Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2007 10:51

Lainaus: Iiriva

tämä vei myls yöunet pitkäksi aikaa: olin ulkona, ja huomasin ilokseni siilin (rakastan siilejä ) katselin sen touhuja ja yhtäkkiä se päättikin rynnätä tielle. se litistyi kovasti rusahtaen renkaan alle suoraan silmieni edessä, olin ehkä 10 m päässä. enpä ole ennen itkenyt hysteerisesti julkisella paikalla.ja muisto tuosta alkoi juuri itkettää.....

Minäkin rakastan siilejä ja tää sai mut itkemään. En voisi kestää tämän näkemistä.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2007 15:40
Hmm.. Pelottavin näky? Ehkä pelottavin näky minkä olen ite nähny, on mun veli, joka tuli mun isän luo yltäpäältä veressä ja uhkaili mua ja isää, että se tappais meidät. Ja oon ihan varma, et jos ei oltais heti isän kanssa lähetty paikalta (kun veli pesi itteään kylpyhuoneessa)niin en tiedä, että oisinko tässä kirjoittamassa tätä viestiä. Se nimittäin heitti mun isää tuolilla ja sille tuli siitä ihan hirveen syvä haava, ja oli muutenkin "vissiin" vähän sekasin. Ja se selitti jotain et oli puukottanu jotain sen kaveria.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:11

Lainaus: FilthyMannequin

Ja se selitti jotain et oli puukottanu jotain sen kaveria.

Toihan on hirveetä. Tuliko siitä poliisijuttu? Pelottavaa
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:40

Lainaus: poison

Toihan on hirveetä. Tuliko siitä poliisijuttu? Pelottavaa

En mää tiedä. En oo ainakaan kuullu mitään, et ois tullu
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.10.2007 00:22
Jos kertosin, mikä ois pelottavin näky mitä voisi nähdä, sensuuri ruoska ruoskisi tekstini pelkäksi tähti mössöksi, joten taidampa tässä tilanteessa vaieta
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 26.10.2007 22:16
Kamalinta mitä olen nähnyt on junan alle jäänyt ihminen kasa suolia ja vaatekappaleita...juna vielä hiljensi vauhtia ku ohi mentiin joten vahingossa satuin katsomaan sinne missä se kasa oli, siinä seisoskeli pari palomiestä vieressä. Olisivat edes jonkun takin heittäneet siihen päälle ettei sitä olisi näkyny, hyi ...tana!
  • Lähetetty: 29.10.2007 18:26

Lainaus: blackwolver

Kamalinta mitä olen nähnyt on junan alle jäänyt ihminen kasa suolia ja vaatekappaleita...juna vielä hiljensi vauhtia ku ohi mentiin joten vahingossa satuin katsomaan sinne missä se kasa oli, siinä seisoskeli pari palomiestä vieressä. Olisivat edes jonkun takin heittäneet siihen päälle ettei sitä olisi näkyny, hyi ...tana!

Huuii... : (
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: freak 2
  • Lähetetty: 10.11.2007 17:00
varmaan kamalin näky jonka ole nähnyt kun mun pikkuveljen silmän ala-puolella oleva nahka roikotti leussa,siis näin lähes puoli ihottoman naaman.

karmii vähän vieläkin...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 10.11.2007 17:03

Lainaus: blackwolver

Kamalinta mitä olen nähnyt on junan alle jäänyt ihminen

Mäkin olen kerran nähnyt, Leppävaaran asemalla. Palomies kuljetti kainalossaan irronnutta jalkaa Mut se itse ruumis oli onneks peitetty.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 11.11.2007 17:54
Paljon karmeaa on tullut nähtyä vuosien varrella, mutta inhottava tapaus oli kun löytyi hirttäytynyt ihminen metsästä. Se kun oli jo siellä ollut ilmeisesti sen kolmisen päivää, ennenku siihen "törmäsin".
Siinä sitten kun joutui jäämään paikalle odottamaan virkavallan saapumista niin ei vaan voinut olla tuijottamatta sitä kuollutta ihmistä. Kyllä se muutamaan otteeseen jälkikäteen tuli myös uniin. ja vähän tuli (tulee) myös metässä vilkuiltua ympärilleen tämän tapauksen jälkeen kävellessä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit