Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2009 15:48
Minuu ainaki pelottas kaikkein eniten ajatus,että isä kuolee ja joudun takasin asumaan mutsin luokse. mie en kestäs. en todellakaan. Ja vielä silleen että mie nään sen kuoleman. k-a-m-a-l-a-a.
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 11:48
Mummoni alasti. Pelottavaa.

Katsosin mieluummin itseni elävältä nylkemistä.

Mummoni kuolleena olisi miellyttävä näky. Lähes koko suvun mielestä. Sen hautajaisissa varmaan porukka hymyilisi makeasti.

Mutta sitä tuskin tullaan näkemään vielä vuosituhanteen. Hän itse myönsi elävänsä niin pitkään kuin suinkin pystyy ihan kaikkien kiusaksi ja ilkeyttään.

ja googlasin sen gore sanan mutta jouduin pettymaan >:/ ei mitään säväyttävää. Pah.
Kai se kun on kahtonu teurastusta ja eläinten nylkemistä ihan paikan päällä niin on turruttanu sopivasti. Se vähän säälitti kun sonniparan jalka murtu niin että luut törrötti ihon läpi ja se jalka roikku vaan nahan varassa. Verta pitkin pitäjätä. Surkeinta oli että se sonni nosteli sitä jalkaansa ja heilutteli ihmisten suuntaan ja katso kosteilla nappi silmillä ihmeissään että miks häneen sattuu ja miks hän ei voi kävellä enää tällä. Se kun pillastu, väisti mua ja törmäs sen takii seinään niin murtu se jalaka. Rauhottu heti siinä.
Sääliks kävi kun sillai kävi, eihä teurasauto sitä enää huolinu ku jalka poikki. Piti teurastaja sitten paikanpäälle kuhtua.
Saatiin pakastin täyteen naudanlihaa. Hyvää lihaa, ei siin mitään.
Mut nyt meni jaaritteluksi xD
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2009 15:27
Johanna Tuksu Tukiainen alasti ilmielävänä irl olisi tällä hetkellä ehkä pahinta, mitä tällä hetkellä kuvitella saattaa. Jopa äidinkielen opettajani alasti ei olisi yhtä paha.,..
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 16:32
Minusta epänormaalisti käyttäytyvät ihmiset ovat pelottavia. Siis tarkoitan nyt tässä sitä, että ihminen menee johonkin psykoosiin ja on aivan holtiton, agressiivinen tai jotakin, huutaa ja puhuu kummia ja sellaista. Kun olin aivan pieni, eräällä jo edesmenneellä sukulaisellani oli paha skitsofrenia, ehkä pelko on jäänyt muistoksi siitä.
Sairaudet, epämuodostumat, onnettomuudet tai väkivalta eivät erityisemmin pelota, vaikka kyllähän pahimmat tapaukset aina järkyttää. Pari päivää sitten suojatiellä oli suuri verilammikko, nainen oli kuulemma jäänyt pyörällä auton alle ja kuollut. Kyllähän siinä oli vähän säikkynä ja hermostuksissaan koko loppupäivän, vaikka itse tapausta en nähnytkään.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2009 22:12
Minua pelotti lähinnä tämä saksalainen mainoskampanja:

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1 727695
(linkki on ihan turvallinen, menee ihan turvalliselle iltapäivälehden sivulle)

Tuon nähtyäni/luettuani en kyllä keksi enää paljoa enempää pelottavia asioita. Luulenpa kyseisen mainoskampanjan toimivan.

Pelottavaa on myös kirjoitusvirheiden lukumäärä tuossa artikkelissa.
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 22:35
En usko että mikään saa minua sinäänsä pelkäämään. Olen nähnyt livenä kun ihmisen elimiä dissekoidaan ja kattellu ruumiinavauksen netistä (senkin voisin nähdä livenä on vaan järjestely kysymys... ehkä pitäisi mennä kattomaan). Mutta näyt, jotka haluan jättää väliin on nämä eläinten elävältä nylkemisest ja kidutukset ja enkä oikein tykkäisi nähdä kun ihminen tapetaan tai muuten harrastetaan raaempaa väkivaltaa. Jos haluaa nähdä jotain todella hurjaa niin kannattaa mennä Helsingin akateemiseen kirjakauppaan ja napata käteensä Forensic pathology kirjan.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.09.2009 22:02
Fiktiivinen olento:
karmein näky mitä kuvitella saattaa minulle voisi olla jotain ihmis(i)en, eläim(i)en, koneenosien ja muun assorted flesh and steel mix!

Elikkäpä karmeasti olemassaolonsa tuskaa kirkuva, verta oksenteleva, repulsiivinen ja mätänevä mutantti joka koostuisi frankenstein-tyyliin kaikesta orgaanisesta ja vähemmän orgaanisesta tavarasta. kyseisellä elikonkuvatuksesta törröttäisi ulos ihmisien torsoja päineen ja käsineen, rattaita ja mäntiä jotka vain kyseistä organismia vaivalloisesti ylläpitäen puksuttaisi samalla kuin esimerkiksi puolimätä naudanpää toimisi varsinaisena HEAD unittina koko iljetykselle. vipattavat sekä omaa ruumistaan haavoille repivät raajat, karmea kirkuna ja ääntely yhdistettynä oksettavaan hajuun ja epämuodostuneeseen ulkonäköön saattaisi minut varmasti siihen mielentilaan että viettäisin loppuelämäni valkoisessa kopissa repien helsingin sanomien eilistä painosta...

hui jumalauta
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2009 22:25

Lainaus: Morningstar_

repulsiivinen

Köhöm, kuvottava, ehkä?
Tuohan kuulostaa herttaiselta kotieläimeltä. Tui tui!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.09.2009 22:57

Lainaus: Heetteri

Tuohan kuulostaa herttaiselta kotieläimeltä. Tui tui!

Joka gootin must have sisälemmikki!
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2009 14:53

Lainaus: Heetteri

Köhöm, kuvottava, ehkä?

tahdoin kuulostaa viksummalta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit