Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulumenestys?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2007 07:55
ysiltä lähtiessä oli ka. 9, ja sit lukion alussa oli varmaan 6, kun oli pitkä matikka josta en tajunnu **********, ja mulla oli parissa ekassa jaksossa 8 kurssia. eli oli pikkasen rankkaa. sitten tajusin että en halua olla mikään typerä matematiikan ammattilainen, niin vaihdoin lyhyeen. voiko olla mahdollista että lyhyt matematiikka menee huonommin kuin pitkä meni?
no kumminkin, kuvis on ollu aina ysi tai kasi, äikkä oli yläasteel välil jopa kymppi, mutkui ***** yläasteel ei opeteta mitään esseen tekemistä tai referoimista ni nykyään äikkä on sitä 7-8 tasoa. .. lempiaineet on täällä lukiJossa sykologia, enklanti, hitsoria ja/tai mantsa ja bilsa. sellasta. ei kyllä nyt mene hyvin kun on just alkanu koeviikko ja tunnin päästä on mantsan koe, jokamenee huonosti ku en oo lukenu enkä eilenkään voinut kunnolla. piti maata selällään kun niska oli niin hiton kipee, ja on vieläkin. joku ihme kramppi
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2007 08:12
Vahvin aine on äidinkieli. Siitä tulee aina 10 Ja kyllähän noissa muissakin aineissa ihan kiitettävästi menee. Ainut, joka ei vaan mene päähän, on ruotsi.En ymmärrä mitään. Ja englannissakin voisi mennä paremmin.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2007 10:27
joo, ruotsi on yks, enpäs sano minkälainen aine . mutta mieluummin olisin osaamatta sitä yhtään.
Kirjoittanut: LaLithium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2007 10:32
Khihi.. Mulla oli yläasteelta lähtiessä keskiarvo 6,66 Eli ei kyllä mikään kehuttava. Mutta hauskaa minulla oli kun laskin keskiarvoni. Silti kyllä nyt jostain syystä lukiossa olen. Ei mene kauhean hyvin. En usko, että jaksan loppuun asti.
Kirjoittanut: LaLithium (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2007 10:33

Lainaus: jeeves

joo, ruotsi on yks, enpäs sano minkälainen aine . mutta mieluummin olisin osaamatta sitä yhtään.

Hihi.. Samoin minä!
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2007 17:58
Noh peruskoulusta kun pääsin pois niin keskiarvoni oli jotaa vähä päälle 8,5 (en muista tuon tarkemmin, enkä jaksa tarkistaa sitä mistään).
Lukiossa menee nyt ihan kohtalaisesti.Mutta minulla ei oo yhtään kielipäätä eli kielet ovat täyttä hepreaa. Matemaattisetaineet ja muut lukuaineet menevät paljon paremmin kuin kielet.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 16:25
Heh, peruskoulun ka jotain 8,4 luokkaa, lukiossa ruvennut putoamaan jonkun verran. Fysiikasta tai matematiikasta en kyllä tajua hölkäsen pöläystä. Kilet ovat olleet aina vahvoja, paitsi ruotsi, jota ihan typeryyttäni ja mielenosoituksellisesti en suostunut yliksellä opiskelemaan. Se on vaan niin typerä ja hyödytön kieli. Olisi edes venäjää, sitä ihan oikeasti tarvitaan. Historia ja uskonto ovat aina kiinnostaneet. Psykasta on tullut opettajan takia ihmeellistä ***************, enkä kirjoitakaan sitä. Käyn varmaan vielä persoonallisuuspsykologian, se kun on mielenkiintoisin alue kehityspsykan ohella.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.02.2007 23:18
nyt meikätyttö teki temput ja veti viitoset jokaisesta kokeesta mitä oli se on siis amiksen arvosteluasteikon korkein.

kannatti opiskella.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.02.2007 23:19
vaikka tuskin nuo numerot hirveästi vielä mihinkään vaikuttaa. mutta saa sentään jostain olla ylpeä
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2007 11:55
Kokeiden keskiarvo 5-7pinnassa, toikkarin keskiarvo 6,9 <:'D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit