Gootti.net

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: LilyWampire
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:18
Olen katsonut samaisen kidutetuista pesukarhuista kertovan videon ja tuntemukset olivat sen jälkeen kyllä sellaiset
että jos kiduttaja-ihminen olisi ilmestynyt eteeni, niin olisi varmasti tuntenut saman kivun kuin edellämainitut pesukarhut. Sen verran kauheaa katsottavaa oli ja yöunetkin tuli siinä samassa menetettyä.

Toki olisi myös todella kauheaa jos minulle joku rakas ihminen kuolisi silmieni edessä. Ja sellaisesta tulee (ainakin minulle) sellainen olo että olen jotenkin syyllinen läheisen kuolemaan jos olen lähettyvillä kun tämä tapahtuu, ja vielä mahdollista, voisin kenties estää se jotenkin.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2007 11:26

Lainaus: kuopassa

Karmeinta katseltavaa oli eräs nettivideo, missä mähmätit ensin molottivat sodanjulistuksensa ja mölisivät allahista, sitten leikkasivat amerikkalaissotilaan kurkun auki.

Oon nähny tän samaisen pätkän. Laatta meinas lentää.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 12:33
Enpä järin mitään mömmötyksiä säikähdä, enkä varsinaisesti mitään näkyä pelkää, mutta yksi mikä on tosi inhottavan näköistä on, kun kaksi hevimiestä tappelee tosissaan nyrkeillä.
Sen verran tuo alakulttuuri merkkaa yhteinäisyyttä itelle, ettei sitä ole kiva katsoa. :C Onneksi en kyllä ole vielä nähnytkään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.03.2007 16:50
Tänään näin jotain kamalaa: parisataa metriä pitkä jono lapsia jonottamassa j-rock -keikalle Tavastialle. Kyseinen keikka on käsittääkseni loppuunmyyty, joten ne lapset jonottavat vain päästäkseen eturiviin tms. Näky samanaikaisesti nauratti ja kammostutti. Miten suomalainen nuoriso on kadottanut täysin tyylitajunsa ja järkensä? Mihin on kadonnut musiikin merkitys bändin fanittamisesta?

Noh, se on vain massahysteriaa, jossa fanitetaan, koska muutkin fanittavat. Joskus sen aiheutti Dingo, nykyään mikä tahansa Japanista tuleva yhtye. Silti tuo näky oli jotain, mitä en olisi halunnut nähdä. Saan edelleen kylmiä väreitä.
Kirjoittanut: kuuttipoika (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2007 18:59
Kauheinta minulle olisi luultavimmin, jos eräs minulle tärkein ihminen maailmassa löytyisi esim. hukkuneena. En jaksaisi itsekkään enää.

Näin eräänä yönä karmeaa unta jossa tämä ko. tyyppi kuoli linja-auto onnettomuudessa. Autossa, jolla me menemme kouluun joka aamu. Itkin unessa niin paljon että se ei ollut totta :/ Itkin melkeinpä vielä sen unen jälkeenkin kun heräsin kouluaamuna.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Gothic13
  • Lähetetty: 31.03.2007 12:34
eläinten kiduttaminen,satuttaminen,tappaminen,pilkkaaminen.
jos sellaisesta kiduttajasta näkisin hiustupsunkin nii grillaisin sen elävältä sen jälkee ku oisin nylkeny siltä nahan ja valellu sen bensalla. (tiedetääntiedetään et mullon sairas mielikuvitus.enmä sille mitää voi)
sit läheisten kuolema tai kidutus kanssa,ku oltii kauppakeskuksessa joku ukko tönäs mun mummoo.arvatkaa kenet se löys sitte sen niskasta?mut nimittäin.olin hypänny sen päälle nii et sen selkä meinas katketa.siitä ma nautin.kokeilkaaki ees hipasta mein kavereita ja perhettä,nii..
tai ku mun mutsi liukastu ja kaatu yks jätkäjoukko (jtn 16w) rupes nauraa. ja taas meitsi hyökkäs.GRR..ja tiiän miks jotkut uskaltaa ruveta nauraa.oon niin pienikokonen et ei ne tiedäkkää miten v*ttumaista on kaivaa mein nyrkkiä kurkusta.ei ne usko et voisin tehä niille mitn ku oon viel tyttö
GRR...miau.murrr..psähh..oon tiikeri GRR..
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2007 13:23
Ruumiit. Oon nähnyt jo kaksi ruumista! Se kuvottaa. Ja pelottaa. Ja ei mitään tavallisia, vaan sellasia, että joku on tehny itsemurhan. Se Kampin tapaus, kun sieltä ylimmästä kerroksesta hypättiin ja eilen joku hyppäsi junan alle ja ruumis kasattiin kolmeen pussiin :/ Oikeesti. Shokki! Kukaan ei varmaan tajua tästä mitään, en osaa oikein selittää.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.03.2007 14:29

Lainaus: blackie

Oikeesti. Shokki! Kukaan ei varmaan tajua tästä mitään, en osaa oikein selittää.

Mä olen kans kerran nähnyt junan alle hypänneen. Ei kiva
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.03.2007 16:18
emt jotenki eläinten kiduttaminen tai kuollut eläin se mikä saa mut herämään tähän maailmaan kun näin kaverini ruumiin(hän hukku näin hänet ensimmäisenä sen hukkumisen jälkee) se mitenkään ei vaikuttanu muhun yhtään katoin vaa sitä ja mietiskelin kaikenlaisia asioita. ehkä pelottavimmaksi sanoisin sen että näen unia läheisistä ihmisistä jotka kuolee mun takia. oon nähny et oisin kuristanu siskoani kuoliaaksi ja kaikenlaisia semmoisia ne on pelottavia. ja ne saa mua pelkäämään ja vihamaan itteäni. mut näen silti niit unia:/
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:49
Sota, ja kuolleet lemmikit. Tulee paha mieli :'(
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit