Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pelottavin näky mitä kuvitella saatat?

Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jennife
  • Lähetetty: 19.11.2007 01:29
^ aivan kamalaa, tuo ois kyllä kamalinta mitä vois nähä, ainaki ittelleni :/
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2007 20:18
no,,,tämä oli 2 päivää sitte...
mä kärsin masennuksen lisäksi harhoista,,,
no, mä kävelin tuolla pimeällä tiellä...mä vaa mietin jotai ku yllättäe jokin tuli mua kohti... jonkinlainen olio,,,sillä oli kädet omituisessa asennossa,,,silmien tilalla veriset kuopat,,,sen kasvot oli jotenkin vääntyneet,,,sen iho oli harmaa ja sen pinnalla kulki punertavia verisuonia. Kun mä näin sen,,,mä sain heti paniikkikohtauksen,,mä menin shokkiin...mä seisoin siinä kauhuissani,,,,etsiskelin taskusta jotai terävää,,,mä en halunnut tietää mikä se oli...mä halusin vaa leikata kurkkuni auki koska mä olin niin sekasin. Yllättäen se katosi,,,mutta,,se oli jotain niin hirveää....mä oon nähny seinien vuotavan verta...mä oon kuullu itkua pimeästä, mä oon nähny ja kuullu kaikkea sairasta....harhoja kaikki ja tuokin oli,,,mä tiesin että se ei oo todellinen mutta se riitti mut pariks tunniks pistämään paniikkiin,,, Mä nukun tosi surkeasti,,,harhoja tulee sen mukana, koska aivotoiminta menee mukavasti sekaisin liian valvomisen takia...
mä oon alkanu taas syödä unilääkkeitä,,,että saan nukuttua,,,nämä harhat häviää siinä samalla... Ennen oli lääkitys masennukseen ja näihin,,,mutta ne lääkkeet teki mut täysin vihannekseks,,,mä olin sillon psykiatrisella osastolla,,,
nyt menee vaa unilääkkeet ja rauhottavat...mutta...ei nämä harhat kokonaa mene pois... Mua voisi pitää hulluna,,,ehkä mä olenkin mutta joo...7 vuotta mua on kiusattu,,1 luokasta asti,,,2 vuotta sain kattoa ku isä veti viinaa joka päivä,,,mä sain koulussa turpiini, eikä kukaa tehnyt mitää... viimesksynä mä sairastuin vaikeaan masennukseen ja harhat tuli sen mukana...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 20:22
Venom
Otan osaa tohon. Kuulostaa skitsofrenialta. Kaverillakin on samnlaisia juttuja, mutta ääniä vaan.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2007 20:55
on tehty tutkimukset,,,,ei oo skitsofrenia,,,,vaikea psykoositasoinen masennus,,,ahdistus häiriö,,,kaikkea tollasta...kerra ollu psykoosissa...se oli sairasta... näistä harhoista...mulla saattaa niiden määrä vaihdella,,välillä niitä ei oo ollenkaa ja välillä hiippailen yöllä veitsi kourassa,,,ku näen jotai sairasta ni joo.. Mä oon vaa jotenkin palasina, mun mieli on palasina...
Se ei teipillä korjaudu...eivät anna koulusta sairaslomaa vaikka mä oon masennuksen takia itsemurhan partaalla...4 kertaa oon yrittäny tänä vuonna....tappaa itseni...2 kertaa yrittäny hirttäytyä mutta mä oon vaa jääny kitumaan....kaks kertaa päissäni viiltäny ranteet...kesällä oli pahin,,,ensiavussa sanoivat että ole onnellinen että sun käsi toimii vielä,,,joutuvai tikkaamaan ranteen,,,suonissa vieläki vaurioita,,,sormet on vasemmasta kädestä aina kylmät koska veri ei kierrä kunnolla...
harhat on pahimpia...ne tulee nopeasti,,,välillä ne ei vaikuta muhun mitenkään ja välillä ne ajaa mut hulluuden partaalle.. Mikään hoito ei ole poistanut mun ongelmia,,,lääkkeet ja kaikki,,,ei ne oo vaa auttanu mua...pahoja asioita tapahtuu mulle yhä...ne sekoittuu mun tajuntaan,...varsinkin väkivalta,,,sen takia kuljen joskus veitsen kanssa yöllä koska en ymmärrä mitä tapahtuu....lopulta mä päädyn viiltämään itteäni kuten aina...ruumiissa satoja arpia,,,kämmenestä olkapäihin,,,jaloissa on....en mä osaa tehdä muutakaan...
mutta tämä oli kaiken huippu kun tuon jokelan jutun jälkeen mua ruvettiin haukkumaan murhaajaksi,,,miksi...mä en ole koskaan lyönytkään ketään... mä voin vaa sanoa että mä vihaan tän paikan ihmisiä... mä en nyt rupea avautumaan enempää...parempi niin...
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 01:30

Lainaus: Deadboy

Kuvat Natsi-Saksan keskitysleirien vangeista. Riutuneita luurankoja joilla on tyhjä katse. Se katse on varmaan pahin, siitä jotenkin välittyy mitä se ihminen on joutunut kestämään.

Hyiiii..... :S Yläasteella historiantunneilla näytettiin paljon videoita niitä keskitysleireistä. Oli kans kauheeta kattoa, kun niitä ruumiita sit heitettiin joihinki kuoppiin muiden ruumiiden sekaan... Ja ne jotka vielä eli, näytti oikeesti ihan kuolleilta, kun ne oli ihan luuta ja nahkaa. :S

Joo ja sit muita pelottavimpia näkyjä on ollu ne eläinrääkkäys-videot, kun eläimiltä revitään elävältä niiden nahat pois. D: Hyi saatana... :'(

Mutta sitten yks pelottavin näky mikä mulla tulee mieleen on se, kun olin jotain 5 vuotta, kello oli varmaankin neljä illalla ja oltiin syömässä äidin ja entisen isäpuolen kanssa keittiössä ja tälleen, niin näin jonkun miehen hahmon menevän siitä ikkunan ohi. Ei siellä varmaan oikeesti ketään ollut, mutta se on jäänyt mieleen...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 08:11

Lainaus: Deadboy

Kuvat Natsi-Saksan keskitysleirien vangeista. Riutuneita luurankoja joilla on tyhjä katse. Se katse on varmaan pahin, siitä jotenkin välittyy mitä se ihminen on joutunut kestämään.

Mäkin olen samaa mieltä tosta. Ei paljoa naurata noiden ihmis parkojen kärsimys. Mulla on saksalaista ja puolalaista verta, äidin puolelta. Oon epäilly että olisi joku Juutalainen suvussa. Olen löytänyt sukunimi viitteitä yhdestä sukunimi luettelosta, mutta varmaksi en tiedä.
Kirjoittanut: almiros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2008 23:58
Nämä kuvat: URL My Lai Massacre.

Lisäksi kärsivän eläimen katse sattuu eniten.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.02.2008 00:29
Hyi, tuli tuosta kärsivän eläimen katseesta muutaman viikon takainen tapaus. Oli jo aika myöhä ja ihan pilkkopimeää. Yhtäkkiä koira rupesi haukkumaan ja murisemaan ikkunan edessä, eikä millään lähtenyt pois, vaan oli ihan paikallaan ja tuijotti vain pimeyteen. Lähdettiin sitten katsomaan, että mikä siellä oikein on, kun se niin vauhkona oli... Oli oikein mukava yllätys, kun hakattu, verinen, puolisokea koira makasi siinä keskellä pihaa. Toinen jalka ontui pahasti ja kyljet olivat ihan hirveän näköiset, ihan kuin joku olisi hakannut sitä jollain ruoskalla tai vastaavalla. Toista silmää sillä ei tosiaan ollut ja korvakin roikkui ihan omituisesti. Alussa se ei millään päästänyt lähelle, mutta onneksi se sitten itse tuli lähemmäs nuuskimaan, kun haettiin napuja houkuttimeksi. Siinä se sitten rauhoittui ja saatiin se jopa autoon, että voitiin viedä se eläinlääkäriin. Elämä ei tosin sillä enää jatkunut, kun vammat olivat jo niin pahat, että se oli pakko lopettaa. Kaiken lisäksi koira odotti pentuja.
En ole koskaan nähnyt mitään niin surullista ja kauheaa yhtäaikaa (siis irl). En ymmärrä ihmisiä, jotka purkavat tuolla tavalla aggressioitaan. Jos kerta on niin paha elämä ettei jaksa, niin vetäkööt itsensä hirteen mielummin kuin hakkaamalla viattomia.
Yh, rupesi taas itkettämään kun muistelin tuota. No, toivottavasti sillä koira-pololla on nyt parempi olla tuolla jossain...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2008 10:33

Lainaus: raavittu

En ole koskaan nähnyt mitään niin surullista ja kauheaa yhtäaikaa (siis irl). En ymmärrä ihmisiä, jotka purkavat tuolla tavalla aggressioitaan.

tuosta tuli mieleen eilen uutisissa ollut koiratappelu, joka eteni sitten oikeuteen asti. Kamalaa katsottavaa.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • • Muokkasi: Arawyn
  • Lähetetty: 07.02.2008 16:25
Hyi, ne koiratappeluvideot olivat hirveitä Itse en ole nähnyt irl mitään kovin hirveää, pelottavin juttu oli varmaan 5-vuotiaana. Oli ilta, olin mennyt nukkumaan ja makasin siinä sängyssä. Katsoin sitten ikkunaan, ja siitä verhon läpi näkyi varjo kuin joku olisi kävellyt ohi. Ei muuten ihmeellistä, mutta se oli takapihalla ja noin metrin päässä miun ikkunasta sinne kävelysuuntaan on aita. Myöhemmin siinä ikkunalaudalla näytti vierivän palloja jonossa, varjot vaan liikkui. Olen lähes varma, että olin hereillä, koska muistan sen niin hyvin.

Aika hirveä oli myös junan alle jääneen tyypin käsi, jonka näin tosin vain kuvasta. Meidän lähellä joku jäi junan alle ja kaverin luokkalaiset pojat löysivät käden sieltä radan läheltä. Ei mikään kiva näky. Siellä on jotain kallonpalasia kuulemma vielä.

Ja tietysti keskitysleirikuvat, katsoin jotain ohjelmaa niistä ja meinasin oksentaa. Ne vaan viskoivat niitä luurangon näköisiä ihmisiä jonnekin kuoppiin ja näin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit