Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten teet ensialoitteen?

Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2012 12:24
Samalla kannalla byronin kanssa: Luultavasti kaveri ei ole ihan perillä siitä, mitä sinun päässäsi liikkuu, tuskin se on ajatusten lukija, mutta voit ihan hyvin pari päivää ootella, mutta luultavasti loppupeleissä sinun pitää pistää se ensimmäinen viesti liikkeelle. Kuitenkaan ampumatta yli ja hyökkäämättä päälle, vaan omaan hissunkissun tahtiin
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.12.2012 00:37

Lainaus: byron

Ainakin omalla kohdallani tuo on aina toiminut. Tai siis aloitekyvyttömänä on ollut hienoa kun nainen on itse pistänyt viestiä ensin Siitä se sitten lähtee sujumaan.

No voi kakka. Kait se oli sit siinä. Pelkään kuollakseni mennä puhumaaa sille edes facebookissa eli ei taida onnistua.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.12.2012 13:13
Ei kannata vielä heittää hanskoja tiskiin. Hyvähän se on yrittää suht vauhdikkaasti tehdä aloitetta, jottei joku muu ehdi ensin, mutta samalla tavalla kuin keräsit rohkeutta lisätä hänet fb-kaveriksi, niin kerää vaan rohkeutta siihen viestin kirjoittamiseen. Ei sen ekan viestin tarvitse olla pitkä. Joku pari lausetta riittää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2012 11:25

Lainaus: Roudatar

No voi kakka. Kait se oli sit siinä. Pelkään kuollakseni mennä puhumaaa sille edes facebookissa eli ei taida onnistua.

Itse kiemurtelin useamman vuoden erään samassa koulussa olevan henkilön seurassa. Koska olen IRL kammottavan huono tuollaisissa asioissa niin laitoin tyypille lopulta yli kahden vuoden märehtimisen jälkeen netin kautta viestiä, jossa vielä erikseen selitin että olisin mennyt juttelemaan kasvotusten, mutta kun olen säälittävä piimä.

Kyseinen henkilö ei ollut edes huomannut minua vaikka olimme olleet samassa lukiossa monta vuotta, koska ujot ja hiljaiset nyt vain ei yleensä erotu ihan kauheasti. Käytiin kuitenkin treffeillä ja nyt ollaan seurusteltu melkein kolme vuotta.

Riskinotto kannattaa. Pakkien saaminen on pelottavaa ja inhottavaa ja niistä tulee todella kurja olo, mutta loppujen lopuksi ne pakit kirvelevät takuulla vähemmän aikaa kuin se katumus siitä ettei koskaan uskaltanut edes yrittää.
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 03.12.2012 17:32

Lainaus: Giffirt

Riskinotto kannattaa. Pakkien saaminen on pelottavaa ja inhottavaa ja niistä tulee todella kurja olo, mutta loppujen lopuksi ne pakit kirvelevät takuulla vähemmän aikaa kuin se katumus siitä ettei koskaan uskaltanut edes yrittää.

Totta, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Kovasti haluaisin jutella, mutta jostain syystä tää on mulle vaan niin ylivoimasen vaikeeta. Eikä asiaa yhtään helpota se, että en itse edes usko omiin mahiksiini. Joka kerta kun oon ihastunut, on tilanne ollut se, että jätkä alkoi seurustella jonkun toisen kanssa eikä koskaan tienny miun tunteista, enkä siltikään säästynyt siltä kirvelyltä, joten oon vaan tullut siihen lopputulokseen, että parempi näin. Kivun määrä on vakio joka tapauksessa...

Muoks.
Ja kyllä, mulle on sanottu, että jokainen tapaus on aina erilainen, mutta oon kai vaan menettäny kykyni uskoa siihen, että lopputulos mun kannalta olis eri.
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:02
Näistä ensimmäisistä viesteistä tuli mieleen, että kun ekaa kertaa (nykyisen parhaan kaverini) FB:ssä lähetin viestin, se kulki näin (suora kopio 6000 viestiä takaperin FB:ssä):

"Pari kysymystä: Kuka sä oot, ja mistä mä tunnen sut? (Vähän töykeä aloitus, mutta muuten snoiksi en osannut pukea)."

Että tuskin huonommin menee
  • Lähetetty: 11.12.2012 22:10
Lukaisimpa tuossa tän ketjun läpi alusta, varsinkin omat viestini, ja tulin siihen tulokseen, että tässä melkein 6 vuodessa ei ole mikään muuttunut.
Mutta melkein jo aloin jutella. Putkahti mieleen että voisi kysäistä facebookissa, että kuinka koe meni (kun meillä oli tänään yhden kurssin tentti), mutta jänistin... Mutta torstaina on meidän koulutusalan (kaikki vuosikurssit) pikkujoulut ja facebookissa herra on merkannut osallistuvansa, joten päätin että sinne siis ja sit miettii uudestaan jos se tulis siinä porukassa helpommin jommalta kummalta.
  • Lähetetty: 11.12.2012 22:21
Onnea ja menestystä metsästykseen

EDIT: Tuli vaan mieleen seuran hakemisen vaikeus taas: Missäköhän sitä seuraa liikkuu Itse kun ei ulos uskalla naamaansa laittaa, niin voipi olla hankalaa Pitänee taas aktivoitua hieman
  • Lähetetty: 29.01.2013 20:04
Kun ei muokkauspainiketta löydä:

Ironista kyllä, nyt meni pupu pöksyyn tälläkin veijarilla
  • Lähetetty: 30.01.2013 12:11

Lainaus: Nyxeria

Ironista kyllä, nyt meni pupu pöksyyn tälläkin veijarilla

Sama. En ole saanut mitään aikaseks, eikä herra loppujen lopuksi sinne pikkujouluihin ilmaantunutkaan, joten melkein hukkareissu. No tässä on nyt sitten ollut semmonen ryhmätyö, missä ollaan samassa ryhmässä ja siinä tuli ns. jutusteltua, mutta SILTIKÄÄN en kykene löytämään rohkeutta sanoa edes hei tai katsoa silmiin. WHAT THE F*CK IS MATTER WITH ME!? Oon aina tiennyt olevani säälittävä tässä asiassa, mutta tää on jo aika masentavan surullista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit