Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2008 23:10
Se on vähän kinkkistä kyllä saada alaikäisenä kesätöitä, totta.
Muistan itsekin ollessani alle 18 -vuotiaana ja ilman työkokemusta, kuinka epätoivoisesti koetin saada jostain kesäduunia. Ja loppujen lopuksi päädyin auttamaan vanhempiani mökin kunnostuksessa sekä lasten vahtimisella jne.
Hautausmaalla tarvitaan kesäisin työntekijöitä, sinne kelpaavat myös ne alaikäiset. eikä vaadita aiempaa työkokemusta. Lisäksi on nämä mansikanpoimimishommat sun muut, kuin myös puhelinmyynti.
Jos oikein epätoivoiseksi menee, koettakaapa laittaa kauppojen ilmoitustaululle lappua lastenvahtimisesta, siivoamisavusta yms.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2008 13:27

Lainaus: Vulpecula

Hautausmaalla tarvitaan kesäisin työntekijöitä, sinne kelpaavat myös ne alaikäiset.

Hautuumaalle on melko vaikea päästä, sisko pääsi sinne kerran suhteilla.
Täällä' otetaan hautausmaalle 8 työntekijää ja hakijoita on sitten vaan se 200 vähintäänkin
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2008 17:56

Lainaus: Unholysacrament

Hautuumaalle on melko vaikea päästä, sisko pääsi sinne kerran suhteilla.

Niin mutta puhuinkin vain siitä, ettei sinne pääsyä vastaan edellytetä 18 vuoden ikää tai aiempaa työkokemusta
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.06.2008 22:17
Ite oon 15v asti ollu äiteen työpaikassa kesätyöläisenä Nyt jouduin koko kesälomaks, yhyy, mut rahaa sekin vaan tietää. Kannattaa vuokrafirmoista kysellä, itse pääsin melkein heti Nokialle viimevuonna kun hain töitä
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2008 18:08

Lainaus: neo_shaman

Ja mistä sitä nyt viisitoista-vuotias itsellensä työkokemusta saa kun vasta ehtinyt opiskella?

Miekin mietin tota, kun hain kesätöitä viimekesänä enkä mistään mitään saanut, koska "työkokemuksesi rajoittuu lähinnä työharjoittelu viikkoihin" no hitto, enhän mä koskaan tuu kokemusta tolla menolla saamaankaan...
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2008 18:33
Minä kyllä pääsin 15 vuotiaana kesätöihin. En kyllä jaksanut olla kuin sen vähän päälle viikon, mutta pääsin kuitenkin. Tosin se paikka tuli pitkälti suhteilla, mutta kuitenkin minulla oli jotain työtä (josta tuli päälle 300 euroa~) ja mitä ilmeisemmin saatan päästä sinne ensi kesänäkin.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2008 20:54
Onhan se kyllä totta että ihan helppoa ei nykyään ole kesätöitä saada, etenkään ilman suhteita..
Ammattikoulun ihana puoli:
ykkösluokalla oli 1kk työssäoppimista
ja nyt kakkosluokalla on 2kk, alkaa ihan just ja niistä tulee yhteensä yli 2000e rahaakin jos työnsä siis tekee kunnolla ja muistaakseni kolmosellakin on joko 2 tai 3 kuukautta ja nelosella kanssa vielä pitempään..
Jos ihmettelette miksi olen 4 vuotta amiksessa niin opiskelen kaksoistutkintoa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 13:40
Necroaction!

Eipä ole kesätyö tärpännyt täälläkään; kuulemma hyvin pitkälti kiven alla.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Hiinokka
  • Lähetetty: 16.06.2009 18:21
Se on ihan totta, että alaikäsenä on hyvin vaikea saada kesätöitä! Ja sittenku hakijoita on paljon niistä vain muutama pääsee töihin. Harvoilla 13- 17 vuotiaalla on mitään työkokemusta, tai saatika alan koulutusta. Heille pitäs löytyä ton ikäselle sopivaa työtä. Kyllähän monet paikat tarvitsee siivoojia, vanhainkodit ulkoiluttajia [paitsi harva vanhainkoti maksaa mummujen ulkoiluttajille palkkaa]:/ Sitten on nämä kitkemiset jne. Itse joskus alaikäsenä hain kesätöitä, mutta mitään ei löytyny kertakaikkiaan! Oli aika tympeetä:/

No mä sain kesätöitä eräältä psykiatriselta osastolta Tosin mullon koulutus sille alalle.

btw. en ole lukenut kaikkia aikaisempia viestejä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 18:40

Lainaus: Hiinokka

Itse joskus alaikäsenä hain kesätöitä, mutta mitään ei löytyny kertakaikkiaan! Oli aika tympeetä:/

On se meille yli-ikäisillekin vaikeata ollut, etenkin tähän maailmantaloudenaikaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit