Gootti.net

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:39

Lainaus: Iiriva

mutta myöhemminhän koira pelastuikin ja poika sai ansionsa mukaan.

Niinkö? Mie en vain halunnut katsoa leffaa siitä eteenpäin joten en tiennyt. Mutta hyvä että pelastui.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2007 01:01
eläimien kärsimys ei ole mukavaa katsottavaa, mutta ne voi sentään lopettaa kitumasta,ihmisen kohdalla se ei käy.

aiemmin jo maininnut eräästä liikenneonnettomuudesta, jossa kolme ihmistä kuoli. palava auto ja lopulta tankin räjähdys pyörivät päässä pitkän aikaa.
mutta semmoisia sattuu, ei voi kuin ihmetellä näitä töikseen selvitteleviä. kaikkeen kai tottuu.

lihanleikkaamotyöt veivät makkaransyöntihalut puoleksi päiväksi: jätkät laittoivat sian töpselikärsään silmät valvontakameraksi uudelle lajittelijalle, tuijotteli siinä tiskillä loppupäivän. eipä hirveämmin haitannut tahtia. mustaa huumoria pahimmasta päästä.

kai sen kauhun pitäisi olla enemmän psyykkistä, ennemmin kuin verta ja suolenpätkiä... niitä on jo nähnyt tarpeeksi.

e: kolme vuotta sitten yksi tuttu katosi maisemista.
tuli tänään kaupassa vastaan: kolme vuotta pirinkäyttöä muuttaa ihmistä helvetisti. oli kuin elävä kuollut.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2007 19:34
Joku äärimmäisen sairas ja raaka kidutus, ihmiseen tahi eläimeen (ja eläimeen jo aika lievä - eläimiä ei saa kiusata!). Eikä minusta kyllä mitään kirurgia tulisi, sen verran ällöttävät ovat ihmisen sisuskalut.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:40
Pelottavinta.. hm.. No nuo eläinjutut toki on niin kamalaa katottavaa. Mutta jotain muuta niin.. hm.. joku pelottava tilannekin esimerkiksi. Tosin, mulla jää kauhuleffatkin aina niin päähän,et nään painajaisia viikkoja. Siltiki niitä on pakko kattoa
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:43
Hmm mielenkiintoinen aihe tosiaan. Minulle pelottavat mielikuvat liittyvät tärkeimpien asioiden menettämiseen. Oman liikkumisen menettäminen ja läheisen kuoleman näkeminen jollain epämielyttävällä tavalla voisi olla sitä mikä laittaisi minun pelkoni äärimilleen.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2007 17:24

Lainaus: Sharwynn

Niinkö? Mie en vain halunnut katsoa leffaa siitä eteenpäin joten en tiennyt. Mutta hyvä että pelastui.

Joo kyllä se pelastui, kun siinä jotain ajassamatkustushörsseliä tapahtui (en tajunnut elokuvaa erityisemmin).

Minun pelottavin näky liittyy varmaan johonkin läheisten kärsimykseen tai eläintenrääkkäykseen tms. En jaksa nyt näistä mitään selittää, koska minä pystyn käsittelemään aika paljon asioita pääkopassani epä-järkyttäviksi, mutta toinen nuista ylemmistä veisi kyllä hieman hyvin järjen mennessään.

Sitten minulla on toinen tälläinen asia mikä järkyttäisi itseni hengiltä: jos vaikka herään yöllä, ja lähden juomaan keittiöön(keittiössä iso ikkuna suoraan pihalle ja metsään jonka eteen ei öisin laiteta verhoja) ja sitten menisin keittiöön ja joku vain tuijottaisi minua sieltä, pupillit laajentuneina.(okei minulla ON vilkas mielikuvitus) mutta pari kertaa olen ruvennut kirkumaan kurkku suorana kun menin keittiöön ja näin 'hahmon' ikkunassa. Siinä sitten pillitinkin aika lahjakkaasti ja kauan. Hyi kamala, tuo on erityisen pelottavaa koska yleensä heräilen yöllä helposti ja tulee jano ja mennään keittiöön. Urgh.... (Olen outo)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 21:06
Juu, no kanssa täällä noi kaikki rodeojutut, kun härältä katkee jalka kintereestä ja ne alkaa sitä sähkpiiskalla hakkaamaan, kun jalka roikkuu irralaan heiluen nahan varassa Kaikki eläinten elävältä kurkunviiltämiset ja sähköpiiskalla hakkaamiset.. Rituaaliteurastukset, joissa lehmä laitetaan ympäripyörivään koneeseen, tuetaan sen pää äärimmilleen, kurkku auki, revitään henki -ja kurkkutorvi, leikataan irti ja päästetään eläin kuolemaan HIRVITTÄVISSÄ TUSKISSA! Ajatuskin noista saa kyyneleet silmiin.
Tuo mainitsemanne allah du akbar -faces of death salakuvattu lunnasvideo panttivangista, jossa äijä sidotaan ja puukolla kurkku auki kun on tajuuissaa- katottii se avokin kanssa ja menin shokkii muutamaks tunniks, en voinu ees puhuu ja ukkoki sanoi, että se oli kauheinta jota koskaa on nähnyt..
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.03.2007 13:46
Pelottavin näky ois löytää oma rakas kuolleena! En haluu ikinä nähä sitä, kappas kummaa. Ja yhdyn teihin noissa eläinten kitumis jutuissa ja tässä mainitussa panttivankivideossa..
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:36
jaa.. pakko tunnustaa että jos siili rusahtaisi ******** edessäni siitä seuraisi hysteerinen naurukohtaus.. mutta jumalauta mä piilouduin kundini selän taakse kun joku lelukaupan maskotti käveli ilmapallojen kanssa mun edestä! että kaipa mä saisin jonkin näkösen stroukin jos mut suljettais huoneeseen joka on täynnä 2 metrisiä vaaleenpunasia pehmoleluja jotka yrittää halata mua.. *puistatus*
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:45

Lainaus: Veronica

mä piilouduin kundini selän taakse kun joku lelukaupan maskotti käveli ilmapallojen kanssa mun edestä!

Sulla on "klovnikammo"
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit