Gootti.net

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2013 23:04

Lainaus: Wormboy

Kun sukeltaa eikä nää pohjaa.

Toi on muuten harvinaisen totta. Vapaassa vedessä ei pysty puoolta minuuttia kauempaa sukeltamaan jos ei pohja ole näkyvissä.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2013 15:24
Ehkä pelottavimmat on tullu jo nähtyä, tai ainakaan en keksi mitään mistä enää pelästyisin. En ole sellasta kauhuelokuvaakaan vielä eläissäni nähnyt jota oisin oikeesti pelännyt. :O Ei ehkä näky mutta tunne että ois suljettuna rautaseinäiseen tyhjiöön ois aika pelottava ajatuskin.

Joskin pakko myöntää että vois housunlahkeessa kohista jos Kaunan tapaan jostain kattoluukusta kurkkaisi Johanna Tukiainen aivan yllättäen.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 10:19
Ei tämäkään nyt enää... Mutta valaat ja hait tapasivat pelottaa mun pienen mieleni ihan suunniltaan. Luontodokkareita katsottiin makuupussin vetoketjun hampaiden lomasta, ja kun isoista vesiörvelöistä näki unia avautui henkikehon suu äänettömään loputtomaan huutoon. Varsinkin unissa ne edustivat mulle vielä pitkään absoluuttista kauhua. Samalla olen aina halunnut Lofooteille.
Ihmisten suhteen kammottavin olento jonka olen koskaan tavannut käveli yllättäen joku viikko sitten kaupungilla vastaan, ei onneksi tunnistanut! Mutta voisin kuvata ihmistä sanoilla vaginan reunoista väärinpäin käännetty limakasa. Sori, ei tule painokelpoisuuksia nyt mieleen.
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2013 18:13
Ei nuo eläintenkiduttamiset/kuolemat oikein minulle ole pelottavaa millään lailla, pahalta tuntuu tietenkin. Kyllä, olen katsonut kissan kuolevan viereeni, tuskissaan. Enkä voinut tehdä yhtään mitään asialle. Olen haudannut monta kissaa muutenkin, kaikki omia ja eläinlääkärin toimesta rauhallisesti piikitettyjä paitsi tuo yksi. En myöskään osaa kokea pelottavana läheisten kuolemaa tai kiduttamista. Kuten sanoin yllä, ei se mukavaa olisi silti. Mutta tässä se mitä pelkään yli kaiken:

Katsot peiliin ja takaasi tuijottaa ruumis, kuollut ihminen. Voitte kaikki kuvitella tämän jonkun kauhuelokuvan pohjalta: kalpea mätänevä iho yms. Se ei liiku mihinkään, eikä tee mitään, seisoo vain siinä ja tuijottaa. Pahinta vielä jos sen silmäluomet on leikattu irti, niin että silmät on luonnottoman ison näköiset ja aina auki. Ja tähän vielä lisättynä se että tiedät varmaksi ettei se ole todellinen vaan oman pääsi tuotos, mielikuvitusta/harha. Milläpäs pakenet tuollaista harhaa?

Hyi, tuota en siis halua koskaan joutua kokemaan. Kaikkea todellista vastaan voi kuitenkin taistella tai paeta, omaa päätään ei pääse pakoon

Hämähäkkejä pelkään myös ja siis ihan hysteerisellä fobia-tasolla. Isot ja karvaiset ei niinkään pelota, mutta ihan tavalliset pienemmän, jotka tekee seittiä ja roikkuu yht'äkkiä naaman edessä. En myöskään saa rauhaa ennen kuin huoneessa ollut hämähäkki on todistettavasti litistetty hengiltä, se pois vieminen ei auta mitään kun ne tulee kuitenkin takaisin.
  • Lähetetty: 18.07.2013 22:47

Lainaus: MortuusAmor

Kaikkea todellista vastaan voi kuitenkin taistella tai paeta, omaa päätään ei pääse pakoon

Mä olen kai jotenkin kummallinen kun totesin juuri että pahimmat kauhut ne pomppailee tosielämässä ja päänsisäiset on viihdettä. Kun en minäkään näe Veristä Maarittia menstruoimassa peilissä niin ei sitä pysty oikein kammoamaan. Mutta meitä jänishousuja on moneen junaan!

Tajusin justiinsa mikä varmaan aiheuttaisi melkoisen instant-adrenaliiniryöpyn riippumatta siitä onko se nyt joku henkilökohtainen pelko.
Aivan ääneti ylitse lipuu ison lentäväisen varjo. Isompi kuin kotka tai mikään tunnettu lintu. Herättää se mielikuvan lohikäärmeestä, pommikoneesta tai Jumalan vihasta lienee kuitenkin että useimmilla tuo laukaisisi pakokauhun. Tilannetta on ehkä vaikea kuvitella (varsinkin niille teistä jotka ovat paatuneita sotapelittelijöitä, ei se ruudulla varmaan muakaan hätkähdyttäisi enää jonkun totuttelun jälkeen) mutta sä tietäisit että se ei nyt uhittele, ei pärisyttele ilmassa menemään, katsokaa kenellä on isoimmat lelut. Se olisi kuoleman enkelin varjo siivet levällään, jotain niin alkukantaista että urhealla Kapteenillannekin kulkee kulttuurisidonnaiset väristykset pitkin kehoa. Se lentää tappaakseen ja se on tuho joka olennolle joka sen varjon katveeseen jää.
Se, mun drugani, on primitiivinen kauhu.
  • Lähetetty: 19.07.2013 03:47

Lainaus: Capitaine Ina

Aivan ääneti ylitse lipuu ison lentäväisen varjo. Isompi kuin kotka tai mikään tunnettu lintu. Herättää se mielikuvan lohikäärmeestä, pommikoneesta tai Jumalan vihasta lienee kuitenkin että useimmilla tuo laukaisisi pakokauhun. Tilannetta on ehkä vaikea kuvitella (varsinkin niille teistä jotka ovat paatuneita sotapelittelijöitä, ei se ruudulla varmaan muakaan hätkähdyttäisi enää jonkun totuttelun jälkeen)

Eipä hätkähdytä sen jälkeen kun harmaahaikara on yrittänyt laskeutua veneeseen. Eihän tuo iso lintu ole.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2013 21:54
- Lähimmäisten väkivaltaisen kuoleman näkeminen
- Zombiehyökkäys
- Ufohyökkäys
- Kummituksen/Demonin/Aaveen/Poltergeistin näkeminen

Nuo nyt ainakin vaikuttaisivat niin että yöunet menisivät/joutuisin hoitoon.
  • Lähetetty: 21.07.2013 03:45

Lainaus: mlrd

Eipä hätkähdytä sen jälkeen kun harmaahaikara on yrittänyt laskeutua veneeseen. Eihän tuo iso lintu ole.

Harmaahaikara, onhan tuo Suomen mittakaavassa varsin iso lintu. Lähinnä kuiteskin semmoista hain minkä kokoista ei ole linnun hahmossa muutama viimoisinkaan sukupolvi nähnynnä. Ja ikään kuin enemmänkin se äänetön heppu joka vaan liukuu ylitse kuin mikään tapahtumiin osallistuja, samalla tapahtumien lopettaja myös.
  • Lähetetty: 23.07.2013 02:12
Niinpä, sillä reissulla oli tarkoitus tappaa lintuja, ja silti tuo melkosen iso pääsi yllättämään, sillä oli melkein jalat penkillä ennenkuin ehti mitään tekemään.

Pientä kahinaa, olisiko jotain tulossa, olin vasta puoliksi noussu seisomaan kun tuollanen avaa siipensä laskeutumista varten. Alle kolmen metrin päässä.

Luonto yllättää aina, ja toivottavasti kuolema myös.
  • Lähetetty: 06.08.2013 20:33
Nyt otti kärkipaikan saattohoitopotilas, vaikka tiesihän tuon jo mitä on tulossa. Sen takia tuohon edelliseen liitin viimisen lauseen.

Ihminen roikkuu hengessään viimiseen asti, kunhan ei enää roikutettais kovin kauaa jollei kunto kohene.

Tuo ihminen on selvinny molemmista sodista, muutamasta pommituksesta joista yhdessä pommikoneesta vedettiin konekiväärillä siviilijoukkoon, ja nyt sitten kuolee letkuissa eikä halua kenenkään vierailevan.

Sitkeä ihminen, sotaveteraani, Nainen.

E: nyt on ohi, oli sen verran vahva sydän että jakso pari päivää pidempään kun lääkäritkään uskoi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit