Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesätyöt

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.07.2007 15:11
Oi, jes! Enää yksi päivä kesätöitä jäljellä ja sitten pääsen kesälomalle!

Isällänikin oli enemmän kesälomaa kuin minulla...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 01.08.2007 10:15

Lainaus: Iiriva

Isällänikin oli enemmän kesälomaa kuin minulla...

Mun isä taas lakonisesti totesi mun tilanteesta, että mulla tulee olemaan kunnon kesäloma ehkä joskus kymmenen vuoden kuluttua. Taitaa puhua liiankin totta... jotenkin masentavaa. ._.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2007 17:46
olen hautausmaalla nyt lokakuuhun asti. yritin hakea haudankaivajaks, en päässy kun ei ollu hautausmaahommista ennen kokemusta. tylsää hommaa: haravointia, kukkien nyppimistä, kitkemistä, nurmikonleikkuuta.

palkkaa saan 8,20e/h. perussuvi-uuno sais vajaa 7e/h.

...puutarhuri ammatista sentään jotain hyötyä.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.08.2007 18:47

Lainaus: nahkarotta

...puutarhuri ammatista sentään jotain hyötyä.

Mitä mitä...kollega (meikäläinen on viherrakennuspt.) ja vielä samasta kaupungista! Meikä on Retulansaaren Yli-Kartanon kulttuuritilalla puutarhurina...kirkosta eronneena en saanu töitä hautausmaalta eivätkä ottaneet kaupungillekkaan (kuulemma olen ylikoulutettu ) Ammattitaitoisia syrjitään rahanahneuksissa!! PRKL
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2007 10:01
*** olin linnoituksen yössä töissä kebab kojulla. ei koskaan enää. hoh
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:39

Lainaus: blackwolver

kirkosta eronneena en saanu töitä hautausmaalta

kirkkoon kuuluminen ei vaikuta hautausmaalta töiden saantiin. en meinaan itsekkään kuulu kirkkoon.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.09.2007 09:07

Lainaus: nahkarotta

Lainaus: blackwolver

kirkosta eronneena en saanu töitä hautausmaalta

kirkkoon kuuluminen ei vaikuta hautausmaalta töiden saantiin. en meinaan itsekkään kuulu kirkkoon.

Uskonnollinen vakaumus ei saisi vaikuttaa töiden saamiseen
(tietysti sitten oletetusti jos meinaan papiksi)

"Suomen Hallitusmuoto

II. Perusoikeudet

5 §

Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Joten ei saisi vaikuttaa työnhankintaakaan
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:09
No juu...tuota mäkin olen miettiny että töitähän siellä vaan tehdään ja jos sinne nyt omaisia tulisi juttelemaan työn ohessa niin osaa sitä kirkkoon kuulumattomatkin käytäytyä
Kirjoittanut: caso (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.09.2007 18:07
Olen miettinyt meneväni hautausmaalle kesätöihin, ja tiedustelisin että pääseekö sinne viisitoista vuotiaana, ja että onko se raskasta ?
olkaa kilttejä ja vastatkaa
  • Lähetetty: 24.09.2007 21:33
caso en tiä pääseekö 15-vuotiaana. ei kysyminen mitään maksa. työt ei ole raskaita. tylsiä kyllä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit