Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.02.2007 11:16

Lainaus: valo

Tietääkö kukaan muuten mitään hyviä goottikauppojen osoitteita Lontoossa???

Varmaankin tarkoitat Lontoon turistikeskustaa, sillä itse Lontoo lähiöineen on aika massiivinen. Suosittelisin kyselemään Schattenin foorumilla, sinne kirjoittelee Lontoossa asuviakin ihmisiä. www.clubschatten.net/keskustelu
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:59
en ole koskaan ollut kesätöissä olen niin saamaton
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 22:58

Lainaus: jeeves

se on inhottavin työ mitä voi olla.

****** on . Mainostenjako se vasta tuskaa on, varsinkin täällä landella. Välimatkat ovat pitkiä, ja pyörällä pitää sotkea, satoi tai paistoi. Oli siinä kiva pyöräillä 35 asteen helteessä painavien lehtikassien kanssa. Ja palkka kuukauden työstä oli vähän päälle 100 e, eli ei todellakaan vastaa homman raskautta.

Tänä vuonna menen varmaan siivoamaan. Siivousalalla on krooninen työvoimapula, joten työnsaanti on varmaa. Onhan se palkkakin muistaakseni perus 7 e / tunti.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2007 23:07
Mie oon ollut jo monena kesänä torimyyjänä ja olen kyllä varmasti tulevanakin kesänä.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 11:23

Lainaus: jeeves

hehaho, en voi muuta kuin elää myötäsurussa kanssasi. ja muiden täällä jotka menee mansikanpoimintaan. olin viime kesänä ja site edeltävää kesää edeltävänä kesänä poimiis mansikoita. se on inhottavin työ mitä voi olla.

Tiedetään, tiedetään Onpahan silti jotain työtä ja minä itseasiassa tykkään keruutyöstä eikä nuo yllätysötökät hirveästi järkytä saati nuo muutkaan kaupan päälle tulevat yllätykset.

Hyttyset lähinnä on ongelmana, mutta täytyy hoitaa asia niin että toisella kädellä kerää ja toisella huitoo mötiäisiä Ja kämmeniin onkin sitten keksittävä joku patentti, ei ole kiva jos ruskettuu:/ Jotkut hantsikkaat ois aika pop.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 13:09
Kaksi viimeisintä kesää olen rehkinyt hautausmaalla, eikä ollut kauhean hohdokasta työtä mutta kun ei muutakaan hommaa saanut. Haravoin siellä ja kastelin kukkia hyttysten kupattavana hyi.

Nyt olen hakenut pariin vanhainkotiin kesäksi, olisi ainakin omaa alaa vastaavaa työtä, mutta vastauksia en ole vielä saanut :P
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2007 13:53
Tähän menessä en minä ole minkäänlaisia kesätöitä tehnyt. Tosin kyseinen asia ei ole omasta aktiivisuudesta kiinni, vaan siitä että täällä on hirvittävän vähän mahdollisuuksia ja paljon hakijoita, joten en ole sitten isostelun lisäksi minnekkään kelvannut.

No ehkä tänä vuonna sinne hautausmaalle hyppimään...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2007 21:52

Lainaus: Hirnverletzung

No ehkä tänä vuonna sinne hautausmaalle hyppimään...

Minäkin voisin mennä töihin hautausmaalle, jos vaan otettaisiin. Ongelma on vaan että kirkkoonkuulumattomana ne ei minua hyväksy sinne luulevat varmaan hautakivienpotkijoiksi.
Viiteen paikkaan olen jo heittänyt kesätyöhakemuksen, joten kai sitä joku paikka tulee sitten koko kesäksi.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 13:20

Lainaus: Kuutar

kirkkoonkuulumattomana ne ei minua hyväksy sinne

Meillä otetaan sinne töihin vain seurakuntanuoria, jotka rehkivät talvisin ilman mitään palkkaa seurakunnan duuneissa. Aika reilua.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2007 13:53
Ai, no ilmankos en saanut edes "sorry, et päässyt" -kirjettä tuolta hautuumaalta kun sinne tuossa taannoin hakemuksen kiikutin. Aika sielunvihollisesta tuo systeemi siis näyttää olevan Järvenpään seurakunnalla, kun periaatteessahan paikat ovat avoimina KAIKILLE...!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit