Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 16:24

Lainaus: Velvet Grey

Meillä otetaan sinne töihin vain seurakuntanuoria, jotka rehkivät talvisin ilman mitään palkkaa seurakunnan duuneissa. Aika reilua.

No ompa joo. Aika kummallista, meilläpäin ei (onneksi) tuota ole, muuten oisin jäänyt ilman töitä.. O__o vaikka aikamoista kärsimystä se työ oli!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 16:56
Minä olen perin kyllästynyt siihen, että jos ei saa työpaikkaa, useimmat paikat eivät viitsi edes ilmoittaa siitä, joten odottaa saan vain turhaan vastausta, vaikka voisi rustata jo uutta työhakamusta toiseen paikkaan. inhottavaa, kun jätetään ihmiset epätietoisuuteen kun ei voi sen vertaa läskiä persettään liikuttaa tietokoneen luo ja näpytellä vaikka "ei" sähköpostiin ja lähettää sen.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:14
Joopa joo, olishan se kiva kun sais tosiaan joskus ihan oikeitakin töitä, kun tätä ikääkin alkaa olla. No en ihan vielä lannistu... vaikka lähellä on jo. Tänään alkoi perunateatteri joka kestää n.2kk, sitte ehkä kesäksi pääsen hautausmaalle. Se homma on ihan jees, en moiti,(olin viime kesänä ekaa kertaa, eivätkä alkaneet valittamaan edes tatskoista!!! halleluja).Parempi homma paljonkin, kun esmes taimitarha, jossa tehtiin urakalla kaikki työt eikä ne olleet sieltä keveimmästä päästä. (Niin 9 kesänä tuli kokeiltua tuota hommaa).
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:23

Lainaus: Ximmo

IT-ala ja nettikuplan nousuvaihe, voiko olla ihanampaa nuorelle opiskelijalle.

No just just... Mäki haluun No jos en nyt kuitenkaa... Oon semmonen sähläri ett hyvä ku pääsen ees yläasteelta kunnialla...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:31
Minä olen menossa erääseen tehtaaseen, jossa valmistetaan lääkkeitä, pyörittelemään jotain pillereitä. Onhan se ihan jees että edes töitä sain, mutta lääketehtaassa kun ollaan, niin hygienia on ehdoton. Mitään meikkiä ei suvaita (yhyy, miten selviän), ja paikanpäältä saa valkoiset lääkärin asustusta muistutavat vaatteet, ja semmonen myssy pitää olla päässä, mitä joskus keittiöissä näkee. (ravintoloiden tms.) Ja valkoiset hanskat käsissä, ja muutenkin valkoisella kuorrutettu kaikki paikat. Ja tietyista huoneista poistuttaessa pitää vaihtaa koko varustus, eikö kuulosta kivalta. Niin minustakin. Kyseessä on isäni työpaikka, jossa olin myös syysloman töissä, ja myös hiihtolomaksi olen sinne menossa, ja luultavasti kaikkina muinakin lomina. Mutta kyllä se viimekesäisen kaupan hyllyjen täyttämisen voittaa, sillä kaupassa loppui tekeminen kesken, toisin kuin tuola. Ja palkkaakin maksavat enemmän.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:33

Lainaus: TheSecret

Minä olen menossa erääseen tehtaaseen, jossa valmistetaan lääkkeitä, pyörittelemään jotain pillereitä. Onhan se ihan jees että edes töitä sain, mutta lääketehtaassa kun ollaan, niin hygienia on ehdoton. Mitään meikkiä ei suvaita (yhyy, miten selviän), ja paikanpäältä saa valkoiset lääkärin asustusta muistutavat vaatteet, ja semmonen myssy pitää olla päässä, mitä joskus keittiöissä näkee. (ravintoloiden tms.) Ja valkoiset hanskat käsissä, ja muutenkin valkoisella kuorrutettu kaikki paikat. Ja tietyista huoneista poistuttaessa pitää vaihtaa koko varustus, eikö kuulosta kivalta. Niin minustakin. Kyseessä on isäni työpaikka, jossa olin myös syysloman töissä, ja myös hiihtolomaksi olen sinne menossa, ja luultavasti kaikkina muinakin lomina. Mutta kyllä se viimekesäisen kaupan hyllyjen täyttämisen voittaa, sillä kaupassa loppui tekeminen kesken, toisin kuin tuola. Ja palkkaakin maksavat enemmän.

Kuulostaa hankalalta... Mä en ikinä muistais kaikkee
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:40

Lainaus: Iiriva

Minä olen perin kyllästynyt siihen, että jos ei saa työpaikkaa, useimmat paikat eivät viitsi edes ilmoittaa siitä, joten odottaa saan vain turhaan vastausta, vaikka voisi rustata jo uutta työhakamusta toiseen paikkaan

niin minäkin, alkaa v***ttamaan kun ei tiedä kaikista paikoista edes ,että mihin aikaan niihin työntekijät valitaan ja sitten saa heittää paljon hakemuksia eri paikkoihin päästäkseen edes johonkin. Voisivat hyvin ilmottaa edes lyhyesti "ei kiitos tällä kertaa" tms. tai laittaa päivämäärän milloin viimeistään ilmotetaan jos pääsee töihin, sen jälkeen voi hakea jo muuta.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 22:54

Lainaus: Kuutar

niin minäkin, alkaa v***ttamaan kun ei tiedä kaikista paikoista edes ,että mihin aikaan niihin työntekijät valitaan ja sitten saa heittää paljon hakemuksia eri paikkoihin päästäkseen edes johonkin. Voisivat hyvin ilmottaa edes lyhyesti "ei kiitos tällä kertaa" tms. tai laittaa päivämäärän milloin viimeistään ilmotetaan jos pääsee töihin, sen jälkeen voi hakea jo muuta.

Ainahan voi hakea moneen paikkaan, eikö vain? Jos toisesta paikasta ei napsaa niin toisesta sitten. Ja jos on saanut työpaikan voi ilmoittaa toiselle haluavalle, että on jo varattu, kermat viedään päältä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 23:00
Shaft , voi tietenkin hakea, ja niinhän on nyt pakko tehdäkin, mutta kun olisi vaan helpompaa jos ei tarvitsisi odottaa vastauksia epätietoisuudessa ja miettiä kuinka kauan pitää vielä odottaa jos nyt joku ottaisi yhteyttä.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2007 15:59
Ainaku ite haen työtä, olipa se sitten kesätyötä tai jotain muuta, niin haen sitä "kunhan nyt huvikseen haen" meiningillä. Eipähän tarvitse koskaan pettyä kun ei edes muista mihin kaikkeen on tullut haettua. Jos pyyntö työhaastatteluun joskus tulee niin se on sitten kiva yllätys.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit