Gootti.net

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:56
Joku läheinen iliman päätä tai muuta ruumiinosaa niin, että elämän jatkaminen käy mahdottomaksi.

Heitteillejätettyjä eläimiä olen nähnyt paljon kuvissa, muutaman livenä. Se on kamalaa. Siis esim. hevonen, jolla on suurinpiirtein pelkkä nahka jälel, karva kuivaa ja takussa ja jouhet ihan kyniytyny irti kutinan ja hinkuttamisen takia, kaviot muistuttaa suksia ja hevonen justiin ja justiin pysyy pystyssä kun on niin nääntynyt. Jos tämän näkisin toiste, luultavasti minut valtaisi halu lopettaa eläimen elämä siihen paikkaan, ennemmin kuin antaisin sen kärsiä minuuttiakaan enempää.

Vaikkei edellinen näky olisi pelottava, se olisi järkyvä, oli pakko kertoa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:04
kaipa se jos pienelle lapselle on käyny jotain niin pahaa että verta on joka paikassa. kestän kyllä jos isommalle ihmiselle on jotain käyny ja jollain tavalla se kiehtoo ja sillei. mutta jos lapselle... se ois iha kauheeta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:07

Lainaus: Kivesnipsutin

Joku läheinen iliman päätä tai muuta ruumiinosaa niin, että elämän jatkaminen käy mahdottomaksi.

nii ja toi tietysti.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2007 21:39

Lainaus: Kivesnipsutin

Joku läheinen iliman päätä

ahaa, eli tiedät päättömästä ruumiista tunnetko hänet ? jos vaikka vaatteet ois vaihdettu ja sen jälkee vedetty pää irti ?.
no itseäni kummiskin järkyttäisi se jos cradle of filth räjähtäisi koneella matkustaessa taivaan tuuliin
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 21:59
Mulle säikähtäminen laukaisee shokin. Jos oikeasti säikähdän jotain äkillistä niin se on dingdong, tältä tytöltä taju pois.

Ehkäpä pahin olisi että kaikki haluaisivat tappaa minut. olen joskus nähnyt unta, että edes rakkain 'isosiskoni' ei suojelluit minua vaan halu tappaa minut. Ihan kaikki, tuntemattomatkin haluaisivat päästää päiviltä
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:38
aika rakas isosisko
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:43
I ruotsin ylppäreissä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:50
I vai L?

No mut Anna-Kaisa Hermunen alasti olis varmaan pahinta tässä maailmassa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 22:50
peili
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 23:06

Lainaus: Ximmo

I

I niin kuin Iiriva.

Tällä menolla se on tulossa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit