Gootti.net

Ohjelmaa illoiksi: tsekkaa tulevat klubit

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 02:49
Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä olisi niin karmeaa katseltavaa, että ellet näyn seurauksena joutuisi mielisairaalaan, niin ainakin menettäisit yöunesi loppuelämäksesi.
Voit käyttää esim. kauhuleffoja tms apuna kuvaillessasi tuota näkyä. Mielen sopukoissa piilee monenlaisia kauheuksia, ne on vaan osattava kaivaa sieltä esiin ja luoda niille jonkinlaiset hahmot, niin kuva alkaa selkiytyä mielessäsi. Mutta jos selkiytyy liikaa ja alkaa tuntua äärimmäisen tuskaiselta, lopeta asian kaivelu välittömästi ajattelemalla kauneinta asiaa maailmassa. Tarpeeksi hurja visio saattaa laukaista niin voimakkaan shokkireaktion, että paluuta ei välttämättä enää ole. Tämä on totta, olkaa varovaisia!
Jotkut asiat on parempi jättää psyyken syvyyksiin, kaiken ei ole tarkoituskaan muodostua liian tunnistettavaan muotoon. Tämä on erittäin yksilöllistä, ja vaikuttaa eri tavoin erilaisiin persooniin. Mutta myös henkisesti vahvasta voi tulla hyvin heikko jos lähtee ilman suojaa täysin tuntemattomille poluille.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 03:30
Eläinten kärsimys. Ihmisten kärsimys myös sattuu, mutta en kertakaikkiaan kestä, kun puolustuskyvyttömiä luontokappaleita kohdellaan huonosti. Kauhuleffoissa vain iloitsen, kun joku/jokin listii ihmisiä, mutta kun kosketaan eläimeen, olen valmis lahtaamaan hulluimmatkin sarjamurhaajat.

Pätkät eläinten tehotuotantolaitoksista, turkistarhauksesta, villejä eläimiä vankeudessa; ihmisiä, jotka kehuvat, kuinka tuli taas ammuttua impparilla räksiä ja variksia; uutisia, joissa lemmikkejä hukutetaan tai kidutetaan... AARGH!!! Kuten sanottu, elän eläimille ja luonnolle, niin moisen sadistisuuden näkeminen on mielestäni niin sairasta, että tällaiset ihmiset joutaisi viedä saunan taakse ja...

Omituista kyllä itse nautin mielikuvista, jossa itse olen taantuneena äärianimalistiseen mielentilaan, kidutettu hulluuden partaalle jne jne. Kai pitää olla hieman sairas mieli, kun ei välitä omasta koskemattomuudesta tai yleisinhimillisistä oikeuksista, ei enää tule shokkireaktiota siitä, jos saa jonkin hemmetinmoisen mielikuvan päähän, joka on niin vääristynyt, että ylittää kyllä kaikki rajat sen kanssa, mitä olen sitten ihan oikeassa elämässä.

Ehkä hyvin suhdettani eläimiin kuvaa se, että näin unta, että juoksin jotain porukkaa karkuun ja entinen koirani oli hihnassa mukanani. Minua ammuttiin selkään, lyyhistyin maahan, päästin koirani irti itkien ja huutaen hänelle täysillä 'mene kotiin!', koska olin niin hemmetin paniikissa koirani takia ja pelkäsin, että sitä satutetaan - vaikka itse olin kuolemaisillani!

Eli juuh, olisin valmis vetämään marttyyrikuoleman 'vain' koiran takia

Toivottavasti saatte jotain selvää ajatuksistani tänäyönä, kello on jo puol neljä enkä saa unta:P Jostain syystä ajatukset tuntuvat liikkuvan sutjakkaammin yöllä - aamulla tulee sitten mietittyä, että mitä helvaattua on kirjoitellut
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.02.2007 03:51
Karmeinta katseltavaa oli eräs nettivideo, missä mähmätit ensin molottivat sodanjulistuksensa ja mölisivät allahista, sitten leikkasivat amerikkalaissotilaan kurkun auki. Uhri oli elossa ja tajuissaan. Uhri huusi tuskasta. Siinä vaiheessa kun mähmätti oli leikannut kaulan lähes katki, uhrin huuto alkoi muistuttamaan jonkin eläimen korinaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 09:15
Luulenpa, että jos olisin ensihoitaja rms, ja joutuisin ammatikseni kaapimaan ihmisraatoja radanpenkoilta ja litistyneistä autoista, nin en kovin kauan järjissäni olisi. Tuo nyt on ainakin yksi sellainen kauhukuva, mutta onneksi ammatinvalinta auttaa.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 06.02.2007 09:44
Kyllä täälläki menee elukoiden kärsimykset niihin pahimpiin asioihin.

Tädille mä en meinaa vieläkää antaa anteeks että se kehtas mennä töihin laitokseen jossa käytettiin koe-eläimiä, mut lähtipä se itekki sieltä aika hyvin litomaan. Ymmärränhän mä sen että oli työtön siihen aikaan, mut kuitenkin.

Tottakai risoo että ihmisiltäki vedetään pallit irti vain sen takia että sattuu olemaan "vääräuskonen" tai muuta semmosta. Vaikka mä en ite lapsista tykkkää, niin kuitenkin raivostuttaa eniten lasten&vanhusten tappaminen/kiduttaminen.

edit: Toki rakkaille ihmisille tehdyt pahat teot kans on ikäviä ja jos vaan on mulla mahis iskeä kynteni tekijään niin varmasti sen teen.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 10:05
Varmaankin se jos satun näkemään kun jollekin läheiselleni tai rakkaalleni sattuisi jotain pahaa, oli sitten kyseessä ihminen tai eläin.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:33

Lainaus: predatoress

Eläinten kärsimys

Jossain elokuvassa joku poika oli kostoksi jostain napannut kaverinsa koiran ja pistänyt sen kangassäkkiin, valeli säkin jollain sytytysnesteen kaltaisella ja uhkaili palavalla tulitikulla. Se oli niin sairasta katsottavaa, pikku spanieli rimpuili säkissä ja se poika... ÄRR. Ihmisten julmuus on joskus aivan liian kauheaa. Minun oli pakko vaihtaa kanavaa, ja silti näin painajaisia ko. aiheesta.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:06
Ninni on ollut tänään ahkeralla keskustelujenaloittaja fiiliksellä

mutta niin, jos joku läheinen ihminen kuolisi vieressä, näkisin siis hänen kuolevan ja kärsivän siinä samalla, se voisi olla niin hirveää etten toipuisi siitä ainakaan ilman psykiatria ja pitkää aikaa.
(katsoin juuri eilen taas Ring-leffan, ja siitäkin tuli mieleen...)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:17
Video, jossa miehet hakkasivat pesukarhuja ensin maahan ja (kuulemma) nylkivät sitten elävältä! en voinut katsoa kuin pari sekuntia.

tämä vei myls yöunet pitkäksi aikaa: olin ulkona, ja huomasin ilokseni siilin (rakastan siilejä ) katselin sen touhuja ja yhtäkkiä se päättikin rynnätä tielle. se litistyi kovasti rusahtaen renkaan alle suoraan silmieni edessä, olin ehkä 10 m päässä. enpä ole ennen itkenyt hysteerisesti julkisella paikalla.

ja muisto tuosta alkoi juuri itkettää.....
Kirjoittanut: assailSilence (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:32
Juu itse olen melko samoilla linjoilla edellisten kanssa. Eläinten tai läheisten ihmisten / eläinten kärsimyksen näkeminen on järkyttävä mielikuva... Kun kuvittelen esim. että näkisin perheenjäseneni tai eläinteni raa'an kuoleman, tulee todella huono olo... Luonnollisesti. :S
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit