Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.12.2008 09:27
Lukuaineista en jaksa kiinnostua, mutta musiikki ja kuvataide on olleet ala-asteelta aina kymppejä. Ruotsi on mulle erityisen vaikeaa, johtuu varmaankin siitä, että sekoitan sen aina englantiin ja sitten tulee sekaisia lauseita. :'D Opin parhaiten aivan käytännössä kokeilemala ja tekemällä, en lukemalla, mikä tottakai vaikuttaa kamalan paljon ruotsiin ja historiaan, toki muihinkin aineisiin. Laskussa päin se menestys on. Onneksi on vielä kevät aikaa petrata!
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.12.2008 16:46
Auts, sain fysiikan kokeesta nelosen.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 13.12.2008 17:30
Olin hyvä koulussa. Yläasteella numerot vähän laski, mutta lukiossa ne taas nousi. Suhteessa olin melko laiska. En juuri jaksanut tehdä läksyjä tai lukea kokeisiin, silti tuli hyviä numeroita. Tosin luin paljon tietokirjoja ja katselin dokkareita. Kuvataidetta suoritin lukiossa 10 kurssia ja kaikista tuli 10. Kuvataidediplomistakin tuli paras mahdollinen.
AMK:ssa sai tehdä mitä olin aina halunnut ja kun oli vielä siinä hyvä se motivoi kummasti ja suurin osa numeroista oli kiitettäviä. Nyt sitä sitten saa graafikon hommista oikeen rahaakin.

Hassua, kun on jutellut vanhempien ihmisten kanssa, niin usein tulee esiin asia mikä heitä harmittaa: ettei tullut opiskeltua enemmän.
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 18:11

Lainaus: kuopassa

Tässäkin on näitä numeroilla pelaamisia. Mitä merkitystä sinulle tai vaikkä äitskälle on, jos keskiarvosi onkin 8.6?

Eipä kai sillä ole mitään väliä, kun haluaamaani jatko-opiskelupaikkaan pääsisin huonommillakin numeroilla. Kunhan vain näin sivusta sanoen heitin tuon keskiarvon pysyäkseni suurin piirtein aiheessa.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 18:23
Minun koulumenestykseni on aina ollut hyvä. Nyt peruskoulun 9-luokalla erityisen hyvä.
Yleiset heikkoudet kylläkin on fysiikka, matematiikka ja erityisesti liikunta. Mutta nekin aineet ovat kyllä parantuneet vähintäänkin yhdellä. Kielien ja muiden lukuaineiden kohdalla kaikki on hyvin.

Tavoitekeskiarvoni on tällä hetkellä 9.2.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 20:08
Oon ollu aina vähä toisia hitaampi oppimaa ja hoksaamaa asioita, joten en ota kauheeta kohtausta, vaikka numerot onki vähä mitä on. Aika tasasesti ala-asteella, yläasteella ja lukiossa ollu numerot sitä seiskaa. Kaseja ja ysejä siel sun tääl, pari kutosta ja yks kymppiki syystä tuntemattomasta. Pystyisin ehkä parempaan, jos en olis nii hiton laiska ja epämotivoitunu. Mut eiköhä noil eletä seuraavaa opiskelupaikkaan/työpaikkaan asti.
Kirjoittanut: DarkSoulVampire (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.12.2008 22:58
En todellakaan ole ollut koskaan hyvä koulussa. Johtuen luultavimmin saamattomuudesta ja laiskuudesta.
Keskiarvo tais viime todistuksessa olla 7,9 tai jotain sinne päin. Luultavasti huonompi, kun jätetään pois musiikki ja kuvis.. D
Kirjoittanut: NecrotiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 13:01
Oma koulumenstykseni on kokokouluaikani lähennellyt 9, joskus ollut jopa ylikin. Vaikka en olekkaan sellainen ihminen, joka erityisemmin pitää koulusta, olen ottanut sellaisen asenteen koulun suhteen että "sillonku tehään jotain, tehään se kunnolla" ja tässä sitä nyt ollaan... yksi todella hyvin menestynyt ihminen.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 13:15
Keskiarvo on aina seikkaillut siinä kasin molemmin puolin, joulutodistuksessa oli tällä kertaa 7.9. En käy koulua hikihatussa, koska tunnen itseni liian uupuneeksi panostaakseni kovin. Nykyään motivaatiot ovat aivan alhaalla, mutta pyrin kuitenkin pitämään tuossa perushyvänä siinä kasin paikkeilla. Ruotsintunnit ovat ainoat tunnit joissa kaikki toivo on mennyttä, numero on melkein aina kutonen, opettaja on natsi joka pitää kaikki liian kovilla ja lisäksi vielä antaa ankarammin numeroita kokeisiin yms. (muut opettajat antavat 7- numeroksi jos on puolet pisteistä kokeessa, tämä antaa mitä luultavammin 6). Muutenkin harvoin viitsin lukea kokeisiin, ei ole motivaatiota, mutta koska kuuntelen tunneilla, jää suuri osa asiasta kalloon.

Muuten kyllä muissa aineissa menee ihan hyvin, että peruskoulun pääsen kunnialla läpi jos jatkan tätä peliä.
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2009 14:52
Enpä minäkään ole mikään himo-opiskelija, yleensä vaan opiskelen asenteella että kunhan läpi menee ja numeroa kehtaa katsoa. Laiska kun olen.
Yläasteen selvisin lähes poikkeuksetta kahdeksikon keskiarvolla, jonka keväällä sain jopa nostettua päättötodistukseen 8,25 lukemiin *ylpeä*
Ammattikoulun kävin läpi vähän huonosti, välillä lepsuillen ja välillä stressiin kuolemaisillani kun lukiokin piti olla siinä rinnalla tekemässä hallaa.
Lukio taas meni vähän rennommin.. Ruotsiin en panostanut ollenkaan mikä oli suuri virhe. Yo- kirjoituksiin valmistauduin hullunrohkeasti metodilla "kirjan kanttakaan en ole hipaissut", silti nappasin mielestäni ihan hyvät tulokset - erityisen ylpeä olen äidinkielen E:stäni.

Niissä sitä menestyy jotka kiinnostaa ja jotka ymmärtää, muiden kanssa taas meinaa mennä hermo. Kovasti yritän vältellä ainakin matikkaa, fysiikkaa ja ruotsia xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!