Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2008 22:34
En saanut kesätöitä tänäkään vuonna, vaikka yritin ties vaikka minne. Jakelujunioritkin ottaa töihin 21-vuotiaita, perhana! Kaikki paikat valittaa että oon liian nuori ja että ne ei voi ottaa ja nyänyä. Sitten on puistot täynnä p@askaa kun ei oo tarpeeks siivoojia.
Ite tekisin mitä tahansa hommaa vaikka 2e tuntipalkalla, jos vaan sais sitä duunia.
No, tällä hetkellä olenkin kirjoilla yliopistolla, joten ei sitä aikaa duuniin enää oiskaan ollut.
Hyvä näin, ehkä seuraavana vuonna onnistaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2008 00:49
Itte olen aloittanut kesätyöni 5e/h ILMAN MINKÄÄNLAISIA ilta/sunnuntai yms korvauksia! siitä sitten verot... Eli tuo 7e/h on loistava. Ja siivoojanhommat saa multa kyllä plussa pisteet. Oma anoppini on siivoojana ollut kohta 20 vuotta...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 13:05

Lainaus: neo_shaman

Ite tekisin mitä tahansa hommaa vaikka 2e tuntipalkalla, jos vaan sais sitä duunia.

Voi, niinpä. Vaan ei, kaikkeen vaaditaan se perkeleen kokemus. Alan kohta keksiä itselleni työkokemusta, sitä taitavat muutkin tehdä. Muuta syytä en keksi miksi ihan samassa tilanteessa oleva kaveri saa työpaikan ja minä en.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.06.2008 13:11
Minullakaan ei ole mitään varsinaista kesätyötä tiedossa. Olisi ihan mukava saada jotain, varsinkin oman alan töitä. Saisi koulua varten työharjoittelut kasaan ja ehkä joskus valmistuisin. Nyt ei ole tiedossa muuta kuin sekalaisia pikkuhommia silloin tällöin.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 14:35
Minä kesän kauppailen noita DNa-liittymiä ja tuntipalkkakin on yli 6euroa + provikat siihen päälle, joita tulee jos on hyvä myyjä. Tänä vuonna joku sai provikat mukaan luettuna lähemmäs 40euron tuntipalkan, kun oli lykästänyt ja tehnyt paljo kauppoja.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2008 17:04

Lainaus: Unholysacrament

Minä kesän kauppailen noita DNa-liittymiä ja tuntipalkkakin on yli 6euroa + provikat siihen päälle, joita tulee jos on hyvä myyjä. Tänä vuonna joku sai provikat mukaan luettuna lähemmäs 40euron tuntipalkan, kun oli lykästänyt ja tehnyt paljo kauppoja.

mitä ****** : D mä sain tänään just palkkaselvityksen (mikä on outoa, lopetin vajaa kolme kk sitte)
jossa reilun kolmen viikon ajalta KOKONAISPALKKA on kuusi euroa.

Kyllä mäkin puhuisin typeriä puhelimessa, jos siinä on tuntipalkka pohjalla + provikka, mutta pelkkään provikkatyöhön en lähde enää ikinä.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 02.06.2008 18:34
noi provikat lasketaan pisteytys pohjalta, se oli saanu jonkun 90 000 tuhatta pistettä ja 100 000 pisteestä saa 1000euroa rahaa. 10 liittymää kun saa myytyä niin saa jonkun 25 000 pistettä luutavasti (en ole vielä ihan varma) Että on riittänyt kun myynyt 3-6 liittymä tunnissa. Se on ihan hyvä saavutus kyllä.

Niin ja jos on joku kuka haluaa vaihtaa dna:n liittymään niin viestiä mulle vaan, saan siitä provikat tottakai mummolle ja perheelle ja kaikille tutuille tulee dna liittymät kesän aikana

EDIT: On tyyppi mahdollisesti vetänyt tuohon kaikkille kavereilleen liittymät ja puolitutuillekkin jopa.

Niin ja kesäkuun ajan on skaba et kuka myy eniten liittymiä saa läppärin ilmatteks o___O
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:14

Lainaus: ShadowFromHell

Itse olen kesäkuunajan cybershopin webbikaupassa =P

Miten sä sinne pääsit?? Mieki haluan.. Oon äiteen työpaikalla tekemässä kaikennäköstä jekkua auton valoille. Tuntipalkka jtn 8.5€ luulisin
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:49
Tällä hetkellä palkattomassa työharjoittelussa.... Juhannuksen jälkeen laitossiivoushommiin. Surkeeta, mutta rahaa on saatava ja ihan ok palkka siellä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2008 21:54

Lainaus: BronzeRain

Voi, niinpä. Vaan ei, kaikkeen vaaditaan se perkeleen kokemus.

Niimpä! Ja mistä sitä nyt viisitoista-vuotias itsellensä työkokemusta saa kun vasta ehtinyt opiskella? Sitäpaitsi, nykyään jo puhelinmyyntiinkin vaaditaan merkonomeja, ja kaikkien työntekijöiden pitäisi silti olla nuoria, kauniita, idealistisia henkilöitä... Mistä näitä enää löytyy kun pitää kouluttautua kolmekymppiseksi asti?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit