Gootti.net

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2013 20:13
Alkaa täälläkin päin tajuamaan pienen määrän epätoivoista sähläämistä. Noh, joku päivä
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.02.2013 09:10
Olen laittanut Suomi24:n treffeistä yksäreitä sellaisille tyypeille, jotka hakuehtojen mukaan ovat minulle ihannekumppaniainesta. Alla olevat aloitteet eivät testatusti toimi. Jokainen rivi tarkoittaa omaa viestiään eri henkilölle. Olen tullut siihen tulokseen, ettei kuvaton, kuiva ja normaali, huumorintajuton profiili + autististifiilistä herättävät ensialoitteet toimi nettideittailussa. Lisäksi olen tullut siihen tulokseen, etteivät nettinaiset osaa mm. kävellä. Kuuttiviesti ei ollut goottityylin edustajalle vaan kuutilta näyttävälle. En muista miksi koin tarpeelliseksi kirjoittaa sen hänelle. Ehkä halusin vähän kuittailla, tai kuuttailla.

- Haluatko lähteä kävelylle kanssani?
- Lähdetkö kävelylle?
- Oletko ihmisen näköinen?
- Mistä muutit tänne?
- Käydäänkö kävelyllä, (nimimerkki)?
- Näytät kuutilta.
- Joku brittimimmi laittoi akustisella kitaralla säestämänsä coverin YouTubeen ja nyt hänellä on jotain 15 tuhatta fania. Videobloggaaminen voi olla tie tähtiin.
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2013 22:00
Miun ei oo kovin vaikee mennä jutteleen ihmisille, mut ilmeisesti mulle on pelottavaa tulla jutteleen koska näytän aina kuulemma sellaselta tiukkis tyyliseltä, ylimieliseltä ihmiseltä ja olen liian kovaääninen tms... mitä en ymmärrä kyllä yhtään ;___; Kovaääninen joo ja naurusta kuulema tunnistaa kilometrin päähän Mistä lie tulee sitten loput koska olen ehkä ujonpuoleinen enemmänkin. Mun kammottavin kokemus kyllä oli mun ihan ensimmäiset treffit ikinä, olin ollut burleski bileissä siellä tavannut yhden tyypin jolle sit annoin pitkän keskustelun jälkeen numeroni. No oliko sit seuraava vai sitä seuraava aamu kun tulee viesti: Kukas sää oot ja miks mul on sun nro? No muutaman viestin jälkeen miehen muisti kirkastu ja se soitti et haluu kahville ja sovittiinko ne sit seuraavaks päiväks tms.... Olin hyvissä ajoin paikalla, kamala sää ränrää sataa ja on kylmä... 20min myöhässä ja puhelin soi et tuu tänne heseen mä oon syömäs just tilasin ateriani. Tässä vaiheessa mun olis viimeistäänkin pitänyt jättää koko saakelin ukkeli ja häipyä mutta halusin mun ekat treffit kuitenkin joten... No päivä kulu ja illalla sit kyseli pääsiskö mun luo yöks, ehdottomasti Ei. Onneksi oli vieläpä bussilakko sillon nii sehän sit jäi kun lähin vikalla bussilla kotio. Parin päivän päästä kun kyselen kuulumisia tulee viesti: "Murusein, tää meidän romanttinen ja kukoistava suhde ei toimi." Mä repesin ihan täysin... niin siis MIKÄ SUHDE!? Mä tunsin tyypin 6h jos se oli joku suhde hänelle niin selvä: minulle ei. Ja hyvä näin olikin sillä pian tämän jälkeen tapasinkin nykyiseni
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2013 20:37
Mielenkiintosia juttuja tässä ketjussa, en ole yksin. Monella tuntuu olevan ongelmana ettei ihmiset uskalla tulla juttelemaan. Oon itse huomannu sen, ja mulle on itseasiassa sanottukin, että oon jotenki pelottava tai vaikeesti lähestyttävän näköinen, mikä tietysti omasta näkökulmasta on tosi absurdia. :P Ja harva pystyy kattoo mua edes silmiin. D: Olen itse aika huono tekemään aloitteita IRL, mutta kuitenki sitä on pakko ollu aktivoitua. Sit ku saa alun aikaseks ni homma luistaa. Kavereita on se muutama hassu ja sanovat viihtyvän mun seurassa, että sosialisoidu mies. Aikaansaamattomuus on ruusukuviosta, aaargh.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2013 21:15
Täysin päinvastainen ongelma kaikesta pakkelista ja niittikerroksista huolimatta. Hörhömagneetti mikä hörhömagneetti, minusta kuitenkin säteilee ilmeisesti se 'ÄLÄ PELKÄÄ MAAN ASUKAS' aika kauas. Siksi ehkä täysin normaalin näköiset tyypit tekee aloitteita ihmeemmin säikkymättä. En vain pysty olemaan uhkaava ellen nyt huutamaan ja sättimään käy. :P
En ole vielä viitsinyt testata onko aloitteentekotekniikkani yhtä pahasti perse edellä puuhun -meininkiä kuin kaikki muu aloittamiseni. Eipä sitä jos ei ketään mielenkiintoista satu tielle. En jää toimettomaksi silloin kun sattuu, kuitenkin tuota vuorovaikutuskykyä on ja sitä on harjoitettu.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2013 14:47
Siinäpä tilanne Täällä päässä vain riittävän juovuksissa olevat ihmiset uskaltavat tulla luttelemaan. Ja niinä harvoina hetkinä, kun ihmisille pitää itse mennä puhumaan jostain syystä, hui hirvitys!
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • • Muokkasi: Capitaine Ina
  • Lähetetty: 05.06.2013 19:15
Kyllä ne juopotkin jutustelee, mutta semmoiset vaarattoman oloiset yleensä ottaen. Kai kaikki amatöörihumalikot herne nenussa vaistoaa ettei tuon kanssa kiistelemisestä tule mitään. Myönnetään, aika hyvä tilanne! Mä voisin siivuttaa tätä auraa ja myydä, 1,29 e/100 g?
Hetkinen. Ei, enpäs.

Mutta kaikki selväpäisetkään tyypit ei usko sanaa 'ei'. "Mulla on hyvä kroppa ja hyvät jutut, totta kai sulla on suunnitelmia mun kanssa huomiseksi!"
"Minä ajattelin siltikin uhrata lampaita huomenna. Ehkä yks rituaalimurha vielä."
Sillä on yleensä päästy eroon. Mutta nyt tämä muuttui 'kuinka pääset limanuljaskoista nopeasti eroon' -keskusteluksi. Hyvä vinkki silti, eh?

Noin ikään kuin teoreettisesti, kyllä mä luulisin että jos katseella antaa selvästi olettaa että hei, tules tälle puolen katua, niin ellei ole niin imbesilli että minäkään en kelpuuta, ymmärtää viestin ja reagoi miten reagoi. (Ja minun mukamas vaivihkaiset eleet on kyllä jotain niin havaittavan koomista.) Ystävälle olisi paljon vaikeampi alkaa selittämään. Ja se kuitenkin tuntuu todennäköisemmältä tilanteelta. Enhän minä ole juoppo eikä mulla ole mitään tutkaa millä erottaa hyvän tyypin neljänsadan metrin päähän tuulisella säällä! :P

Muoks. Nyt se on kokeiltu, seuraava vaihe edessä. Tiedän missä kohde on töissä. Muhahaa!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2014 23:02
En tee aloitetta kun olen niin pirun ujo ja sosiaalisesti tyhmä ja/tai kokematon etten kyllä takuulla tajua tulla jutustelemaan ellei toinen suunnilleen tule riuhtaisemaan käsivarresta että "tuus tänne, nyt jutellaan!"

Toisaalta, kun tätä ketjua lukee niin ehkä gootilta näyttävää ihmistä uskaltaisi lähestyä, näkyy olevan yleisehkö ongelma tämä "en uskalla lähestyä, jos se luulee mua vaikka murhaajaksi" -ajattelutapa. Vielä kun olisi sosiaalisia piirejä missä tapaisi ihmisiä, sentään kadulla tuskin uskaltaa ihmisiä alkaa pysäyttelemään.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2014 01:32
No mä en oikeestaan koskaan ole tehny sillai alotetta. Useimmiten mulle on tultu jutustelemaan ja on noita kertoja ettei ole harmaintakaa hajua miten oon kapakasta siepannu jonkun naikkosen matkaan vaikken sellasta ole edes lähteny metsästämään, koska mä olen hieman huono puhumaan ihmisille joita en ollenkaan tunne, mut kai se suojahumala teettää jänniä juttuja..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.01.2014 03:28
Jaa, pitäisiköhän tähänkin jotain keksiä..

Lyhyesti: en tee. Sisäinen pessimistini on nostanut kätensä ilmaan ja toteaa "fuck it". Mikäli jotakin tulee, niin se saa luvan tulla vaikka sitten sen divine interventionin kautta.

Mutta mitä nyt miettii muutaman vuoden taaksepäin, niin kai minä olen käyttänyt itseironiaa ("lyön vetoa, että olisin huonoin valinta seuraksesi ensi yöksi") jonkinasteisena jäänmurtajana. Riippuen siitä, miltä persoona vaikuttaa olen saattanut käyttää huonoa mustaa huumoria; "hei beibe, tiedäks mikä näyttäis hyvältä sun päällä? Kansi ja kasa multaa."

Huono aloitus? Ehkä, mutta huonoja on minun jututkin. :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit