Gootti.net

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 18:14

Lainaus: Iiriva

Video, jossa miehet hakkasivat pesukarhuja ensin maahan ja (kuulemma) nylkivät sitten elävältä! en voinut katsoa kuin pari sekuntia.

Näin pätkän tuollaista videota, mutta siinä ei ollut pesukarhuja. Jotain turkiseläimiä olivat. Eläin eli vielä kun siltä oli viety turkki. Tuo oli jotain niin kauheaa

Mutta asia mikä veisi mielenterveyteni olisi avaruusolion näkeminen. Sellaisen harmaan, laihan, isopäisen jolla olisi isot mustat silmät. Siitä en selviäsi. Minulla on todella paha kammo noita kohtaan jostain syystä. Hyh.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:13
Hmm. Mädäntyneen ihmisen tai jonkin muun isomman mädäntyneen elukan näkeminen. Ja myös eläinten ja läheisten kärsimys. Minä myös näin sen pesukarhu tms. videon, pystyin kyllä katsomaan sen mutta en itkemättä ja yökkäilemättä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:37
Mulla on kanssa karmeimmat olleet sellaisia salaa kuvattuja eläinrääkkäys videoita. Semmonen jossa lehmää, jolta oli jalka poikki eikä siis pystynyt nousemaan, yritettiin saada kuljetusautosta pois. Ne hakkas ja väänsi sitä kipeetä jalkaa, ja ... en haluakaan kertoo enempää. Musta se oli kauheaa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:46
Hmm. Minun mieleni on niin sairas että voin katsella melkein mitä vain. Mutta melkein vain. Jotain todella kamalaa olisi varmaan tuo jo pariinkertaan mainittu, väkivaltainen eläimen kiduttaminen. Samoin, jos joutuisin katoa läheiseni kiduttamista, tietäen etten voi tehdä mitään, järkyttyisin varmasti todella paljon ja menettäisin yöunet loppuiäksi. Ja pedofilia kuuluu myös tähän listaan...

Löytyipä noita asioita sittenkin, ehkä en olekkaan ihan niin sairas mitä olen kuvitellut.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:41

Lainaus: QueenOfWinter

Mutta asia mikä veisi mielenterveyteni olisi avaruusolion näkeminen.

Mun yks unelma olis kohdata sellanen! Oon nähny aluksen, joten miksei sitä porukkaakin sieltä aluksesta näkisi mielellään
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:34
Näyttäisi sille että suurinta osaa vastanneista häiritsisi kaikista eniten kärsimyksen ja väkivallan passiivinen kokeminen.
Itseäni moinen ei häiritse hevon..porkkanoitakaan.
Harmillisinta tässä lienee kuitenkin se, etten löydä alunperin esitettyyn kysymykseen itselleni sopivaa vastausta.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:35

Lainaus: kuopassa

leikkasivat amerikkalaissotilaan kurkun auki. Uhri oli elossa ja tajuissaan. Uhri huusi tuskasta. Siinä vaiheessa kun mähmätti oli leikannut kaulan lähes katki, uhrin huuto alkoi muistuttamaan jonkin eläimen korinaa.

noh.. kuten tästä voinee myös jatkossa todeta. aito elämä on ihan erilaista kuin hollywoodin tarjoama ihon nirhailu.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:07

Lainaus: Sharwynn

Jossain elokuvassa joku poika oli kostoksi jostain napannut kaverinsa koiran ja pistänyt sen kangassäkkiin, valeli säkin jollain sytytysnesteen kaltaisella ja uhkaili palavalla tulitikulla.

Eikös tämä ollut The Butterfly Effectissä?
Hyvä elokuva, mutta tuo kohtaus oli tosiaan sairas ja aina nykyisin Perhosvaikutusta katsellessani kelaan suosisolla tuon ohitse.
Eläinten kärsimyksen näkeminen on muutenkin yksi kuvottavimpia asioita, mitä maailmassa on.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:32

Lainaus: Azrael

Jep, siinähän se. *inhonväristyksiä* Se oli tunteeton poika.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:37

Lainaus: Azrael

voi ei, äääää! se oli kamalaa. mutta myöhemminhän koira pelastuikin ja poika sai ansionsa mukaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit