Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:14
Eipä löytynyt haulla mitään.

Onko he saaneet kesätöitä? Mistä? Milloin? Koska? Ja häh? Tai jotain muuta höpinää.

Ite olen menossa mansikanpoimintaan Suonenjoelle. Kolmisen viikkoa ollaan töissä ja jos sattuu Tuskan päälle, niin saan kuulemma lomaakin Jei! Saan ehkä kaverinikin mukaan sinne, niin mikäs siellä ollessa. Selkä voi vähän olla hellänä rupeaman jälkeen, mutta kyllä siitä rahaa tuleekin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:20
R-kioskille nyt hain 3 kk rupeamaan, mutten ole saanut vastausta vielä. Jos hyvin käy, minut voi bongata huhti-kesäkuussa jossain Helsingin R-kioskeista!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:58

Lainaus: Iiriva

R-kioskille nyt hain 3 kk rupeamaan

Eiks se ole rankkaa työtä, kun ei pääse vessaankaan välillä, jos on vain yksi myyjä. Olen vaan tosta liiton (PAM) lehdestä lueskellu. Mutta onnea silti työnhakuun
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:59
Mä olin kesätöissä viimeiksi 1999 muistaakseni. Ihan kivaa oli, työmatkaa ulkomaille ja lorvimista erään lehtikustantamon toimistolla Kampissa. Maksoikohan ne jotain 10 000 markkaa kuussa. Ihan ok kesäduuni tosiaan.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2007 20:39
viime kesänä en ollut missään... laiska kun olen, ja töitä on vaikea saada. Edellisenä vuonna sain jonkinlaisen tarjoilijan työn, ja postissa olen myös ollut töissä. Tän kesän töitä alottelin tossa hakemaan, tuntuu vaan että tähän aikaan on vielä aika vähän paikkoja avoinna...
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.02.2007 20:43

Lainaus: Ximmo

Maksoikohan ne jotain 10 000 markkaa kuussa.

:O ????? Ihan oikeesti?

Ja asiaan... Olen menossa Lemille mansikoita ja vadelmia poimimaan...
Raskasta työtä mutta hyvä palkka jos on nopea...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2007 21:10
Jaa-a. Varmaan tallille taas, eipä tässä voi oikein hakeutua kuin joko sinne tai sitten tuurilla saada jotain oman alan kesätöitä, kun olisi suunnitelmissa olla vielä kesäkuukin koulussa...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.02.2007 22:26

Lainaus: Warchild

Ihan oikeesti?

IT-ala ja nettikuplan nousuvaihe, voiko olla ihanampaa nuorelle opiskelijalle.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.02.2007 08:07

Lainaus: Raivonkyynel

Ite olen menossa mansikanpoimintaan

hehaho, en voi muuta kuin elää myötäsurussa kanssasi. ja muiden täällä jotka menee mansikanpoimintaan. olin viime kesänä ja site edeltävää kesää edeltävänä kesänä poimiis mansikoita. se on inhottavin työ mitä voi olla.
ensiksi oli jotain 50 astetta l'mmint'ä, aurinko porotti, paarmat puri, aamuisin itikat puri, mansikkapuskissa oli aina jotain ylläriötököitä jotka saa pulssin kohoamaan ja paniikkikohtauksen päälle. lisäksi mansikanlehdet aiheuttaa mulle hirveen allergian, eli piti pitää koko ajan pitkähihaista paitaa /takkia päällä. ja sitten siinä oli viel'ä se että viime kesänä vaikka käytin suojakerrointa 45 tai jotain, ni kämmenselät ruskettu ihan juntisti, ja sit ranteesta ylöspäin oli ihan KELMEÄT..
lisäksi olen aika laiska tekemään ton tyylistä työtä. siis ruumiillista työtä.
no onneks ensi kesänä pääsen toivon mukaan tekee toimistotyötä kunnan piikkiin.
Kirjoittanut: valo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2007 10:52
Jaah...kun sais ihan oikeeta työtä...
vaan eipä tuossa mitään, Hesassa on aina keikka hoitajalle tarjolla ja luultavasti muutankin taas Hesaan huhtikuu-elokuu väliksi tekemään töitä. Sellaisen pätkän kun tekee niin että on osan vapaapäivistäänkin keikalla, niin rahaa tulee ja sitten syksyllä pääsen vihdoin sinne englanin reissuun mistä olen kauan unelmoinut! Matkat maksetaan papan perintörahoilla, vaan käyttövarat on itse tienattava.
Tietääkö kukaan muuten mitään hyviä goottikauppojen osoitteita Lontoossa???
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit