Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Gothless (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:33
Oma peilikuvani..
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 27.09.2009 14:15

Lainaus: Gothless

Oma peilikuvani..

Sama täällä. Etenkin aamulla hirvittää katsoa peiliin. Pupillini kutistuvat lähes olemattomiin ja silmäni ovat silloin lähes kokonaan siniset ja oudon muotoiset. Hiukset sojottavat joka suuntaan ja kasvoni ovat turvonneet ja näyttävät siltä, kuin mätänisivät.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.09.2009 15:23

Lainaus: Morningstar_

Elikkäpä karmeasti olemassaolonsa tuskaa kirkuva, verta oksenteleva, repulsiivinen ja mätänevä mutantti joka koostuisi frankenstein-tyyliin kaikesta orgaanisesta ja vähemmän orgaanisesta tavarasta. kyseisellä elikonkuvatuksesta törröttäisi ulos ihmisien torsoja päineen ja käsineen, rattaita ja mäntiä jotka vain kyseistä organismia vaivalloisesti ylläpitäen puksuttaisi samalla kuin esimerkiksi puolimätä naudanpää toimisi varsinaisena HEAD unittina koko iljetykselle. vipattavat sekä omaa ruumistaan haavoille repivät raajat, karmea kirkuna ja ääntely yhdistettynä oksettavaan hajuun ja epämuodostuneeseen ulkonäköön saattaisi minut varmasti siihen mielentilaan että viettäisin loppuelämäni valkoisessa kopissa repien helsingin sanomien eilistä painosta...

O_O Duuuude, sick.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2010 23:04
Hullut ihmiset jotka silpoo ja kiduttaa sadistisesti eläimiä tai lapsia. Oikeastaan aika kummallista koska en erityisemmin pidä eläimistä tai eteenkään lapsista. Mutta aina kun jossain elokuvassa on tälläistä niin nousee niskakarvat pystyyn.
Jos aikuiselle tai edes nuorelle tehdään samanlaista, niin ei haittaa. Oikeastaan se on mielenkiintoista ja aiheuttaa jonkin sorttista mielihyvää. Mutta mä olen ihan varmasti jonkun sortin sadisti.
Mutta en kyllä voisi kuvitella itseäni kellariin leikkelemään esim. tuskaansa vinkuvaa koiraa...
Enkä minussakin on vielä jotain inhimillistä jäljellä.
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2010 03:58

Lainaus: Gothless

Oma peilikuvani..

Sama. Siinä näkyy niin henkisesti muserrettu, itkuinen ja loppuunpalanut kaikkensa yrittänyt aina epäonnistunut ja onneton omasta mielestään hyvä mutta muiden mielestä paska ja kuvottava ihminen että tekisi mieli alkaa itkemään samantien.

"you need me like an ugly needs a mirror"
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2010 12:29
Olen arkajalka. En katso kauhuelokuvia koska pelkään niitä liikaa. Luen vain hyvin vähän kauhukirjallisuutta. Nössöydestäni kertoo jotain se, että mielestäni Ghost Whisperer on pelottava sarja. Olen myös monta kertaa jättänyt X-Filesin katsomisen kesken, koska voin katsoa niitä vain päivänvalossa. Minulla on vilkas mielikuvitus ja näen paljon jokseenkin makaabereja unia. En nauti pelon tunteesta ja minun on vaikea ymmärtää miten kukaan voi nauttia siitä ja miksi ihmiset katsovat kauhuelokuvia. Mutta siinä on sentään aina mukana se lohduttava tieto, ettei tilanne/näky ole todellinen. Siinä vaiheessa kun jotain kamalaa tapahtuu oikeassa elämässä painitaan aivan eri sarjassa.

Toistaiseksi oma mielikuvitukseni ei ole yltänyt pelottamaan minua niin paljon kuin tosielämän kokemukset. Yksi inhottavimmista oli hyvän ystävän löytäminen verisenä sohvaltaan itsemurhayrityksen jälkeen. Myöskään äitini auto-onnettomuuden todistaminen livenä ei ollut kauhean miellyttävä kokemus. Ensin iskee päälle robottiasetukset, eikä osaa edes panikoida. Ensiapu ja hätänumeroon soittaminen tulevat niskanahasta. Se pelko tulee vasta kun ambulanssi on lähtenyt paikalta ja aletaan kädet veressä kelata, että mitä helvettiä juuri tapahtui.

Kummassakaan tilanteessa ei kukaan onneksi kuollut, mutta en usko että mikään yksittäinen elokuva, kuva, painajainen tai vastaava voi saada aikaan mitään niin pelottavaa kuin todellisen hätätilanteen jälkishokki.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2010 13:32
Hmmm... Luultavasti vakavasti kehitysvammainen, vanha nainen, joka kaljuuntuu ja jonka silmät karsastavat ja jolla on jokin vakava sairaus - vaikka sitten syöpä tai aids tai vastaava, joka ei tartu pelkästä kosketuksesta. Tämän tulisi tosin olla kosketusetäisyydellä ollakseen pelottava silkan inhottavan lisäksi. Käytännössä siis kyseessä on vain sekoitus rumia piirteitä, koska syystä tai toisesta pelkään alitajuisesti (vaikka tiedostan turhaksi, en mahda asialle mitään) tuollaisia piirteitä kuin ne olisivat tarttuvia. Lisäksi vakavasti kehitysvammaisissa on mielestäni vain jotakin epäinhimillistä (kuten varmasti tämän toteamuksen jälkeen minussa monien mielestä). Kerran McDonaldsilla oli kehitysvammaisten päiväretki ja vakavat tapaukset oli eristetty syntymäpäivätiloihin, mutta se huutaminen ja kirkuminen täytti silti koko paikan. Avainsana on ehkä arvaamattomuus - siinä missä mielipuolen kuin tuntemattoman koirankin kanssa.

Jos puolestaan saa käyttää mielikuvitusta ja unohtaa tieteellisen maailmankatsomuksen...
Nopeasti lisääntyvä ja suhteellisen nopealiikkeinen eliö, joka tappaa uhrinsa hitaasti ja kivuliaasti tai vie näiltä itsemääräämisoikeuden. Kyseessä voi yhtä hyvin olla zombi kuin vaikkapa vapaaksi päässyt kaikkiruokainen lihakarja (kuten mangassa BioMeat - Nectar). Itse ulkonäön ei varsinaisesti tarvitse olla pelottava, koska olennaista on täydellinen avuttomuus ja tietoisuus siitä, kun tällainen olio pääsee irralleen. Avuttomuus on yksi asioista, joita vihaan ja pelkään eniten. Haluaisin kuvitella aina olevani kykenevä tekemään jotain. Kun vielä laitetaan panokseksi oma henki ja sen tuskallinen menettäminen, alkaa kauhukerroin nousta nopeasti.
Itse asiassa tuo ei ole kovin kaukaa haettua edes, jos ajatellaan hypoteeseja laboratorioissa kasvatatuista superbakteereista ja -viruksista...
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 18:22
tavata joke Hannibal Lecterin kaltainen ihminen, siis täysin sellainen mitä kirjoissa kuvataan. Kiehtova ja pelottava saman aikaan, yli viisas psykopaatti vailla minkään sortin katumusta tai omatuntoa. Silmät tiukemmat kuin paholaisella itse. Tai tämä ihminen on paholaisen ruumiillistuma.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 20:03
Itselläni on sama ongelma kuin Giffirt:illä, eli en voi katsoa kauhuelokuvia, ja illalla jännien juttujenkin kertominen useinjää mietityttämään nukkumaan mennessä.
Pelottavinta olisi luultavasti, se että näkisin verisen ihmisen tai vastaavaa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.08.2010 10:15
Kaikki eläimiin kohdistuva väkivalta.. Se on ihan hirveetä, ei Mina-täti kestäis ollenkaan.. Kauhuleffat ei haittaa yhtään, siis niissä ihmisten teurastaminen jne, on vaan hauskaa MUTTA epäilisin tämän johtuvan ihan siitä, että kuitenkin tietää ettei kys. elokuvan tapahtumat ole totta. Oikeassa elämässä en usko kestäväni kenenkään tai minkään kiduttamista/satuttamista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit