Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:36
Saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta...

Pelottavin näky jonka voin kuvitella: Mun lähes kaksimetrinen (mies)opettaja pinkissä ballerinamekossa hyppimässä ulkona kahden kattilankannen kanssa ja kiljumassa "Herätyyysss!!"
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:50
Se että rakkain ihminen elämässäni tapettaisiin silmieni edessä.

Lainaus: Yocandra

Mun lähes kaksimetrinen (mies)opettaja pinkissä ballerinamekossa hyppimässä ulkona kahden kattilankannen kanssa ja kiljumassa "Herätyyysss!!"

Haha repesin kyllä pahasti .
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:21

Lainaus: Felicia

Eikä minusta kyllä mitään kirurgia tulisi, sen verran ällöttävät ovat ihmisen sisuskalut.

Itse olin aikoinani hereillä polvileikkauksessa ja katselin videolta operoinnin edistymistä suorana livelähetyksenä ...

Elämässä on tullut vastaan jos jotakin, mutta luultavimmin täytynee yhtyä edellisiin, mitä eläimiin tulee. Ja ihan karsein ajatus on sellaisesta isosta 8-jalkaisesta jossain huoneessa muutaman metrin päässä ... (taidan noudattaa Ninnin neuvoa ja vaieta ja ajatella kehrääviä kissoja ennenkuin joudun juoksemaan pakkaseen karkuun olematonta otusta kämpässäni)
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:38
Pitkän mietinnän jälkeen tulin lopputulokseen: Margaret Tatcher yöpuvussa, sekä George Clooney Batmaninä. Onneksi olen nähnyt näistä vain jälkimmäisen... Tosin sekin oli tarpeeksi järkyttävä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:42
omat koirat kidutettavana
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:55

Lainaus: Dead disco dancer

Se olen minä itse, tuulipuvussa, hiukset blondattuna.

Haha! Tämä olisi ehkä omallakin kohdalla pahin painajainen.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2009 21:00

Lainaus: nocturnal_chimaira

omat koirat kidutettavana

yhdyn tähän. En oikeastaan tiedä paljon pahempaa, kuin eläimien kärsimys. Ne eivät tiedä, miksi niitä kidutetaan, ihminen sentään jollakin asteella ymmärtää, että joillekin riittää pelkkä sadistinen mielihyvä.

Yksi kamalimmista näyistä oli nähdä mummini kuolleena. Iho oli jo alkanut jollakin asteella tehdä luonnollista itsetuhoaan ja silmät (vaikka olivatkin kiinni) näyttivät pelkiltä kuopilta. Eläessä vallan pyöreät kasvot näyttivät aivan noita-akan naamalta.

Myös kaikki ihmismielen pimeimmät syöverit ovat jotain, mitä en haluaisi ikinä nähdä. Sadistiset murhat ja vainoharhaiset ja/tai agressiiviset sekä hyvin väärällä tavalla pervot ovat jotakin todella ahdistavaa mielestäni. Minusta ei ikinä voisi tulla hoitajaa vankimielisairaalaan!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 21:22

Lainaus: Kedira

Ja ihan karsein ajatus on sellaisesta isosta 8-jalkaisesta jossain huoneessa muutaman metrin päässä ...

Hämeenlinnan Rocktownissa oli baarin hyllyllä säilötty, varmaan 20-senttiä suuri 8-jalkainen... Iik yök!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.02.2009 22:17

Lainaus: Piiskansiima

Hämeenlinnan Rocktownissa oli baarin hyllyllä säilötty, varmaan 20-senttiä suuri 8-jalkainen... Iik yök!!

Eiiiikä, sehän oli ihana!!!1 Jos minulle joskus sellaisia tulee koristeeksi, etkö tosiaan tule meille? O_o
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 22:24

Lainaus: Heetteri

Jos minulle joskus sellaisia tulee koristeeksi, etkö tosiaan tule meille? O_o

Toki. Asettelen niiden alle pienenpieniä pommeja ja tuhauttelen mokomat pienenpieninä sienipilvinä taivaalle! ;P No joo, kyllä minä kestän mokomia kuolleina, kaikista ikävimpiä hämäkkejä ovat ne elävämmänpuoleiset hämäkit, mitä ei ole vielä nähnyt ja jotka kuitenkin ovat kipittämässä kohti hiuksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit