Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 22:27

Lainaus: Heetteri

Eiiiikä, sehän oli ihana!!!1 Jos minulle joskus sellaisia tulee koristeeksi, etkö tosiaan tule meille? O_o

kuollut hämähäkki olisi minustakin aika hieno koristeena, vielä hienompi olisi skorpioni
mulla on huono mielikuvitus ku en osaa kuvitella mitään tosi pelottavaa
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 17.02.2009 22:45

Lainaus: Und3ad

vielä hienompi olisi skorpioni

meilläpä on Jonkin aikaa sitten oli muutama ihan oikea ja elävä terroissakin, mutta ne menivät ja kuolivat noh, ukko on uhannut hankkia juoksujalkaisen joten mami saa uuden vauvan

muoks. typo
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 23:08

Lainaus: groomeri

mutta ne menivät ja kuolivat

Elävillä otuksilla on sellainen tapa ajankuluessa kokeilla sitä kuolemistakin.

Miksiköhän minuu ei pelota kuolema eikä siihen liittyvä kipukaan. Totesin tässä, että yksi maailman pelottavimmista asioista joita kuvitella saattaa on tämä elämä itsessään ... Jummarryskynnykseni niille, jotka sen pikaiseen itsekkäinä päättävät on madaltunut tässä hiljattain huomattavasti.
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2009 23:24
Hyönteiset - etenkin isot tai läheltäkuvatut sellaiset - ovat minunkin pelottavuuslistani kärkipäässä. Hyvä että varoititte, en mene RockTowniin enää ikuna!

Toinen megaluokan kammotuksenaihe ovat puhkaistut silmät. Niitä älkää minulle näyttäkö.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2009 23:32
Pelottavin näky, mitä voin kuvitella, olisi herääminen jossain pikkupikkuarkussa, jossa ei mahtuisi liikauttamaan jäsentäkään, sen tajuaminen, että kyseinen arkku sijaitsee maan alla, ja itse on haudattu elävältä, jonka jälkeen arkun seinät alkaisivat hitaasti halkeilla, ja halkeamista valuisi hiekkaa sisälle.
Taikka vaihtoehtoisesti jumissa oleminen autossa, joka on juuri syöksynyt jokeen, ja on vajoamassa hitaasti kohti pohjaa. Vesi nousee, ovet tai turvavyö eivät aukea, ja voit vain odottaa tuskallista hukkumiskuolemaa paniikin kasvaessa eksponentiaalisesti joka sekunti.

Hyyyi. Nyt menee väreitä. :/
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2009 23:36

Lainaus: Ania

Taikka vaihtoehtoisesti jumissa oleminen autossa, joka on juuri syöksynyt jokeen, ja on vajoamassa hitaasti kohti pohjaa. Vesi nousee, ovet tai turvavyö eivät aukea

Olen sillointällöin nähnyt unta moisesta ja se ei todella ole mukavaa. Ovien ja ikkunoiden raoista tulee vettä sisään, joka on jäätävää... HYI!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:29
Luen tällähetkellä Dick Francisin kirjaa Varjo yössä, jossa kuvataan kuinka äärimmäisen julmat eläinrääkkääjät ovat katkaisseet varsoilta jalkoja, puhkoneet ponien silmiä sekä viillelleet niitä. Kykenen kuvittelemaan itseni hevosenomistajan asemaan, kuinka kauhistuttava näky on, kun tulee aamulla rakkaan hevosensa luo, jonka jalka lojuu irronneena maassa tai puhkotut silmät itkevät kuivunutta verta.
Tämä ei ole ehkä se kaikkein pelottavin näky, mutta yksi todella kauhistuttavimmista.

Toinen hirveimmistä näyistä oli se, kun kissani oli juuri astumassa tulikuumalle keittolevylle. Onneksi en koskaan saanut katsoa kissani kärsimystä palaneista tassuista, sillä ehdin siepata sen syliini turvaan ennen kuin vahinkoa ehti tapahtua. Nykyään laitan kuumalle levylle aina kylmää vettä täynnä olevan kattilan jäähtymisen ajaksi, niin ei pääse vahinkoja tapahtumaan.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:42

Lainaus: Faith Black

Toinen hirveimmistä näyistä oli se, kun kissani oli juuri astumassa tulikuumalle keittolevylle.

Huh! Alkoi jo hiki virrata, että uskaltaako jatkaa lukemista. Onneksi ei mirrille käyny kuinkaan.
Ihan hirveitä kaikki nuo eläinrääkkäysjutut. Olen päättänyt, että jos joku joskus rääkkää miun lemmikkejä niin se on sitten silmä silmästä. Ei tässä elämässä ole muuta hävittävää kun nuo kaksi karvakorvaa tuolla lattialla.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:49

Lainaus: Bloody Count

Ihan hirveitä kaikki nuo eläinrääkkäysjutut.

nii onki eläinrääkkääjillä on kyllä yläpäässä jotain pahasti vialla ja jos saisin käsiini semmosen nii pian olis alapäässäkin, sen voin taata. En kyllä ihmistenkään pahoinpitelyä suosi mutta ne sentään voi yleensä jonkun verran pistää vastaan tai juosta karkuun mutta eläinten kohdalla tämä ei yleensä onnistu.
meni taas offtopicin puolelle, sori
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2009 07:33

Lainaus: Piiskansiima

elävämmänpuoleiset hämäkit, mitä ei ole vielä nähnyt ja jotka kuitenkin ovat kipittämässä kohti hiuksia.

Josta tuli mieleen yksi ikävimmistä näyistä mitä olen nähnyt; töistä olin matkalla kotiin autolla kun lippiksen lipalta roikkui "langanpätkiä". En niihin kiinnittänyt enempää huomiota kunnes ne "langanpätkät heilahti ja helvetinmoisen kokoinen hämähäkki tipahti silmien tasolle. Onneksi oltii just liikennevaloissa ja valot punaisina, jalka valmiiksi jarrupolkimella. Olisi siinä ollut selittelemistä kun olisi mokoman takia lasettanu edellä kulkevan auton perään...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit