Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.05.2007 20:11
Minäkin olen menossa faijan työpaikalle, tosin minun hommaani on pillereiden pakkaaminen. Työt alkaa heti maanantaina kun loma alkaa, ja olen kuukauden. Mitenköhän jaksan, kun olen kouluunkin niin väsynyt... No, pakko jaksaa. Euron kuvat silmissä teen töitä
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.05.2007 20:13

Lainaus: poison

Toivottavasti ei tuu jalat kipeiks, kun kykkii mansikkapuskissa kyykyssä.

Eihän niitä tarvitse kyykyssä poimia, aina voi vaikka kontata mansikkarivien välissä. Alussa jalat voi tuntua hiaman kipeiltä, mutta kun siihen tottuu niin sit homma luistaa
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.05.2007 20:40

Lainaus: TheSecret

Työt alkaa heti maanantaina kun loma alkaa, ja olen kuukauden.

Sama juttu Alotan heti kai 4 pvä ja oon sen kuukauden. :P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2007 21:05
Mie nyt en töistä tiedä, mutta aikuislukion kesä-abi-kurssit alkavat heti 4. päivä mäkelänrinteessä.... plöh.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2007 21:26
Hahaa päätin, että en menekkään postinkantajaksi kesällä, kun eivät viittineet soittaa sieltä vaikka piti. Mä luen sitten ruotsin kirjoituksiin. Siinä on kesähommaa ihan tarpeeksi, kun olen joulun alla kuitenkin taas töissä.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2007 22:12
Ite menen Nastolan uponorille 2 viikoks..

***** duuni ja ***** palkka mutta rahaa sekin on.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2007 09:23
Mä oon menossa työhaastatteluun, jos menee hyvin, saan apikan 2 vuorotyöllä pesulasta. Se ois jopa ihan syyskuun loppuun ja niin pitkää vuorotyössä olleelle ois vielä paremmat mahikset olla jatkossa hyvillä paikoilla, eikä voi vaatia tekemään huonolla palkalla. Oi kun pääsisin siihen hommaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.05.2007 22:08
Sain kesätöitä! hyvällä tuurilla minut voi bongata kesä- ja heinäkuun ajan vahtimassa lapsia Itäkeskuksessa tai Jumbossa.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.05.2007 14:20
Ensimmäinen viikko takana, ja pää jo ihan sekaisin! Hirveesti uusia juttuja, etenkin atk-systeemeistä ja tuntuu että oon ihan täysin hukannut sen "puusilmäni" enkä osaa yhtään arvioida mitään metsiin/puihin liittyvää ilman tarkkaa mittaamista... vaan kokemus tuonee sitä varmuutta.

Muuten tykkään, maaseudun rauha on ollut nektaria mielelleni. Ja tällainen vapaa työrytmi passaa hyvin, n. 40 tuntia viikossa, mutta muuten minkäänlaista työaikarajoitusta ei ole.

Olen saattanut löytää itselleni sen jutun, mitä tahdon tehdä sitten isona!

heh, viikko takana, noin 20 jäljellä
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2007 15:07
Minä olen 1,5 kk lapsenvahtina tutuilleni tyrnävällä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit