Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2008 11:30
ei oo mulle mitään kesä-hommaa tiedossa , ajattelin muutenkin laiskotella paljon...
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:37
hain kyllä muutamaanki paikkaa.mut neki tyssäs siihen ku ei oo työkokemusta ja pitäis olla 18v..mut mistä sitä työkokemusta saa jos ei pääse töihin...
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:54

Lainaus: mustakynsi

hain kyllä muutamaanki paikkaa.mut neki tyssäs siihen ku ei oo työkokemusta ja pitäis olla 18v..mut mistä sitä työkokemusta saa jos ei pääse töihin...

Sama täällä. Kaikkeen mikä kiinnostaisi pitäisi olla 18 ja työkokemusta, mutta jos kukaan ei ota töihin niin eihän sitä kokemusta voi olla!!!!!!!!

äh, olisimpa jo 18....
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2008 14:37

Lainaus: mustakynsi

hain kyllä muutamaanki paikkaa.mut neki tyssäs siihen ku ei oo työkokemusta ja pitäis olla 18v..mut mistä sitä työkokemusta saa jos ei pääse töihin..

Tai sitten pitää hakea kaupungille/kunnalle töihin..
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2008 10:59
Sain kesätöitä vaikka homma ei ole mikään paras mahdollinen. Taimenistutusta. Voisin mieluummin vaikka siivota, kun siitä on kokemusta aika kivasti. No ainakin saa rahaa.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 18:48
Soitin tänään yli 150 numeroon, yhden liittymän sain koko työpäivän aikana myytyä. Eli siis vähintäänkin 149 "turhaa" puhelua.

Yksi ihminen vastasi "Mitä ***** mulle liittymää kauppaat?! Mulla on jo!"

Ja se kenelle myin, niin ei edes tiennyt mikä on sim-kortti
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 04.06.2008 20:43

Lainaus: Unholysacrament

Soitin tänään yli 150 numeroon, yhden liittymän sain koko työpäivän aikana myytyä. Eli siis vähintäänkin 149 "turhaa" puhelua.

Mahtaa olla turhauttavaa puuhaa? Mulla ei kyllä ainakaan järki säilyisi tuollaisessa työpaikassa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 21:05
En jaksa mennä tänä vuonna mihinkään töihin. Viime vuonna olin Stockalla kaksi viikkoa kun oikein tarjosivat kerran. Eikä 15-vuotiaalle kamalasti töitä tungeta, niin päätin ottaa paikan pois kulkemasta. Tämän kesän aion kuitenkin tosiaan laiskotella.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.06.2008 01:05

Lainaus: Unholysacrament

Yksi ihminen vastasi "Mitä ***** mulle liittymää kauppaat?! Mulla on jo!"

Puhelin myyjänä työskentelevä kaveri on kertoillut omia kokemuksiaan. Tosiaan tulee aika värikkäitä ihmisiä vastaan siinä ammatissa. On tullut näitä haistattelijoita, ja jopa joitain jotka ovat yrittäneet iskeä puhelinmyyjätyttöä. O_O

Tuossa ammatisa muuten kannattaa puhua murteella, on loistava myyntivaltti jos on pohjoisesta päin!
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2008 09:23

Lainaus: BronzeRain

Kaikella kunnioituksella, mutta minua pistää v*tuttamaan tuollainen asennoituminen.

Äläs nyt vauhkoonnu. Se ON todella rankkaa ja ********** duunia ja lisäksi myös yksinäistä. Lisäksi ne mummot joiden törkyjä siellä siivoaa, ei kunnioita sitä alkuunkaan. Valituksia tulee vaan joka suunnalta, teit sitten kuinka hyvin tahansa, ihan vaan ilkeyttään valittavat. Kunnioitukseni niitä ihmisiä kohtaan, jotka oikeasti jaksavat tehdä sitä työtä on noussut huimasti. Minä vaan en sitä jaksa enkä pärjäisi sellaisessa työssä.

Onnea vaan kaikille työnhakuun!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit