Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Miten teet ensialoitteen?

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa
Tuo maailmanvalloitus-aihe kuulostaa lievästi sanoen narsismilta.
"Beibe, mä valloitan maailman, haluatko sä olla Jumalasta seuraava?"

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Repla "minkämerkkinen traktori teillä on?" on kuulemma toiminut tarkoitustaan vastaavalla tavalla.

Itsellä ei ole sen verran moneen vuoteen ollut tarvetta tarkoituksenmukaiselle aloitteen tekemiselle, että omakohtaisia vinkkejä en valitettavasti voi jaella. Kuitenkin noita miehiä pörrää kaikkine vähänkshoothyvännäköne -kommentteineen sen verran että kai mä jotain teen...? Tai sitten mulla on vaan kivat tissit.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Naisia iskettäessä on kaksi aihetta yli muiden: kannattaa ottaa puheeksi mopojen kaasuttimien tai 80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vastaa
Mie en osaa/uskalla tehdä aloitetta. Aloitteen tekeminen on täysin miun luonteen vastaista.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa

Lainaus: Tristessa

Naisia iskettäessä on kaksi aihetta yli muiden: kannattaa ottaa puheeksi mopojen kaasuttimien tai 80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...

Tai se että moottorikelkalla voi mennä taaksepäin luisua 80km tuntivaiuhdilla jos tela antaa tarpeeksi periksi pakilla...
  • Vastaa

Lainaus: Tristessa

80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...

Tai Commodore 64 -pelien vertailu...minun suosikkipelejäni olivat Lode Runner, joku avaruuspeli jonka nimeä en enää muista ja tietenkin vanha kunnon PacMan

Myin rakkineen vasta kaksi vuotta sitten kun kyllästyin raahaamaan sitä muutoissa.

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
öööö....Riippuu...Joko en mitään tai sitten vaan menen ja sanon jotain viisasta. (todennäköisempää on että en tee mitään kun en enää edes juo,ja olen muuttunut kamalan ujoksi viimeaikoina) =/

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Yleensä esimerkiksi hymyilen, tavoittelen katsekontaktia ja odotan toisen tekevän varsinaisen aloitteen. Joskus olen myös mennyt juttelemaan. Kerron mielelläni kohteliaisuuksia silloin kun niille on aihetta. Kerran tuli heitettyä "kivat hiukset" -kommentti heti alkuun. Kuulostaa varmasti melko typerältä, mutta eipä siitä mitään ikävää seurannut.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Muokkasi: Raivonkyynel
  • Vastaa
... Ai semmoisiakin voi tehdä? Oo Ei minusta aloitteen tekemiseen ole. Itse suhtautuisin erittäin kyynisesti jos joku tulee juttelemaan tyyliin "kivat hiukset" tai jotain
Se tulee jos on tullakseen, ei minusta iskemään ole.
  • Vastaa
Mä menen kyl juttelemaan oikeastaan aina, jos tuntuu siltä, että pitäisi. Ei ujostuta tai muutenkaan nolostuta. Jos toinen sanoo ei kiitos, niin entä sitten. Eipä jaa ainakaan kaivelemaan. Tää on vaan tätä suomalaista jurottamiskulttuuria, ettei uskalleta mennä keskustelemaan. Ei se minullakaan ole mitään sen kummempaa välttämättä, eli iskeminen on aivan väärä sana siinä mielessä. Ei ketään voi iskeä vaan jonkun ulkonäön vuoksi. Sitten jos (eli äärimmäisen harvoin) sieltä suusta tulee jotain muutakin kuin tylsyyksiä, niin voi harkita jotain henkilökohtaisempaa keskustelua.

Flirttailu ei siis tarkoita mitään vakavaa. Muissa kulttuureissa flirttailu on aivan normaali keskustelutapa, Suomessa vastakkaiselle sukupuolelle jutellaan vasta parisuhteessa - jos silloinkaan. Useinhan täällä ajatellaan "ai nyt se yrittää tota", jos esim. mä juttelen jollekin tytölle. Ty-pe-rää.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!