Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2009 19:32
Täällä tuppukylässä pääsee kunnalle töihin kun on täyttänyt 16 vuotta. Olin yksi näistä jotka pääsivät/ joutuivat nyppimään rikkaruohoja kolmeksi viikoksi päätä huimaavalla 4,80 euron tuntipalkalla. Ei saisi valittaa kun kerran on töitä ja rahaa tulee sentään edes viitisen sadan verran. Tänään kyllä ei paljoa naurattanut kun jouduin työparin kanssa mönkimään puskissa XXL-kokoiset sadevaatteet päällä, kengät märkänä ja naama kurassa, kun pihalla oli hädin tuskin + 10 astetta lämmintä... Loppupäivän sentään sai pakoilla sadetta varastossa ja raapia maalia puutarhatuoleista. Pakko silti myöntää että tällaiset kesätyöt kasvattaa luonnetta.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2009 19:45
Kesätyöt ja työssäoppimispalkat näyttää 0euroa, kun täällä on potkittu vakityöntekijöitäkin poies..
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:08
Tänä vuonna ei kesätöitä sattunut ! Harmittaa,sillä en saa kesällä muuten sitten rahaa ollenkaan.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:42
Sain kesätöitä, nekin on jo tehty.Nyt odottelen vain ,että milloinka pamahtaa fyrkat tilille!
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2009 21:09

Lainaus: FilthyVictorian

Sain kesätöitä, nekin on jo tehty.Nyt odottelen vain ,että milloinka pamahtaa fyrkat tilille

Sama täällä. Palan halusta päästä shoppailemaan itse ansaituilla rahoilla!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.06.2009 16:01
Ei ole töitä kuulunut. Kesäkuun alkuun sain sentään tehdä työharjoittelua, joka olikin mielenkiintoinen jakso, mutta muuten taitaa mennä lomailuksi. Vaikkakaan en paljoa ole vielä ehtinyt lomailla, olen siivonnut ja ommellut ja leiponut ihan täyttä työpäivää. Vielä kun tästä juoksisi palkka ja tulisi paperille työkokemusta...
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2009 00:14

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Hiinokka

Itse joskus alaikäsenä hain kesätöitä, mutta mitään ei löytyny kertakaikkiaan! Oli aika tympeetä:/

On se meille yli-ikäisillekin vaikeata ollut, etenkin tähän maailmantaloudenaikaan.

Onhan se nyt, valitettavasti:S
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2009 18:40
Eipä löytynyt kesätöitä tänäkään vuonna... Tosin oli vaihtoehdotkin aika vähissä. Kai ne kokeneemmat sai parhaat työt...tai ne kenellä on parhaimmat suhteet.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2009 18:53
Vielä kaksi viikkoa töit, olin ensin kaksiviikkoa toisaalla ja nyt kolmeviikkoa nykyisessä paikassa (lääketehtaalla), palkkapäiväkin tässä lähestii, hehe :P
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.06.2009 21:14
Täällä tuppukylässä jaetaan kaikki kunnan työpaikat sellaisille rikkaiden äp*rille joilla ei todellakaan ole rahasta pula. Ne paikat menee aina kunnan työntekijöiden pennuille, niiden tutuille tai kavereille. Ihan turha toivo edes yrittää täällä. Ja minun vielä turhempi kun en enään edes opiskele -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit