Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.01.2014 19:01

Lainaus: Chrystalis

Huono aloitus? Ehkä, mutta huonoja on minun jututkin. :P

Ei kuule lainkaan! Tokihan ton vois ottaa vittuiluna, mutta samalla ideallahan speed hating toimii.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2014 14:14
Olen kuulemma sellainen, että flirttailen huomaamattani. Tai no, ihmiset voivat olla montaa mieltä siitä, mitä flirttailu on. Ainakin tyttöystäväni huomauttaa minulle välillä, että flirttailen toisille naisille, vaikka mielestäni en tehhnytkään mitään erikoista.

Mutta yleensäkkin toiselle puhuminen on hyvä tapa aloittaa. Kehu asiaa, joka kiinnittää toisessa osapuolessa huomiosi. Keinoja on monia, mutta mielestäni hyvä itsetunto on erinomainen pohja kaikelle, sillä itsevarmuuden huomaa ulospäin ihmisestä. Itsevarmuus on viehättävää, ainakin tiettyyn rajaan asti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit