Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2007 00:58

Lainaus: Iiriva

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return.

Mutta eikös Moulin Rougessa se tyttö kuollut lopussa?

Haha, hieman kyynisyyttä tähän threadiin kun uhkaa mennä liian imeläksi.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2007 02:16
Katseellahan sen kiinnostuksen voi helposti kertoa..Mutta tarvitsen monet treffit ennenkuin edes suutelemista harkitsisin Ahdistaa liika koskettaminen,kun tulee mieleen että kyseinen henkilö on sitten helposti muitakin ihmisiä näpräämässä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 08:05

Lainaus: Obscure

Lainaus: Iiriva

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return.

Mutta eikös Moulin Rougessa se tyttö kuollut lopussa?

Mutta kun tuo kappale ei ole alunperin mikään Moulin Rouge-juttu. sen kappaleet on lainattu vähän sieltä täältä.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2007 18:47
all I belive and need is truth, freedom and love (en välitä nyh just että kirjotinko oikein..)
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 19:23
vois olla toi happy days taktiikka nykyään hieman vaikea ja syyte mahdollisuus on suuri
vaihe yksi: mene kohteen luokse
vaihe kaksi: suutele ja kouri. se oli siinä
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 19:29

Lainaus: nocturnal_chimaira

vois olla toi happy days taktiikka nykyään hieman vaikea ja syyte mahdollisuus on suuri
vaihe yksi: mene kohteen luokse
vaihe kaksi: suutele ja kouri. se oli siinä

joas joku tulis mulle tekee noin mä menisin totaalisesti paniikkiin ja lukkoon. oli yks humalainen mies tullut ahdistelemaan viime vuoden tammikuussa. menin totaalisesti lukkoon ja aloin itkeä hysteerisesti kun se oli menny pois.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 04.06.2007 19:42

Lainaus: darkAngel

joas joku tulis mulle tekee noin mä menisin totaalisesti paniikkiin ja lukkoon. o

Mä en kanssa usko oikein tuohon taktiikkaan. Älykkään keskustelun aloittaminen, silmiin katselu, ja ehkä kevyet hipaisut olkapäälle yms. toiminee paremmin
  • Lähetetty: 04.06.2007 19:47

Lainaus: poison

Mä en kanssa usko oikein tuohon taktiikkaan. Älykkään keskustelun aloittaminen, silmiin katselu, ja ehkä kevyet hipaisut olkapäälle yms. toiminee paremmin

kyllä huomattavasti paremmin. voi olla että menisin lukkoon silloinkin mutta se ei ois silmiinkatselijan vika.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:01

Lainaus: darkAngel

voi olla että menisin lukkoon silloinkin

Kyllä sitä aina tuollaisessa uudessa tuttavuudessa menee vähän lukkoon
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:04

Lainaus: poison

Kyllä sitä aina tuollaisessa uudessa tuttavuudessa menee vähän lukkoon

niinpä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit