Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2008 14:06
Kaivoinpa sitten esille tämän aiheen.
Onko immeisillä mitään kesätöitä? Vai oletteko edes pyrkineet mihinkään??

Minun ei tarvitse edes etsiä kesätöitä kun ne on jo valmiinaan, meinaan porukat on ns. marjanviljeliöitä, joten mie pääsen kesällä sitten torille. Ja teet sitten itse tilalla myös kaikennäköisiä töitä. Toisaalta mihinkään muuhun ei aika sitten meinaakkaan riittää, kuin töihin.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 31.05.2008 18:11
Mä olen syyskuun loppuun asti Hämeenlinnan Vattenfallin lämpövoimalan pihatyöntekijänä Ens ma saapuu mulle apuvoimia
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2008 20:42
Itte olen ollut huhtikuun puolesta välistä asti Suomen nestléel töis pesti on varmaan elokuun loppuun asti...
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2008 11:35
Aloitan huomenna työharjoittelussa erässä pienessä vaateputiikissa. Siitä ei makseta palkkaa, mutta saan kesäopintotuen kuitenkin. Toivottavasti tästä on hyötyä taas ensi kesänä ja saisin harjoittelupaikan, josta maksettais ihan palkkaakin.

Lainaus: Velvet Grey

Tänä vuonna menen varmaan siivoamaan. Siivousalalla on krooninen työvoimapula, joten työnsaanti on varmaa. Onhan se palkkakin muistaakseni perus 7 e / tunti.

Olin toissa kesänä porraskäytäväsiivoojana ja siihen hommaan en enää ala, niin p a s k a duuni se oli. Ja sitä edeltävänä kesänä olin puhelinmyyjänä... sitä kesti kolme päivää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:39

Lainaus: Cherise

Olin toissa kesänä porraskäytäväsiivoojana ja siihen hommaan en enää ala, niin p a s k a duuni se oli. Ja sitä edeltävänä kesänä olin puhelinmyyjänä... sitä kesti kolme päivää.

Kaikella kunnioituksella, mutta minua pistää v*tuttamaan tuollainen asennoituminen. Ensinnäkin, minusta olisi mahtavaa jos saisin jonkin puhelinmyyjän paikan, tai siivoojan. P*skahommatkin on jonkun tehtävä, porukkaa saattaisi ihan pikkuisen v*tuttaa jos siivoojia ei olisi pesemässä heidän törkyjään pois porraskäytävistä tai yleisistä vessoista. Respectit siivoojilla.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:55

Lainaus: BronzeRain

Kaikella kunnioituksella, mutta minua pistää v*tuttamaan tuollainen asennoituminen.

Niin minuakin
Siivoojan duuni on ihan yhtä asiallista duunia kuin kaikki muutkin. Sitten kun on ensin työkokemusta, voi halutessaan vähän valkkailla mitä haluaa tehdä
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2008 21:04

Ensinnäkin, minusta olisi mahtavaa jos saisin jonkin puhelinmyyjän paikan,

Voi kuule tyttö, puhelinmyyjän duunin saa varmasti ensiyrittämällä, niille tuntuu kelpaavan ihan kuka vaan, koska palkka on provisio (suurimmassa osassa firmoista). Ite olin kolme viikkoa markkinoimassa DNA:ta, palkkaa sain tältä ajalta vajaa kuusi (6!) euroa. Laskekaapa siitä sitten päiväpalkka, tai tuntipalkka.

Ihan oikeasti, noille puhelinmyyntifirmoille pitäisi säätää jotkin asetukset ja säännöt ja lait, mitä vaan, ettei ne käyttäis noin törkeästi nuoria hyväkseen.

Siivoushommat taas - rispektit multakin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2008 21:05

Lainaus: Cata

Voi kuule tyttö, puhelinmyyjän duunin saa varmasti ensiyrittämällä, niille tuntuu kelpaavan ihan kuka vaan, koska palkka on provisio (suurimmassa osassa firmoista).

Eipä täällä päin kyllä, on ollut niin paljon tarjontaa puhelinmyyntifirmoihin että ottavat perkele merkonomeja!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2008 21:11

Eipä täällä päin kyllä, on ollut niin paljon tarjontaa puhelinmyyntifirmoihin että ottavat perkele merkonomeja!

: | missä oikein asut, älytöntä. täällä päin maailmaa niillä perkeleen firmoilla on jatkuva haku, tarjotaan muka "8 euron tuntipalkkaa koulutusajalta", mikä on aivan naurettavaa, sillä ne tyypit, jotka oikeasti pääsee tienaamaan puhelinmarkkinoinnilla on kiven alla. Mullekin lupailtiin työhaastattelussa 1500 euron kuukausipalkkaa. [Annettiin ihan olettaa että duunissa ON kuukausipalkka, mikä oli täyttä p@skaa...]
Boikottiin telemarkkinointi, ei ihmisiä saa sillä tavalla häiriköidä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.06.2008 21:11

Lainaus: Cata

Siivoushommat taas - rispektit multakin.

Sama täällä. Oon ite sihteeri/lähetti/joka paikan höylä töissä ja oon parina kertana auttanut siivojaa, jos toinen heistä on ollut pois ja prkl, se on rankkaa hommaa! Oli yhden päivän molemmat pois ja paikka oli ku sikolätti (ja aikuiset ei muka sotke, pyh pah, sanon minä!).
Niin ja aiheeseen. Nyt olen itse siis "kesätöissä" sihteerinä, mutta hommat jatkuvat kesän jälkeen, kun mut vakinaistetaan. Jee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit