen. yays. Mutta kyllä keskiarvo on yli 7, riittäa minulle tällä hetkellä.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:41
Keskiarvo oli muistaakseni aina alle kutosen todistuksissa. Koulukiusaamisen takia meni vähemmän hyvin, ne harvat opet jotka musta jotenki tykkäs sano kyl että mä olen fiksumpi mitä numerot näyttää. "Jesh, mä en tiennykkää tota"

Parhaimpia aineita oli kuvis ja käsityöt, huonoiten meni kielet (puhevika), fyssa&kemma ja matikka. Ysillä sain jo viimekseksi 4 kuukautta vapautuksen liikunnasta, matikasta ja..örh..oliko se kemiaa, joten kävin sitten 4kk ajan vain kahtena päivänä viikossa 6 tunnin satsit, muut oli neljä tuntia. Jos ei ois ikää ollu liian vähä, mä oisin eronnu koko koulusta.. :P

Muuta koulua mä en olekkaan sit käyny, jäin yhdelle välivuodelle 2003 ja sillä välivuodella mä olen edelleen. Nuorten ammatillisessa valmennuksessa (=kuntoutus) kävin olemassa n.7 viikkoa, mut erosin siitäki erinnäisten syiden takia, mut se sentään todisti ettei kaikki mun ikäset&nuoremmat ole kuspäitä. Kuntoutus ois kestäny vielä kesään.. Iha vähä vaan hukassa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 23:04
ää, musta on alkanut tuntua, että lukiossa lyön koulun vaan entistä enemmän läskiksi. :/ jostain pitäs motivaatio löytää, vaan minkäs teet kun asenne on mikä on.

Tiedänhän minä, että lukiossa vaaditaan enemmän kuin peruskoulussa, ja numerot tippuu, mutta entä jos tiedän että pystysin parempaan ku vaan viittisin? olen hirveän pettynyt jos saan kokeesta esimerkiksi 7, vaikka lukiossa se on hyvä. Antakaa ihmeessä neuvoja, kuinka päästä eroon tuosta pettymyksen tunteesta, tai miten motivoida itsensä käymään koulua paremmin, minä en itse keksi mitään...
  • Lähetetty: 06.02.2007 23:13

Lainaus: TheSecret

kuinka päästä eroon tuosta pettymyksen tunteesta, tai miten motivoida itsensä käymään koulua paremmin, minä en itse keksi mitään...

itsekin petyn, jos saan 7 aineesta, jossa haluisin olla hyvä. muista kuitenkin se, että lukiossa saa puolella pistemäärällä 5 kun peruskoulussa 7, joten 7 lukiossa on paljon parempi kuin 7 peruskoulussa.

ja hey, olen ikionnellinen, kun sain matikankokeesta 5+! aine, josta en ymmärrä hönkäsen pöläystä, mutta tuohan tarkoittaa, että sain kokeesta enemmän kuin puolet pisteistä ja kurssi on läpi!
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 17:47

Lainaus: Iiriva

lukiossa saa puolella pistemäärällä 5 kun peruskoulussa 7

Niin, tuo on kyllä totta, ja kyllä minä sen tiedänkin. Mutta ehkä sitä on niin tottunut siihen peruskoulun arvosteluun, tai ei muuten vaan ole sisäistänyt asiaa, että arvostelu on nyt erilaista, kun niin suuri pettymys se on kun alkaa mennä huonommin.

Minunkin pitäisi ehkä olla ylpeä itsestäni, kun pitkässä matikassa olen pitänyt kutosen linjaa. ysillä oli matikka vielä kasi, ja monet ysin oppilaat ovat menneet lyhyelle häntä koipien välissä. Mutta silti kyllä harmittaa nuo matikan kutoset. Toivotaan, että alkaa vaikka tossa lukion toisena vuonna enemmän tottua siihen, että lukion arvostelu tosiaan on tiukempaa, ja iloitsee sitten tosissaan arvosanoistaan, ja siitä että edes läpi pääsi.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:35
Oi oi, tuli historian kokeesta 10! Historian, joka on älyttömän vaikea aine.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:36

Lainaus: blackie

Historian, joka on älyttömän vaikea aine.

Historiahan on ihanaa! Kuuluu miun lempiaineisiin
mutta tosiaan onnittelut kympistä!
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:40

Lainaus: Sharwynn

Historiahan on ihanaa! Kuuluu miun lempiaineisiin

näin on ja niin on minunkin! lukiossa tuon 10 saaminen on vain älyttömän vaikeaa O____o. mutta ehkä saan tästä kurssista, jos jaksan lukea koko kirjan enemmän kuin kahteen tai kolmeen kertaan ja aloitan lukemisen aiemmin....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit