Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2009 21:47
Mie sain työpaikan samasta paikasta kuin viimevuonnakin :3
Posiitivisenä yllärinä, kaikki alan palkat on nousseet :P (olen siis töissä Iisalmen Koljonvirran leirintäalueella ravintola/pubi/kartanonpuolella, respassa ja siivousvuorojakin teen)
Tälle kuulle yht.120h töitä ja ensikuulle varamaan kanssa jotain 100h ellei enemmän.. nyt on hyvä mieli, pääsee matkustamaan ja voin hankkia sen pitkään haaveilemani rotukissan :3

Näin lama-aikaan on kyllä töitä ollut niukasti... tässäkin pikkukaupungissa on työntekijöitä lomautettu niin paljon, ettei kesätöitä juuri ole herunut.. Onneksi tein viimevuonna hommat niin hyvin että nyt pääsin kanssa, vaikka vähensivät kesätyöntekijöiden määrää :P
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2009 22:47
Vaatimattomat onnitteluni kaikille kesätyöpaikan saaneille. Muistan kun itse aikoinaan kesäpaikkaa hain, portit sulkeutu paikassa jos toisessakin kun puhelimessa todettiin ettemme ota keltanokkia saatika ilman ns. piiri pieni pyörii-suhteita. Ja kunnat on pahiten korruptoituneita, naapurien ja tuttujen yms. kakarat joiden porukat tuovat kunnasta leivän, ja joiden puoluekanta on oikea, on kesäpaikka kunnantöissä taattu, vuodesta toiseen, itse en päässyt kertaakaan kunnalle sillä olen vähempiarvoinen. Se on pelkästään pas.. säkää ei itsestä kii, jollei saa. Olen tyytyväinen että kesätyöt ovat ikänipuolesta ohitse.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2009 16:52
Sain peruutuspaikan kunnan kesätöistä ja huomenna menen vanhainkodille töihin
Juuri sinne minne hain, kivaa mennä piristämään vanhusten arkea ja kuuntelemaan heidän juttujaan.
Tosin vaihdoin huulilävistykseni pallot mustista pieniin kultaisiin ettei mummot pelästy kokonaan, pitää varmaan hieman hillitä myös pukeutumista :P
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2009 21:32
Itse kun olin vanhainkodilla töissä sain silittää kuselta haisevia vaatteita kuukauden aijan, vaikka ne oli pesty. Kaverit pesi ja kuuras mummoja ja piti raamattupiiriä. Aika... miten-sen-nyt-sanois.. henkisesti vaativa paikka
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • • Muokkasi: Not the nicest girl
  • Lähetetty: 01.07.2009 20:10
Mulla oli tänään työnantoja mummojen ulkoilutusta, kaffen/lounaan jakamista, tiskaamista, lattian pesua ja tällaista...välillä piti mennä "vessaan" haukkaamaan happea ja hengähtämään.
No worries, just four weeks left X)
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2009 20:25
tässä iässä olen jo unohtanut käsitteen "kesätyö", sitä kun on töissä koko ajan ( ja näinä aikoina saa siitä kyllä on kiitollinen!), mutta silloin muinoin joskus kun oli vain kesällä töissä, niin kyllä se parhaiten irtos suhteilla! en muista kertaakaan, että olisin muuten saanut kesätöitä! sinäänsä aika arsesta, koska ei kaikilla ole mahdollisuutta moiseen..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.07.2009 20:38
2päivää enää töitä! koko kesän painanut niskalimassa ja viimein! viimein, voi tätä tunnetta
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2009 14:41
sain töitä inarin rktl:stä... nuottakalastusta ja kalankäsittelyä. löin 2 kärpästä yhellä iskulla, kun saan opintoihin hyväksilukuja töistä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit