Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 28.02.2007 10:15
Tuo maailmanvalloitus-aihe kuulostaa lievästi sanoen narsismilta.
"Beibe, mä valloitan maailman, haluatko sä olla Jumalasta seuraava?"
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2007 11:08
Repla "minkämerkkinen traktori teillä on?" on kuulemma toiminut tarkoitustaan vastaavalla tavalla.

Itsellä ei ole sen verran moneen vuoteen ollut tarvetta tarkoituksenmukaiselle aloitteen tekemiselle, että omakohtaisia vinkkejä en valitettavasti voi jaella. Kuitenkin noita miehiä pörrää kaikkine vähänkshoothyvännäköne -kommentteineen sen verran että kai mä jotain teen...? Tai sitten mulla on vaan kivat tissit.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2007 11:38
Naisia iskettäessä on kaksi aihetta yli muiden: kannattaa ottaa puheeksi mopojen kaasuttimien tai 80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2007 12:48
Mie en osaa/uskalla tehdä aloitetta. Aloitteen tekeminen on täysin miun luonteen vastaista.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2007 13:13

Lainaus: Tristessa

Naisia iskettäessä on kaksi aihetta yli muiden: kannattaa ottaa puheeksi mopojen kaasuttimien tai 80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...

Tai se että moottorikelkalla voi mennä taaksepäin luisua 80km tuntivaiuhdilla jos tela antaa tarpeeksi periksi pakilla...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2007 13:31

Lainaus: Tristessa

80-luvun 8-bittisten tietokoneiden vertailu...

Tai Commodore 64 -pelien vertailu...minun suosikkipelejäni olivat Lode Runner, joku avaruuspeli jonka nimeä en enää muista ja tietenkin vanha kunnon PacMan

Myin rakkineen vasta kaksi vuotta sitten kun kyllästyin raahaamaan sitä muutoissa.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2007 14:56
öööö....Riippuu...Joko en mitään tai sitten vaan menen ja sanon jotain viisasta. (todennäköisempää on että en tee mitään kun en enää edes juo,ja olen muuttunut kamalan ujoksi viimeaikoina) =/
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 28.02.2007 15:37
Yleensä esimerkiksi hymyilen, tavoittelen katsekontaktia ja odotan toisen tekevän varsinaisen aloitteen. Joskus olen myös mennyt juttelemaan. Kerron mielelläni kohteliaisuuksia silloin kun niille on aihetta. Kerran tuli heitettyä "kivat hiukset" -kommentti heti alkuun. Kuulostaa varmasti melko typerältä, mutta eipä siitä mitään ikävää seurannut.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 28.02.2007 16:01
... Ai semmoisiakin voi tehdä? Oo Ei minusta aloitteen tekemiseen ole. Itse suhtautuisin erittäin kyynisesti jos joku tulee juttelemaan tyyliin "kivat hiukset" tai jotain
Se tulee jos on tullakseen, ei minusta iskemään ole.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.02.2007 16:19
Mä menen kyl juttelemaan oikeastaan aina, jos tuntuu siltä, että pitäisi. Ei ujostuta tai muutenkaan nolostuta. Jos toinen sanoo ei kiitos, niin entä sitten. Eipä jaa ainakaan kaivelemaan. Tää on vaan tätä suomalaista jurottamiskulttuuria, ettei uskalleta mennä keskustelemaan. Ei se minullakaan ole mitään sen kummempaa välttämättä, eli iskeminen on aivan väärä sana siinä mielessä. Ei ketään voi iskeä vaan jonkun ulkonäön vuoksi. Sitten jos (eli äärimmäisen harvoin) sieltä suusta tulee jotain muutakin kuin tylsyyksiä, niin voi harkita jotain henkilökohtaisempaa keskustelua.

Flirttailu ei siis tarkoita mitään vakavaa. Muissa kulttuureissa flirttailu on aivan normaali keskustelutapa, Suomessa vastakkaiselle sukupuolelle jutellaan vasta parisuhteessa - jos silloinkaan. Useinhan täällä ajatellaan "ai nyt se yrittää tota", jos esim. mä juttelen jollekin tytölle. Ty-pe-rää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit