Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2010 15:37
Mulla sama tää peilikuva. No jos oon laittautunu nii kyl sillo viel sietää itteensä, MUTTA aamulla. Hyi helevetti ku meikittömästä naamastani näkee heti että silmät on nii tyhjät ja siel ei oo mitää... Vaikka kaikken pitäiski olla iha hyvin.

Toinen on nukkumaan meno yöllä yksin. ! Vihaan sitä yli kaiken, sillä mielikuvitus laukkaa ja nään nii usein painajaisia jotka on iha sairaita... pläääd
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2010 16:22
Lipuntarkastajat junassa kun matkustat pummilla.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 20:16
Mä en voi täällä sanoa ihan kaikkea, mikä olisi pahin näky... leimattaisiin hulluksi Tai en sitten tiedä, mutta omaan kyllä todella rajun mielikuvituksen.

Yksi ilkeä näky mikä on ollut, oli oman isäni ruumis. Se, kun suu on vetäytynyt taakse (en osaa selittää kunnolla) paljastaen hampaat. Tajusin sillä sekunnilla, että pääkalloilla on todella veemäinen ja raastava virnistys. Öh, kasvoillaan... tai jotain...

Toinen oli auton alle jäänyt kissa. Kisun palasia oli ympäri tietä... Mä meinasin oksentaa sen päälle, jäin vaan tuijottamaan.

Elfen Lied. Koira jota pikkupojat hakkasivat. Mä mäen vieläkin painajaisia joissa on kyseisen animen tunnusmusa.

edit: lisäilin pari juttua.
edit again: mä oon muokannut tätä jo loputtomiin, tulee koko ajan uusia juttuja mieleen.
Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.12.2010 18:18
Yks ihminen... v*tun pedari, jos näkisin sen vielä ni uskon et alkaisin vaan itkee hillittömästi, vaikka ei se konkreettisesti ees satuttanu mua...
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.07.2012 21:04
No... aloitetaanpas kuvittelemalla jokin olento.........................muualta......
Rusehtavan kellertävä elävältä mädäntyvä olento, jolla ei ole ihoa, vaan sisuskalut ja muut roikkuvat ympäriinsä. Se on luiseva ja kaikki luut törröttävät sikinsokin. Raajat ovat hirveän laihat ja pitkät. Hampaat ovat monessa rivissä olevia erikokoisia säröjä ja sirpaleita lukuun ottamatta muutamaa valtavaa kulmahammasta, joista roikkuu yhä sinulle rakkaan ihmisen silmämuna. Olennon sormien, jos niitä voi sormiksi kutsua, päässä on kammottavat kaarevat ja tummat kynnet täynnä elävältä nyljettyjen eläinten verta ja karvoja. Sen lisäksi taustalla näet kaikki rakkaat ihmiset ja eläimet, joita elämässäsi on koskaan ollut, nyljettyinä ja verisinä sisuskalut ulkona roikkuen. Olento lähestyy sinua kaapaten toisella kädellään äitisi lattialta tämän vielä elossa ollessa ja kirkuessa hysteerisesti olennon nostaessa äitisi päätä hitaasti omaasi kohden ja rusauttaessa kallon rikki hampaillaan aivojen ja veren lentäessä kasvoillesi.

.......nyt mua oksettaa................... mulla onpi sairas mieli, joka keksii kaikkea hilpeää
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.07.2012 23:52
kiusaajat.
keksippä kammottavampi juttu!
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 11.10.2012 21:19

......... ........... ....Oli pakko.......

Edit. Hmm... Kävi ilmi että PYSTYN laittamaan linkkejä tms. Myös kännykällä, mutta se on kyllä niin tuskaista etten niitä kauhean useasti taida laittaa.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 14.10.2012 13:29
kuvitelkaa mielessänne sinisten, pätkivien valojen himmeästi paljastava laitosmaisen steriili huone, ja hiljaisuudessa kaikuvat askeleet. Seinillä veriroiskeita ja nyljettyjä, tutkimuspöydille kahlittuja ihmishahmoja, joiden raajoja on leikelty ja availtu. Huoneen seinillä on hyllyjä, joissa liikuskelee vaimeasti kellertävänruskeaan nesteeseen säilöttyjä sisäelimiä. Erilaisia kuolettavan näköisiä teräviä vempeleitä ympäri huonetta, ei yhtäkään ikkunaa missään.
avaat oven ja astut seuraavaan huoneeseen. Henkesi salpautuu kauhusta. Huonetta reunustavat metallihäkit, joissa alastomat ihmisruumiit makaavat yrittäen nukkua, mutta heidän silmänsä ovat auki. Joukossa on myös lapsia, ja heidän kätensä harovat sinua kohden apua anellen. he nyyhkyttävät hiljaa. Näillä koe-eläimillä on erilaisia epämuodostumia, yhden iho on lähes kauttaaltaan palanut, ja yksi vanha mies tuijottaa sinua sokeutuneilla silmillään, joista tihkuu verta. Heidän ihoissaan on poltinmerkkien jäljet. He eivät kykene puhumaan. Heidät on alistettu tasolle, johon he itse alistivat eläimiä ennen.

muoks.
jos haluaa kirjan avulla menettää yöunensa joksikin aikaa kannattaa lukea DARLAH- paluu kuuhun (tai joku vastaava sen nimi oli.) scifi kun nyt ei vaan sovi mulle... Hillittömään tappamiseen mieltyneet, täysin epäinhimilliset kaksoisolennot, joiden ainoa tehtävä on tuhota, surmata monin eri tavoin. Ei kiva, ei.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2012 19:46
Mulla ei ole tunteita enkä ymmärrä ihmisten paniikkikohtauksia. En ainakaan tiedä että miten sellaisen voi saada pelkästä ajatuksesta. Eikä ole varmasti mitään niin kauheaa katseltavaa että se minut mielisairaalaan saisi.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2013 21:14
Kun sukeltaa eikä nää pohjaa.
En juuri pelkää pimeetä mutta tuo on todella ahistavaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit